Ik zou zeggen doe het zelf ook.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 22:06 schreef mrbox het volgende:
Brabanders vinden zichzelf best wat heKomt zo vaak voor hier dat er met Brabanders en
wordt gesmeten
We zijn ook het tofstquote:Op vrijdag 29 mei 2009 22:06 schreef mrbox het volgende:
Brabanders vinden zichzelf best wat heKomt zo vaak voor hier dat er met Brabanders en
wordt gesmeten
Ach dat geeft niet.quote:
Gelukkigquote:
quote:
Het raakt je wel een beetje hequote:Op vrijdag 29 mei 2009 22:08 schreef Tegan het volgende:
Wij zijn gewoon heel hecht, kan er ook niets aan doen dat jullie dat niet hebben.
Misschien kunnen wij nog wat van jullie leren.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 22:08 schreef Tegan het volgende:
Wij zijn gewoon heel hecht, kan er ook niets aan doen dat jullie dat niet hebben.
idd...gelderland is het gewoon net niet hequote:Op vrijdag 29 mei 2009 22:11 schreef mrbox het volgende:
[..]
[..]
Het raakt je wel een beetje hemaar mja gelderland mja ach *haalt schouders op*
Je bent hier altijd welkomquote:Op vrijdag 29 mei 2009 22:11 schreef mrbox het volgende:
[..]
[..]
Het raakt je wel een beetje hemaar mja gelderland mja ach *haalt schouders op*
en de rest niet.quote:
quote:
mooie vloer!quote:Op vrijdag 29 mei 2009 22:16 schreef Tegan het volgende:
Ff mijn partyoutfit cross-posten met als enige doel uiteraard om complimentjes te vangen.
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Nee iig niet zo vanquote:Op vrijdag 29 mei 2009 22:12 schreef ArTiC het volgende:
[..]
idd...gelderland is het gewoon net niet he
Leukquote:Op vrijdag 29 mei 2009 22:16 schreef Tegan het volgende:
Ff mijn partyoutfit cross-posten met als enige doel uiteraard om complimentjes te vangen.
Thanksquote:Op vrijdag 29 mei 2009 22:18 schreef mrbox het volgende:
[..]
Leukgelukkig niet van die schoenen aan met van die te grote strikjes er op
Tofquote:Op vrijdag 29 mei 2009 22:16 schreef Tegan het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |