Neej nog niet, heb ik nog niet echt de tijd voor gehad om over na te denkenquote:Op zaterdag 30 mei 2009 00:19 schreef mrbox het volgende:
[..]
Heb je al iets gepland voor na je opname ? iets om naar uit te kijken ?
quote:Op zaterdag 30 mei 2009 00:27 schreef Valba het volgende:
[..]
Neej nog niet, heb ik nog niet echt de tijd voor gehad om over na te denken
Ja, ik had het je nog aangeboden. Maar jij moest werken.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 00:33 schreef kingmob het volgende:
[..]
Bleh ik wil mee doen
Aan de rosé dan. Peal Harbor...
Het gaat wel, ben het allemaal al aan het rationaliseren. En zondag als ik vrij heb gewoon keihard zuipen op Jazz in Duketown in Den Boschquote:Op zaterdag 30 mei 2009 00:34 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Ja, ik had het je nog aangeboden. Maar jij moest werken.![]()
Hoe is 't nu?
Ik had je best een knuffel willen geven.quote:
Gewoon ff balen en weer verder gaan? Goed zo.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 00:44 schreef kingmob het volgende:
[..]
Het gaat wel, ben het allemaal al aan het rationaliseren. En zondag als ik vrij heb gewoon keihard zuipen op Jazz in Duketown in Den Bosch
trioknuffel dan?quote:Op zaterdag 30 mei 2009 00:46 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Ik had je best een knuffel willen geven.![]()
[..]
Gewoon ff balen en weer verder gaan? Goed zo.
ik ben niet dikquote:
Tja, ik heb niet veel keus. Ondertussen baal ik wel door, maar passiviteit maakt het alleen maar erger. Ik krijg (gelukkig) altijd veel energie om dingen te ondernemen als het kut gaat.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 00:46 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Ik had je best een knuffel willen geven.![]()
[..]
Gewoon ff balen en weer verder gaan? Goed zo.
Wat ben je allemaal van plan?quote:Op zaterdag 30 mei 2009 00:50 schreef kingmob het volgende:
[..]
Tja, ik heb niet veel keus. Ondertussen baal ik wel door, maar passiviteit maakt het alleen maar erger. Ik krijg (gelukkig) altijd veel energie om dingen te ondernemen als het kut gaat.
Ik ben van plan om actief op zoek te gaan naar een eigen huis en een nieuwe baan. Ik overweeg om een andere baan aan te nemen, ook in Keulen. Minder spannend, maar nog steeds leuk. En met het salaris en de huizenprijzen in Duitsland moet ik dan een royaal appartement kunnen krijgen, dat lijkt me wel watquote:
ah tof, nou...wij gaan slapen danquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |