Ik kan geen ollie! het ''poppen'' en zo lukt wel, alleen dat schuiven (om 'm in de lucht te krijgen) lukt niet! komt dit omdat ik wandel/berschoenen draag?(weet verschil nie tussen wandel/berg) kan iemand mij helpen? komt dit door mij schoenen of doe ik iets verkeerd? HELP!
ik vind papa-roach niet goed meer heur....... Skating is a way of life, not just how you dress yourself...
Ja met iets als Vans of gewoon Converse gaat het ongetwijfeld beter, maar ik kan met m'n legerkisten ook best een ollie maken. Gewoon een kwestie van oefenen en tutorials op youtube kijken
[b]Op <ahref="http://forum.fok.nl/topic/1286014/2/50#68576888" target="_blank" >vrijdag 1 mei 2009 23:32</a> schreef swarmahoer het volgende:[/b] neem een voorbeeld aan de kwaliteitsposts van gers :P
Op zich best grappig. Eerst loop je zo'n anderhalf jaar te kloten, en kun je helemaal niets. Dan heb je het opeens door, en raak je het ook gewoon niet verleerd. Ik skateboarde zo'n 5 jaar geleden actief. Nu stapte ik laatst weer eens voor de lol op zo'n ding, en ik kon nog steeds een 360 flip
Je oma is kreupel, jij bent een klein ventje met een micropenis.Je bent net zo dom als een ezel. Je hebt nooit op een skateboard gestaan. Je hebt nog nooit hardcore, metal en punkrock geluisterd.Je bent dik. Dit was mijn conclusie.
ik vind papa-roach niet goed meer heur....... Skating is a way of life, not just how you dress yourself...