Leuk. Sowieso is Keulen een prima stad.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 00:54 schreef kingmob het volgende:
[..]
Ik ben van plan om actief op zoek te gaan naar een eigen huis en een nieuwe baan. Ik overweeg om een andere baan aan te nemen, ook in Keulen. Minder spannend, maar nog steeds leuk. En met het salaris en de huizenprijzen in Duitsland moet ik dan een royaal appartement kunnen krijgen, dat lijkt me wel wat
Hetgene wat me tegenhield was geld, maar het is denk ik tijd om dat opzij te zetten, ook al gaat het om een flink bedrag.
quote:
Het zijn niet mijn woordenquote:
Daar zit het European Astronaut Centre (o.a.). Een andere mogelijkheid is Munchen, lijkt me ook wel wat, elke winter snowboardenquote:Op zaterdag 30 mei 2009 00:57 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Leuk. Sowieso is Keulen een prima stad.Maar wat zit daar op ruimtevaartgebied dan?
Ja, maar lokaal kunnen spreken helpt toch veel. Ik heb teveel de neiging om terug te vallen op Engels, wil wel een taal er bij leren.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 01:05 schreef Ofresca het volgende:
Oh okee, dat scheelt.![]()
Maar de voertaal is daar neem ik aan Engels?
Dat is echt van voor mijn tijd. Mijn huisgenoot kent 't wel.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 01:16 schreef kingmob het volgende:
Mag ik van jou in de categorie jeugdfavorieten Rembo&Rembo?
Ja hoor
Ultieme opvoeding geweestquote:Op zaterdag 30 mei 2009 01:19 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Dat is echt van voor mijn tijd. Mijn huisgenoot kent 't wel.
Poezels.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 01:18 schreef kingmob het volgende:
En in de categorie te schattig:
Pas op bij related videos, gevaar van extreme vertedering!
Maar wat keek jij daaaahaaaaan?quote:Op zaterdag 30 mei 2009 01:22 schreef Ofresca het volgende:
Wacht, ik ken het wel. Echt van heeeeeel lang geleden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |