Als die broek zodanig strak zou zitten is ie gewoon te klein.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 12:18 schreef mrbox het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik het zegna winkel 2 krijg je hem of niet meer uit of niet meer aan
Oh, ik fiets altijd gewoon met een rokje hoor. Als ze er dan perse onder willen kijken en al die moeite willen doen, so be it.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 12:20 schreef DR34M3R het volgende:
Een rok is ook wel erg lekker nu, en dan de warme wind langs je benen
Maar aangezien ik zometeen wel 3 kwartier ga fietsen voor ik bij het park ben waar ik heen wil, met wind tegen, ga ik vandaag niet voor de rok
Mijn rokken zijn niet strak genoeg, die waaien omhoogquote:Op zaterdag 30 mei 2009 12:24 schreef Kluts het volgende:
[..]
Oh, ik fiets altijd gewoon met een rokje hoor. Als ze er dan perse onder willen kijken en al die moeite willen doen, so be it.
Bofferd!quote:Op zaterdag 30 mei 2009 12:24 schreef MNR het volgende:
Pinkpop![]()
![]()
En Depeche mode heeft afgezegd, tja.. jammer, maar daar krijgen we KREZIP voor terug!!![]()
![]()
![]()
hehehequote:Op zaterdag 30 mei 2009 12:22 schreef Kluts het volgende:
[..]
Als die broek zodanig strak zou zitten is ie gewoon te klein.
Ik zal voor je filmen en foto's makenquote:Op zaterdag 30 mei 2009 12:25 schreef DR34M3R het volgende:
Bofferd!Ik zou zoooooo graag meegegaan zijn, maar ik heb een ander mooi vooruitzicht straks
Daar hou ik je aanquote:
Krezip is tof.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 12:24 schreef MNR het volgende:
Pinkpop![]()
![]()
En Depeche mode heeft afgezegd, tja.. jammer, maar daar krijgen we KREZIP voor terug!!![]()
![]()
![]()
`Wss valt dat onder: "nog een laatste keer"quote:Op zaterdag 30 mei 2009 12:28 schreef Kluts het volgende:
[..]
Krezip is tof.
Maar die waren toch al gestopt?
Kheb niet voor niets 2 nieuwe SD kaarten gekochtquote:Op zaterdag 30 mei 2009 12:27 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Daar hou ik je aan
En nu ga ik douchen, want anders komt er van mijn planning voor de middag nog niks terecht
enneh.. tnx MNR
Ja, daarom vind ik het extra bijzonder!quote:Op zaterdag 30 mei 2009 12:28 schreef Kluts het volgende:
[..]
Krezip is tof.
Maar die waren toch al gestopt?
quote:
Jammer dusquote:Op zaterdag 30 mei 2009 12:45 schreef dawg het volgende:
Ola. Vandaag 2 jaar geleden.
Wat dan? Sommigen weten het wel, als ze nadenken. En anders jammer.
*insert puppy-face*quote:
Uitstekend!quote:
Ik heb een vermoedenquote:
En ik weet dat jij dat weetquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |