Eigenlijk omschrijft de stijlfiguur, van de magma die lava wordt, mijn FOK-bestaan tot in detail.quote:
Sarcastisch kreng.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 22:51 schreef Breathtaking het volgende:
Komt op hetzelfde neer, of niet soms?
Volgens mij staat er op 410 meer niet, dan wel amsterdam.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 22:50 schreef gers het volgende:
[..]
maar mogen daar wel mensen staan die niet uit a'dam komen
quote:Op vrijdag 29 mei 2009 22:55 schreef Emimich het volgende:
[..]
Eigenlijk omschrijft de stijlfiguur, van de magma die lava wordt, mijn FOK-bestaan tot in detail.
Maar ik spreek je binnen 10 jaar nog wel een keer.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 22:55 schreef Emimich het volgende:
Sarcastisch kreng.
Het begint langzaam ondergronds te rommelen en verhitten tot het tot een wilde eruptie komt waarna het talloze eenzame jaren gestold zal doorbrengen op de zijkant van de vulkaan die Fok! heet.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 22:55 schreef Emimich het volgende:
[..]
Eigenlijk omschrijft de stijlfiguur, van de magma die lava wordt, mijn FOK-bestaan tot in detail.
owoke , je mag ook een keertje bij top kijken als je dat wiltquote:Op vrijdag 29 mei 2009 22:56 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Volgens mij staat er op 410 meer niet, dan wel amsterdam.
Niet meer dan logisch, al die mongolen die niet snappen hoe mensen die niet uit Amsterdam komen voor Ajax kunnen zijn, begrijpen niet waarom Ajax juist zo'n grootse club is.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 22:56 schreef kurk_droog het volgende:
Volgens mij staat er op 410 meer niet, dan wel amsterdam.
En dan wat?quote:Op vrijdag 29 mei 2009 22:56 schreef Emimich het volgende:
[..]
Maar ik spreek je binnen 10 jaar nog wel een keer.
Haha, jij bent geen brick in the wall. Eerder een verlaten ruïne.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 22:56 schreef Acinonyx het volgende:
Huey leef jij ook nog..
Support your local clubquote:Op vrijdag 29 mei 2009 22:57 schreef Emimich het volgende:
[..]
Niet meer dan logisch, al die mongolen die niet snappen hoe mensen die niet uit Amsterdam komen voor Ajax kunnen zijn, begrijpen niet waarom Ajax juist zo'n grootse club is.
Ajax.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 22:57 schreef Emimich het volgende:
[..]
Niet meer dan logisch, al die mongolen die niet snappen hoe mensen die niet uit Amsterdam komen voor Ajax kunnen zijn, begrijpen niet waarom Ajax juist zo'n grootse club is.
En dan KPD als katalysator van het leven proces?quote:Op vrijdag 29 mei 2009 22:56 schreef Breathtaking het volgende:
Het begint langzaam ondergronds te rommelen en verhitten tot het tot een wilde eruptie komt waarna het talloze eenzame jaren gestold zal doorbrengen op de zijkant van de vulkaan die Fok! heet.
truequote:Op vrijdag 29 mei 2009 22:57 schreef Emimich het volgende:
[..]
Spreek ik je in het echt. Je hebt je hele levensverhaal op FOK gestort dus dan de kans dat ik je ooit ergens zal tegenkomen en zal herkennen, is eigenlijk vrij groot. Wees niet bevreesd.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 22:57 schreef Breathtaking het volgende:
En dan wat?
quote:Op vrijdag 29 mei 2009 22:57 schreef gers het volgende:
[..]
owoke , je mag ook een keertje bij top kijken als je dat wilt
Dat is ook kansloos: "AMSTERDAM HOOLIGANS!" scanderen met een Brabants accent.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 23:01 schreef kurk_droog het volgende:
trueHoewel iedereen zich wel eens stoort aan van die brabanders die met iets teveel jupiler in de metro staan te schreeuwen..
Ik versta der nooit wat van
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |