quote:Op zaterdag 30 mei 2009 21:08 schreef D. het volgende:
[..]
nouja, niemand die dat beter kan weten dan jij
Lust jij geen ijs?quote:Op zaterdag 30 mei 2009 20:50 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Ja en het was heel druk,
Ik had even met mijn moeder en mijn neefje afgesproken.
Ik heb daar een heerlijke verse jus genomen want ik lust geen ijs
oeh....lekker juistquote:Op zaterdag 30 mei 2009 21:15 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Nee vreemd hè, en ook geen slagroom of vla
En dat is allemaal zo lekker. Wij, die hagenees van mij en ik zitten ons af te vragen hoe het heet waar Florencia zit, we kunnen niet meer op de naam komenquote:Op zaterdag 30 mei 2009 21:15 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Nee vreemd hè, en ook geen slagroom of vla
Ja en soms probeer ik het weer omdat mensen zeggen altijd dat het lekker is en hoop het dan ook lekker te vinden, maar helaas dat gebeurt niet.quote:
In de Torenstraatquote:Op zaterdag 30 mei 2009 21:17 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
En dat is allemaal zo lekker. Wij, die hagenees van mij en ik zitten ons af te vragen hoe het heet waar Florencia zit, we kunnen niet meer op de naam komen
Ik roep Torenstraat naar achteren, hij roept JA en zegt er achteraan, ik geloof het welquote:
hahaha, ik snap wat je wil zeggen.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 21:25 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ik roep Torenstraat naar achteren, hij roept JA en zegt er achteraan, ik geloof het wel
ehh, naar voren, ik zit achter![]()
We kwamen er niet veel, was toen nog geen terras. Het ijs was top.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 21:29 schreef evaxsis het volgende:
[..]
hahaha, ik snap wat je wil zeggen.
Kwamen jullie daar vroeger ook even op het terrasje zitten en naar mensen kijken.
Tegenwoordig hebben ze ook een vaste bank gemetseld omdat er toch altijd al mensen op gingen zitten.
Zit best lekker die bank alleen een beetje koud met zo'n rokje aan
O dat is dan wel heel lang geleden, want ik kan me niet heugen dat er geen tafels en stoelen buiten stonden.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 21:31 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
We kwamen er niet veel, was toen nog geen terras. Het ijs was top.
Ja maar in de tuin, niet op het strandquote:Op zaterdag 30 mei 2009 21:30 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Hi Liesje,
Heb je vandaag van het weer genoten?
In Den Haag?quote:Op zaterdag 30 mei 2009 21:34 schreef Chanel5 het volgende:
Waar ik woonde had je een patattentje, gerund door Italianen die hadden ook zalig ijs en hun slagroom, werelds...
Was op de Hoefkade/Hoflandplein bij lijn 11.
Wij zijn in 1978 uit Den Haag weggegaanquote:Op zaterdag 30 mei 2009 21:33 schreef evaxsis het volgende:
[..]
O dat is dan wel heel lang geleden, want ik kan me niet heugen dat er geen tafels en stoelen buiten stonden.
Ik ben wel een paar keer buiten geweest sowieso met de hond.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 21:33 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja maar in de tuin, niet op het strand
Ik ben zo flexibel he?
En nu wachten we op het eten alvorens we naar Arnhem gaan.
We hadden van iemand *kuch* een tip gekregen voor een leuk iets hier in de buurt, daar wilden we heen, ik had er helemaal zin in
Is het pas volgende week
En jij? Hoe heb jij van de zon genoten?
Ik weet niet of die daar nog zit want als hebben ze daar opnieuw gebouwd.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 21:34 schreef Chanel5 het volgende:
Waar ik woonde had je een patattentje, gerund door Italianen die hadden ook zalig ijs en hun slagroom, werelds...
Was op de Hoefkade/Hoflandplein bij lijn 11.
Dat is wel heel lang geledenquote:Op zaterdag 30 mei 2009 21:35 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Wij zijn in 1978 uit Den Haag weggegaan
I knowquote:Op zaterdag 30 mei 2009 21:37 schreef Chanel5 het volgende:
Ik heb er ongeveer 12 jaar geleden nog rond gekeken, veranderd, niet te zuinig...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |