alleen de finale, heb net de halve finale van BGT gekeken, en zapte er langsquote:
jaquote:Op vrijdag 29 mei 2009 23:10 schreef -SG- het volgende:
Oh wacht, was dat dat meisje wat sweet child oh mine zong?
Die zou je nog geen stuiver geven op Koninginnedagquote:Op vrijdag 29 mei 2009 23:10 schreef -SG- het volgende:
Oh wacht, was dat dat meisje wat sweet child oh mine zong?
Die broer kon ook pingelen.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 23:11 schreef Mirjam het volgende:
[..]
alleen de finale, heb net de halve finale van BGT gekeken, en zapte er langs
[..]
ja
sterker nog, ik zou er hard langslopenquote:Op vrijdag 29 mei 2009 23:11 schreef Stefan het volgende:
[..]
Die zou je nog geen stuiver geven op Koninginnedag
kunt zeggen wat je wilt maar ze kon wel goed zingen.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 23:11 schreef Mirjam het volgende:
[..]
alleen de finale, heb net de halve finale van BGT gekeken, en zapte er langs
[..]
ja
sorry, maar ik vond het echt een kutgeluid, dat vind ik niet relaxed om naar te luisterenquote:Op vrijdag 29 mei 2009 23:12 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
kunt zeggen wat je wilt maar ze kon wel goed zingen.
Echter neemt niet weg dat te jong is
Vind dat ze de minimale leeftijd echt op 16 moeten zetten (of 18)
DOmste was met die afval programma's van SBSquote:Op vrijdag 29 mei 2009 23:14 schreef Florian_ het volgende:
Komt er een achter.
Nederlands zijn wat dat betreft wel echt een stelletje mongolen. Programma's zoals dit, Jamba, al die paranormale meuk, het zou allemaal simpelweg niet meer op de buis zijn als niemand het keek/gebruikte. Maar helaas, dat is dus niet het geval.
Hier hadden ze ook echt wel talent hoor, altijd die clichés dat het in Engeland beter is.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 23:09 schreef Mirjam het volgende:
ben blij dat ik britain's got talent ben gaan volgen, daar zit écht talent tussen, zonder al die vooringenomen incestshit.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |