Kinderbedtijd voor jou, kleine!quote:
Zeg jaag haar eens niet weg, straks moet ik wat anders verzinnenquote:
Kleintje kan redelijk op zichzelf passen hoor! Nozem!quote:Op zaterdag 30 mei 2009 01:44 schreef kingmob het volgende:
[..]
Zeg jaag haar eens niet weg, straks moet ik wat anders verzinnen
Redelijk. Er zaten iets teveel geschiedkundige en theologische fouten in.quote:
Je was toch naar He's Just Not That Into You?quote:Op zaterdag 30 mei 2009 01:49 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Redelijk. Er zaten iets teveel geschiedkundige en theologische fouten in.![]()
Wat heb jij vanaaf gedaan meiske?
Nee naar Angels & Demons. Morgen zou ik naar die film gaan, maar die draait dan helemaal niet eens in de stad waar we zouden afspreken.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 01:50 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Je was toch naar He's Just Not That Into You?![]()
Ik heb Pearl Harbor gekeken en rosé gedronken, met mijn huisgenootje.
Oh okee. Maar verder wel een leuke film, toch?quote:Op zaterdag 30 mei 2009 01:55 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Nee naar Angels & Demons. Morgen zou ik naar die film gaan, maar die draait dan helemaal niet eens in de stad waar we zouden afspreken.
Nee, want ik houd er niet van als de dingen niet kloppen!quote:Op zaterdag 30 mei 2009 01:56 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Oh okee. Maar verder wel een leuke film, toch?
Weer wat geleerd! Je hebt je dus lekker de hele film zitten ergeren aan alle fouten?quote:Op zaterdag 30 mei 2009 01:58 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Nee, want ik houd er niet van als de dingen niet kloppen!
Ja, een beetje feiten verdraaien en niet eens weten hoe de Kerk werkt!quote:Op zaterdag 30 mei 2009 02:04 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Weer wat geleerd! Je hebt je dus lekker de hele film zitten ergeren aan alle fouten?
Hoe durven ze!quote:Op zaterdag 30 mei 2009 02:07 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ja, een beetje feiten verdraaien en niet eens weten hoe de Kerk werkt!
Ik heb deze nick niet voor niets!
Even goed als het boekquote:Op zaterdag 30 mei 2009 02:10 schreef kingmob het volgende:
[..]
Hoe durven ze!
Was het voor de rest een ok film? DIe vorige was echt dramatisch namelijk
Hoe durven ze.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 02:07 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ja, een beetje feiten verdraaien en niet eens weten hoe de Kerk werkt!
Ik heb deze nick niet voor niets!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |