abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_69535087
Minilaptop!
Trendtac EPC700 - ¤60

cosmetische schade maar werkend

400MHz processor (mobiele processor)
128MB RAM (vastgesoldeerd)
2GB intern flashgeheugen (ook vastgesoldeerd)
SD slot
Wlan adaptertje
7" schermpje(?)

Grappig linux laptopje voor erbij, vooral gebruikt om 'savonds en 'sochtends even de mail te checken. Voor een simpel mailtje tikken, of een Word-bestandje aan te passen is dit dingetje wel geschikt. Ik heb 'm ook gebruikt om voor mijn studie artikelen te lezen in de trein (PDF'jes). Verwacht er verder geen wonderen mee.
Schade: cover zit onder de krasjes (en glanslaag is niet zo glanzerig meer), scharnierbescherming heeft de geest gegeven en 2 schroefjes van de schermbehuizing zitten er niet meer in. Dat laatste was al toen ik 'm overnam, zou niet weten wat voor schroefjes erin moeten, nooit naar gekeken omdat de behuizing verder gewoon goed vastzit dmv 2 andere schroeven en "klik"bevestiging.

Er valt wat aan de Linux distro te doen, bij serieuze interesse zullen we dat verder bespreken. Sowieso worden 2 standaard distro's meegeleverd.
Er zitten gratis een Samsung Pleomax lasermuis en een 2GB SD kaartje bij, en een gloednieuwe oplader omdat de oude vorige maand is stukgegaan.
De nieuwe oplader is universeel en voor meerdere apparaten te gebruiken. 90 watt, schakelt tussen 12/15/16/18/19v met max 4,5A en 20/24v met 3,5A.
Geen bon, geen garantie.

Voltcraft SNG24-48W-A Stekkernetvoeding/Adapter - ¤15
ZGAN

Schakelnetvoeding, 6-9-12-15-18-24 volt. Vermogen tot 48 W, beschermd tegen ompolen. Met de volgende aansluitplugjes (doorsnede in mm van buitenkant/binnenkant):
5.5/2.5 5.5/1.5 5.5/2.1 4.0/1.7 3.5/1.35 2.35/0.75 2.5/3.5
Tijdelijk gebruikt voor bovenstaande laptopje tot de nieuwe adapter was gearriveerd.
Geen bon voor zover ik weet.

Kingston 2x2GB PC6400 DDR2 - ¤30
ZGAN

2x Kingston ValueRAM KVR800D2N5/2G
Op moment dat ik dit typ nog in mijn pc, is overbodig.
Geen bon.

Sandisk 8GB micro-SD kaart - ¤15
NIEUW IN VERPAKKING

Gekregen bij nieuwe MP3 speler. Overbodig.
Kopietje van de bon eventueel mee te geven.

Icidu 4GB SDHC kaartje - ¤7,50
ZGAN

Misschien 2x gebruikt. Overbodig.
Geen bon. Staat niet op foto.

Emtec 4GB USB stick - ¤5
ZGAN

Misschien 2x gebruikt. Overbodig.
Geen bon. Staat niet op foto.

Philips koptelefoon SHH9501 - ¤7,50
NIEUW IN VERPAKKING

Uit een set-aanbieding van iBood. Comfortabel en goed geluid, maar de tweede bleek toch overbodig.
http://www.ibood.com/nl/nl/product_list_comments.php?product=9808

Glacialtech s775 koeler - ¤5
Gebruikt.

Werkend uit OEM pc gehaald. Aluminium blok en een niet-standaard 92mm fan erop. Originele fan is vervangen door een met lager (1600) RPM. Er passen alleen fans op met 80mm aansluiting. Verwacht er niet teveel van, werkt ongeveer net zo goed als stock koeling.
Geen bon.

Acer 2GB mp3speler - ¤15
Gebruikt.

Ooit overgenomen om mee te sporten maar is uiteindelijk ongebruikt in een doos met spullen beland. Je kunt er een mp3'tje opzetten en afspelen, verder dan dit testen ben ik nooit gekomen. Gloednieuw setje oortjes zit erbij.
Geen bon.

Revoltec Airguard 92mm - ¤2,50
NIEUW IN VERPAKKING

Per ongeluk verkeerde maat besteld, dus overbodig.
Kopietje bon eventueel mee te geven.

Adapter voor Playstation (2) controller aan te sluiten via USB - ¤5
ZGAN

Uit verpakking, echter nooit gebruikt. Overbodig.

Slim PS2 standaard - ¤5
ZGAN

Uit verpakking, echter nooit gebruikt. Overbodig.
Geen bon.

Adapter (Wit) om USB apparaat aan stopcontact op te laden - ¤2,50
ZGAN

Héél lang geleden voor USB-stick look-a-like MP3 speler gebruikt, maar die is stuk gegaan. De adapter was blijven liggen. Werkt voor zover ik weet nog wel.
Geen bon.

Floppydrive (zwart) - ¤5
Gebruikt.

Werkend getest ter controle na overname PC kast. Altijd overbodig in doos gelegen.
Geen bon.

Sony Cardreader (Zwart) - ¤5
ZGAN

Werkend uit pc gehaald. Overbodig.
Geen Bon

Zwarte AOpen(?) behuizing - ¤5 of een sixpack met flesjes Hoegaarden
Cosmetische schade en fangrills zijn eruit gehaald.

Is ooit gebruikt door Paradigit. Aardig wat krassen op de zijkanten, en achterin een doe-het-zelf oplossing om wat gaten af te dichten met 2 stukken zwart plastic. Dat ziet er wel netjes uit, al zeg ik het zelf. Onderste 2 bevestigingspunten voor ATX moederbord heb ik nooit gehad, er zat een mATX bord in.
Geen bon, en i.v.m. afmetingen verstuur ik 'm niet.
Indien er interesse naar is kunnen de drives er meteen ingezet worden.

Dit was het.
Alles is op te halen in Eindhoven, bijna alles te versturen. Kosten voor versturen zijn voor de koper. Zal bij zo goed als alle producten op 6,75 uitkomen door de afmetingen, alleen geheugenkaartje en DDR2 sticks passen sowieso door brievenbus.
Redelijke biedingen neem ik in overweging. De opgestelde prijs is een alles in 1 prijs voor ophalen. Ik verzend in dat geval niet.

Voor de foto's:
klik hier

[ Bericht 0% gewijzigd door toimoi op 30-05-2009 18:34:24 ]
  vrijdag 29 mei 2009 @ 20:15:33 #2
25865 Bill_E
vijf plus 98!
pi_69536224
45 euro geboden voor Trendtac
pi_69536254
draait windows xp op zo`n minipc? en hoe krijg ik dat er op? zit vast geen cdrom in.

toch 56,50 incl onder voorbehoud van het bovenstaande.
  vrijdag 29 mei 2009 @ 20:19:31 #4
25865 Bill_E
vijf plus 98!
pi_69536344
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 20:16 schreef MdMa98 het volgende:
draait windows xp op zo`n minipc? en hoe krijg ik dat er op? zit vast geen cdrom in.

toch 56,50 incl onder voorbehoud van het bovenstaande.
Nee draait er niet op. Alleen linux varianten.
pi_69536356
Sandisk 8GB micro-SD kaart - ¤15
NIEUW IN VERPAKKING

Gekregen bij nieuwe MP3 speler. Overbodig.
Kopietje van de bon eventueel mee te geven

Doe mij deze maar voor dat geld waar je hem voor aanbied.
Met deze erbij doe ik een bod van 35 euro voor alles.

Kingston 2x2GB PC6400 DDR2 - ¤30
ZGAN

2x Kingston ValueRAM KVR800D2N5/2G
Op moment dat ik dit typ nog in mijn pc, is overbodig
Is het trouwens sodimm of normaal geheugen.

En deze erbij maak ik er 37,50 van.

Adapter (Wit) om USB apparaat aan stopcontact op te laden - ¤2,50
ZGAN

Héél lang geleden voor USB-stick look-a-like MP3 speler gebruikt, maar die is stuk gegaan. De adapter was blijven liggen. Werkt voor zover ik weet nog wel.
Geen bon.

[ Bericht 30% gewijzigd door #ANONIEM op 29-05-2009 20:33:24 ]
pi_69541492
Bill_E: 45 euro ex staat genoteerd maar daar gaat de Trendtac nu nog niet voor weg.

MdMA98: Nee er draaien geen "normale" besturingssystemen op.
De Trendtac is het beste te omschrijven als een PDA in laptopformaat. Ik kan het allemaal proberen uit te leggen, maar je kunt er beter gewoon vanuit gaan dat je dat niet voor elkaar krijgt.

john2406: met 15 euro ga ik akkoord.
Met 35 inclusief het geheugen niet, dus 37,50 met het geheugen en adapter ook niet.
pi_69542044
Toimoi
Sowieso met dat usb laadding en micro sd 8 gb 17,50 geboden.
Dan wil ik eventueel nog voorhet geheugen erbij 25 euro erbij bieden, omdat het geheugen maar cl 5 is maar omdat het toch niet voor mezelf is en ik niet verwacht dat het een leek merkt aan het geheugen. Maar je hebt nog mijn vraag niet beantwoord over het geheugen is het sodimm of normaal voor in desktop.
pi_69543146
Sorry mijn fout, had ik over het hoofd gezien!
Het gaat om PC geheugen, geen sodimm.
pi_69543305
Voltcraft SNG24-48W-A Stekkernetvoeding/Adapter.
Voor 15 euro excl verzenden.

Ben alleen weg tot dinsdag
pi_69543546
Toimoi dan heb je weer wat over het hoofd gezien hoor, wat denk je nou van dat bod 17,50 voor sd micro en usb laad adapter en 25 euro erbij voor het geheugen dus samen 42,50

En zonder usb laad ding om onderstaande tegenmoet te komen 40 euro destemeer heb je dan in totaal en voor mij is het verzenden goedkoper.

[ Bericht 41% gewijzigd door #ANONIEM op 30-05-2009 01:55:25 ]
pi_69543940
5 euro inclusief voor Adapter (Wit) om USB apparaat aan stopcontact op te laden
pi_69546372
Boschkabouter: akkoord, die is voor jou! We regelen het nog wel.

john2406: 17,50 ex is akkoord, met geheugen voor 25 erbij ga ik akkoord wanneer ik van een geinteresseerde niets meer terughoor, die wilde de vraagprijs bieden als ik hem wat informatie kon geven. Ik wacht op een reactie van die persoon.

Fom: 5 euro inclusief is niet akkoord, het punt is dat die adapter niet in een enveloppe past dus het zouden nogal hoge verzendkosten worden.

DE USB OPLADER PAST DUS NIET DOOR DE BRIEVENBUS - GELDT VOOR IEDEREEN!

Bij deze gereserveerd:

Voltcraft adapter
Geheugen
(2 bieders)
USB adapter
Acer MP3speler
Cardreader.

[ Bericht 3% gewijzigd door toimoi op 30-05-2009 02:36:37 ]
pi_69547739
mini laptop gaat niet door, game on!
pi_69548601
Doe mij maar een PM toimoi, voor micro sd usb lader en geheugen 2 X 2gb.

Hoeveel erbij voor die mini laptop en eventueel die aopen kast maar dan moet ik het komen afhalen want die twee voorwerpen die wil ik eerst zien.
pi_69548761
john2406: sorry had Bill_E via PM een tegenbod gedaan en daar is die mee akkoord gegaan. Laptop is dus gereserveerd.

Geheugen wacht ik dus nog even voor af, mocht ik dit weekend geen reactie krijgen is ook het geheugen voor jou. De kast mag je er gratis bijhebben als je daar dan ook nog interesse in hebt.
pi_69551356
Dan wacht ik nog even tot na het weekend toimoi, de kast wil ik wel hebben hoor eventueel wil ik ook nog wel de floppy en de cardreader overnemen.
Maar dan moet ik even nog geen beslissing nemen omdat mijn zwager dan zou moeten rijden naar Eindhoven en ik niet kan zeggen wanneer dat zijn kan.
pi_69551731
john2406: Ik laat zsm weten hoe het afloopt.
pi_69552011
Als het er nog is, wil ik graag het geheugen voor E30 inclusief.
Ook al zit m'n mond vol met chips, ik blijf gewoon kletsen net als natte handen op die blote bips!
pi_69552314
Je staat als derde in de rij voor het geheugen LogicalPsycho...

EDIT: Emtec 4GB USB stick toegevoegd.

[ Bericht 51% gewijzigd door toimoi op 30-05-2009 18:34:47 ]
pi_69571301
Kick

Op dit moment gereserveerd:
Trendtac minilaptop
Voltcraft adapter
MicroSD
Geheugen (2 bieders)
USB adapter
(Kast+floppy?)
Acer MP3speler
Cardreader.

Nog beschikbaar:
Icidu 4GB SDHC kaartje - ¤7,50
Emtec 4GB USB stick - ¤5
Adapter voor Playstation (2) controller aan te sluiten via USB - ¤5
Slim PS2 standaard (om ps2 rechtop te zetten) - ¤5

John2406
je hebt een DM, geheugendeal ging niet door dus ze zijn voor jou.
pi_69577682
Toimoi ik heb je PM beantwoord hoor en hoop dat een en ander vlug afgehandeld kan worden.
pi_69583714
PM terug
pi_69695704
Nog beschikbaar:

Slim PS2 standaard (om ps2 rechtop te zetten) - ¤5
pi_69736583
Komaan laatste spulletjes maak me los!
pi_69766836
Hoppetjop! Laatste spulletjes mensen! Kijk evt bij een andere ad of je iets erbij kunt vinden!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')