Minilaptop!
Trendtac EPC700 - ¤60cosmetische schade maar werkend
400MHz processor (mobiele processor)
128MB RAM (vastgesoldeerd)
2GB intern flashgeheugen (ook vastgesoldeerd)
SD slot
Wlan adaptertje
7" schermpje(?)
Grappig linux laptopje voor erbij, vooral gebruikt om 'savonds en 'sochtends even de mail te checken. Voor een simpel mailtje tikken, of een Word-bestandje aan te passen is dit dingetje wel geschikt. Ik heb 'm ook gebruikt om voor mijn studie artikelen te lezen in de trein (PDF'jes). Verwacht er verder geen wonderen mee.
Schade: cover zit onder de krasjes (en glanslaag is niet zo glanzerig meer), scharnierbescherming heeft de geest gegeven en 2 schroefjes van de schermbehuizing zitten er niet meer in. Dat laatste was al toen ik 'm overnam, zou niet weten wat voor schroefjes erin moeten, nooit naar gekeken omdat de behuizing verder gewoon goed vastzit dmv 2 andere schroeven en "klik"bevestiging.
Er valt wat aan de Linux distro te doen, bij serieuze interesse zullen we dat verder bespreken. Sowieso worden 2 standaard distro's meegeleverd.
Er zitten gratis een Samsung Pleomax lasermuis en een 2GB SD kaartje bij, en een gloednieuwe oplader omdat de oude vorige maand is stukgegaan.
De nieuwe oplader is universeel en voor meerdere apparaten te gebruiken. 90 watt, schakelt tussen 12/15/16/18/19v met max 4,5A en 20/24v met 3,5A.
Geen bon, geen garantie.
Voltcraft SNG24-48W-A Stekkernetvoeding/Adapter - ¤15ZGAN
Schakelnetvoeding, 6-9-12-15-18-24 volt. Vermogen tot 48 W, beschermd tegen ompolen. Met de volgende aansluitplugjes (doorsnede in mm van buitenkant/binnenkant):
5.5/2.5 5.5/1.5 5.5/2.1 4.0/1.7 3.5/1.35 2.35/0.75 2.5/3.5
Tijdelijk gebruikt voor bovenstaande laptopje tot de nieuwe adapter was gearriveerd.
Geen bon voor zover ik weet.
Kingston 2x2GB PC6400 DDR2 - ¤30ZGAN
2x Kingston ValueRAM KVR800D2N5/2G
Op moment dat ik dit typ nog in mijn pc, is overbodig.
Geen bon.
Sandisk 8GB micro-SD kaart - ¤15NIEUW IN VERPAKKING
Gekregen bij nieuwe MP3 speler. Overbodig.
Kopietje van de bon eventueel mee te geven.
Icidu 4GB SDHC kaartje - ¤7,50ZGAN
Misschien 2x gebruikt. Overbodig.
Geen bon. Staat niet op foto.
Emtec 4GB USB stick - ¤5ZGAN
Misschien 2x gebruikt. Overbodig.
Geen bon. Staat niet op foto.
Philips koptelefoon SHH9501 - ¤7,50NIEUW IN VERPAKKING
Uit een set-aanbieding van iBood. Comfortabel en goed geluid, maar de tweede bleek toch overbodig.
http://www.ibood.com/nl/nl/product_list_comments.php?product=9808Geen bon voor zover ik weet.
Glacialtech s775 koeler - ¤5Gebruikt.
Werkend uit OEM pc gehaald. Aluminium blok en een niet-standaard 92mm fan erop. Originele fan is vervangen door een met lager (1600) RPM. Er passen alleen fans op met 80mm aansluiting. Verwacht er niet teveel van, werkt ongeveer net zo goed als stock koeling.
Geen bon.
Acer 2GB mp3speler - ¤15Gebruikt.
Ooit overgenomen om mee te sporten maar is uiteindelijk ongebruikt in een doos met spullen beland. Je kunt er een mp3'tje opzetten en afspelen, verder dan dit testen ben ik nooit gekomen. Gloednieuw setje oortjes zit erbij.
Geen bon.
Revoltec Airguard 92mm - ¤2,50NIEUW IN VERPAKKING
Per ongeluk verkeerde maat besteld, dus overbodig.
Kopietje bon eventueel mee te geven.
Adapter voor Playstation (2) controller aan te sluiten via USB - ¤5ZGAN
Uit verpakking, echter nooit gebruikt. Overbodig.
Geen bon voor zover ik weet.
Slim PS2 standaard - ¤5ZGAN
Uit verpakking, echter nooit gebruikt. Overbodig.
Geen bon.
Adapter (Wit) om USB apparaat aan stopcontact op te laden - ¤2,50ZGAN
Héél lang geleden voor USB-stick look-a-like MP3 speler gebruikt, maar die is stuk gegaan. De adapter was blijven liggen. Werkt voor zover ik weet nog wel.
Geen bon.
Floppydrive (zwart) - ¤5Gebruikt.
Werkend getest ter controle na overname PC kast. Altijd overbodig in doos gelegen.
Geen bon.
Sony Cardreader (Zwart) - ¤5ZGAN
Werkend uit pc gehaald. Overbodig.
Geen Bon
Zwarte AOpen(?) behuizing - ¤5 of een sixpack met flesjes Hoegaarden 
Cosmetische schade en fangrills zijn eruit gehaald.
Is ooit gebruikt door Paradigit. Aardig wat krassen op de zijkanten, en achterin een doe-het-zelf oplossing om wat gaten af te dichten met 2 stukken zwart plastic. Dat ziet er wel netjes uit, al zeg ik het zelf. Onderste 2 bevestigingspunten voor ATX moederbord heb ik nooit gehad, er zat een mATX bord in.
Geen bon, en i.v.m. afmetingen verstuur ik 'm niet.
Indien er interesse naar is kunnen de drives er meteen ingezet worden.
Dit was het.
Alles is op te halen in Eindhoven, bijna alles te versturen. Kosten voor versturen zijn voor de koper. Zal bij zo goed als alle producten op 6,75 uitkomen door de afmetingen, alleen geheugenkaartje en DDR2 sticks passen sowieso door brievenbus.
Redelijke biedingen neem ik in overweging. De opgestelde prijs is een alles in 1 prijs voor ophalen. Ik verzend in dat geval niet.
Voor de foto's:
klik hier[ Bericht 0% gewijzigd door toimoi op 30-05-2009 18:34:24 ]