/quote:23-00
Lenny Kravitz - Let Love Rule (Justice Remix)
Placebo - For What It's Worth
De Jeugd Van Tegenwoordig - Datvindjeleukhe
Anne Soldaat - Live in de studio (2)
Green Day - Know Your Enemy
Little Boots - New In Town
The Gaslight Anthem - Old White Lincoln
Depeche Mode - I Just Can't Get Enough (live)
Drive Like Maria - I'm On A Train
The BPA - Toe Jam
Peaches - Talk To Me
ff ouderwets gek doenquote:
BPA kan al bijna door onder de noemer 'vroegah'.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 22:56 schreef -Hans- het volgende:
Uurtje 2 voor de mensen die nog luisteren..
[..]
/
Jupquote:Op vrijdag 29 mei 2009 23:02 schreef GauloisesB. het volgende:
[..]
BPA kan al bijna door onder de noemer 'vroegah'.
Is een tijdje geleden... Maar wel leuk
Mr. brightside, ofzoquote:Op vrijdag 29 mei 2009 23:07 schreef Sirolf het volgende:
Zo, daar ben ik weer. Zit uit te rusten van een avond springen in de HMH op The Killers (niet te letterlijk opvatten).
En ja, het was HEUL ERRUG VET!
Rudy, tijd voor een afterparty op de radio?
Dan wil je dit vast ook wel zienquote:Op vrijdag 29 mei 2009 23:07 schreef Sirolf het volgende:
Zo, daar ben ik weer. Zit uit te rusten van een avond springen in de HMH op The Killers (niet te letterlijk opvatten).
En ja, het was HEUL ERRUG VET!
Rudy, tijd voor een afterparty op de radio?
Nou.. dat is de laatste tijd helaas geen zekerheid meer..quote:Op vrijdag 29 mei 2009 23:17 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Mr. Brightside hoort gewoon om 0.57 uur.
Bonesquote:Bones zou leuke afwisseling zijn.
Ik weet niet of ik dan al thuis ben (denk dat ik de voordeur rond 23.45 open), maar ik zal de TV aanzetten.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 23:17 schreef purplerose het volgende:
[..]
Dan wil je dit vast ook wel zien![]()
BBC 23.35 komen the killers bij Friday night with jonathon ross, ik ga ook kijken want die hottie hugh laurie is er ook
Ik he de beeb ook op staan nuquote:Op vrijdag 29 mei 2009 23:17 schreef purplerose het volgende:
[..]
Dan wil je dit vast ook wel zien![]()
BBC 23.35 komen the killers bij Friday night with jonathon ross, ik ga ook kijken want die hottie hugh laurie is er ook
Volgens mij wordt het morgen of zondagavond laat nog es uitgezondenquote:Op vrijdag 29 mei 2009 23:28 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik dan al thuis ben (denk dat ik de voordeur rond 23.45 open), maar ik zal de TV aanzetten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |