quote:Op vrijdag 29 mei 2009 23:05 schreef Ascendancy het volgende:
[ afbeelding ]
Stel je is voor. met zulke chicks korfballen
daarom spelen er bij handbal alleen maar homo's en wijvenquote:Op vrijdag 29 mei 2009 23:06 schreef kurk_droog het volgende:
En je mag geen contact maken volgens mijWtf, heerlijk bij voetbal om even iemand die je eerder passeerde een klein schopje te geven
Ben niet voor niets verdediger tegenwoordig
Dat doe je ook pas na de wedstrijd.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 23:06 schreef kurk_droog het volgende:
En je mag geen contact maken volgens mijWtf, heerlijk bij voetbal om even iemand die je eerder passeerde een klein schopje te geven
Ben niet voor niets verdediger tegenwoordig
oioi, dan sta ik vaak bij het korfbal te kijken en kom ik stiekem in de kleedkamer haar billetjes masserenquote:Op vrijdag 29 mei 2009 23:05 schreef Ascendancy het volgende:
[ afbeelding ]
Over een jaar doen ze een bord erachter omdat dat toch wel erg makkelijk is. Daarna plakken ze er een net bij en ziedaar. basketbalquote:Op vrijdag 29 mei 2009 23:07 schreef muay-toy het volgende:
Korfbal is basketbal voor de fysiek wat minder bedeelden.
Ze heeft in ieder geval goede reserveballen.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 23:08 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
oioi, dan sta ik vaak bij het korfbal te kijken en kom ik stiekem in de kleedkamer haar billetjes masseren
Gadverdamme dat okselhaarquote:Op vrijdag 29 mei 2009 23:05 schreef Ascendancy het volgende:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |