Cavia's zijn veel te vet om aan slangen te geven.quote:
Ach, ik heb zelf de toren succesvol overgenomen. Het torenvolk heeft niets te klagen en ook niets te wensen.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 22:29 schreef Breathtaking het volgende:
De vraag is alleen of ze je daarna nog wel willen in de toren.
Een van de schaarse hoogtepunten van weer een dramatisch seizoen.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 22:36 schreef kurk_droog het volgende:
Hamburg, ja..zal ik nog lang aan blijven denken
Wauw, gefeliciteerd met je plaats in de elite binnen de elite.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 22:38 schreef Emimich het volgende:
[..]
Ach, ik heb zelf de toren succesvol overgenomen. Het torenvolk heeft niets te klagen en ook niets te wensen.
Nah, de toren heeft 5 verdiepingen. Zelfs in de bovenste verdieping zit soms nog bevlekt (of onbevlekt: afhankelijk van hoe je naar de materie kijkt) volk.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 22:39 schreef Breathtaking het volgende:
Wauw, gefeliciteerd met je plaats in de elite binnen de elite.
Ooh je hebt het weer over je kankerkastequote:Op vrijdag 29 mei 2009 22:43 schreef Emimich het volgende:
[..]
Nah, de toren heeft 5 verdiepingen. Zelfs in de bovenste verdieping zit soms nog bevlekt (of onbevlekt: afhankelijk van hoe je naar de materie kijkt) volk.
Cruciaal verschil in deze is dat mijn grootheidswaanzin het gevolg is van een vanzelfsprekende evolutie, geen kunstmatig in leven gehouden kasplantje.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 22:41 schreef Florian_ het volgende:
Emimich verwijt mij en ZH dan wel dat we "elitair proberen te doen", maar zelf is hij nog een tikkeltje erger.
Geniet nou nog maar die paar weken van me.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 22:44 schreef Breathtaking het volgende:
Ooh je hebt het weer over je kankerkastenee dan kun je je mond wel houden nu.
Voordat ze je er weer af gooien bedoel je?quote:Op vrijdag 29 mei 2009 22:45 schreef Emimich het volgende:
[..]
Geniet nou nog maar die paar weken van me.
zeker, zekerquote:Op vrijdag 29 mei 2009 22:38 schreef Emimich het volgende:
[..]
Een van de schaarse hoogtepunten van weer een dramatisch seizoen.
maar mogen daar wel mensen staan die niet uit a'dam komenquote:Op vrijdag 29 mei 2009 22:49 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Moet je wel dwaas doen, springen, chaos en alles want we staan in de goesj altijd
bestaat dat nogquote:
Of voordat de wereld bestormd gaat worden door mijn onvolprezen intellect.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 22:46 schreef Breathtaking het volgende:
Voordat ze je er weer af gooien bedoel je?
Jaaaaquote:
Komt op hetzelfde neer, of niet soms?quote:Op vrijdag 29 mei 2009 22:50 schreef Emimich het volgende:
[..]
Of voordat de wereld bestormd gaat worden door mijn onvolprezen intellect.
quote:Op vrijdag 29 mei 2009 22:44 schreef Emimich het volgende:
[..]
Cruciaal verschil in deze is dat mijn grootheidswaanzin het gevolg is van een vanzelfsprekende evolutie, geen kunstmatig in leven gehouden kasplantje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |