De duurste natuurlijk. Vergeet niet het prijskaartje goed in het zicht te hangen.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 09:46 schreef KudFokker het volgende:
Hmm het leven is best moeilijkal die keuzes
!
Wat zet ik vandaag op mijn grote neus, mijn: DKNY, Prada, Versace óf mijn Ray Ban?!
LOLquote:Op zaterdag 30 mei 2009 10:16 schreef Ofresca het volgende:
Hey Dr34m3r!
Omdat je niet meer in staat was om terug te rijden, of gewoon omdat je moe was?
Die optie was er natuurlijk ook nog. Lekker geslapen?quote:Op zaterdag 30 mei 2009 10:20 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
LOL
Omdat ik de laatste bus had laten schieten omdat ik thuisgebracht zou worden, maar de parkeergarage bleek ook al gesloten te zijn. En lopend naar mijn huis was het toch te ver voor midden in de nacht...
quote:Op zaterdag 30 mei 2009 10:22 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Die optie was er natuurlijk ook nog. Lekker geslapen?
dreampje!! mogge meis!!! gezellig geweest bij MNR hoor ik! nog wat gedaan daar, of gewoon lekker geborreld oid?quote:
Gezellig een hapje gegeten (erg lekker overigensquote:Op zaterdag 30 mei 2009 10:38 schreef Murmeli het volgende:
[..]
dreampje!! mogge meis!!! gezellig geweest bij MNR hoor ik! nog wat gedaan daar, of gewoon lekker geborreld oid?
lekker, eet smakelijk. gisteravond klinkt ook goeoeoeoeooed!quote:Op zaterdag 30 mei 2009 10:42 schreef DR34M3R het volgende:
We gaan even een ontbijtje scoren, tot straks weer
Friesland en kei tofquote:Op zaterdag 30 mei 2009 10:54 schreef Q. het volgende:
Zo, ben helemaal klaar om naar Frieschland te gaan voor een kei-tof weekend.
Onder andere! Een weekend met 80 man aan een meer zitten. Dat MOET wel gezellig worden.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 11:13 schreef mrbox het volgende:
[..]
Friesland en kei tofFriesland ... Ga je zeilen
Q!quote:
mogge lieverd!!quote:
Owh... jij slettebak! ach als je ze eerst gewoon helemaal uitwoont heb je er verder ook niks meer aan toch?quote:Op zaterdag 30 mei 2009 11:15 schreef Ang3l het volgende:
Mogguh!
Kicking boys out of my bed because I have a "family-day" ....
Heej liefje!quote:
Gisteren naar de Killers geweest, was heel erg tof!quote:Op zaterdag 30 mei 2009 11:24 schreef Kluts het volgende:
Mogguh.
Ongelovelijke kater, maar gister wel een superavond gehad.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |