Zou wel verstandig zijn jaquote:Op vrijdag 29 mei 2009 22:21 schreef Fascination het volgende:
[..]
Mm ik denk toch dat je het bij iemand anders moet proberen om een rel te ontketenen.
Rel? Het was gewoon een constatering en schoonheid is vergankelijk maar intelligentie is een blijvertje. Toch blijft lelijkheid zowel letterlijk als figuurlijk een esthetische doorn in het oog.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 22:21 schreef Fascination het volgende:
Mm ik denk toch dat je het bij iemand anders moet proberen om een rel te ontketenen.
Zelfs grootheden verlaten soms hun ivoren toren om zich onder het plebs te begeven.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 22:26 schreef Breathtaking het volgende:
Oohja, had ze dat belooft?
Sankt pauliquote:
Jij verlaat dan wel heel vaak die toren van je.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 22:27 schreef Emimich het volgende:
[..]
Zelfs grootheden verlaten soms hun ivoren toren om zich onder het plebs te begeven.
kanker noem ik het. Nu willen ze met trein. Echt, boek gewoon 2 weken kreta of iets. Neuk daar 5 dames en weer naar huis.quote:
Gelukkig ben ik niet lelijk.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 22:23 schreef Emimich het volgende:
[..]
Rel? Het was gewoon een constatering en schoonheid is vergankelijk maar intelligentie is een blijvertje. Toch blijft lelijkheid zowel letterlijk als figuurlijk een esthetische doorn in het oog.
De vraag is alleen of ze je daarna nog wel willen in de toren.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 22:27 schreef Emimich het volgende:
[..]
Zelfs grootheden verlaten soms hun ivoren toren om zich onder het plebs te begeven.
ja, zaten toen nog in de stamkroeg van die lui. Werden uitgenodigd voor een drankje aangezien het buiten nogal blauw zagquote:
kanker das echt triestquote:Op vrijdag 29 mei 2009 22:28 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
kanker noem ik het. Nu willen ze met trein. Echt, boek gewoon 2 weken kreta of iets. Neuk daar 5 dames en weer naar huis.
Ik ben niet gegaan inderdaad. Heb alleen even na de wedstrijd in zon hoerenhuis gelopen. 4 verdiepingen vol met lekkere dames.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 22:28 schreef Emimich het volgende:
[..]
Al die praatjes maar volgens mij is niemand gegaan.
klote clubquote:Op vrijdag 29 mei 2009 22:29 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
ja, zaten toen nog in de stamkroeg van die lui. Werden uitgenodigd voor een drankje aangezien het buiten nogal blauw zag
ja inderdaad. Nja iemand vond 10x reizen met trein maar dat is helemaal niks volgens mij. Dan boek ik wel tegelijk naar marmaris met oude vakantievriendinquote:Op vrijdag 29 mei 2009 22:30 schreef gers het volgende:
[..]
kanker das echt triest![]()
boek desnoods een twee weken spanje
wel der keihard neuken hequote:Op vrijdag 29 mei 2009 22:32 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
ja inderdaad. Nja iemand vond 10x reizen met trein maar dat is helemaal niks volgens mij. Dan boek ik wel tegelijk naar marmaris met oude vakantievriendin
Contact met andere mensen noemen ze dat.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 22:28 schreef Florian_ het volgende:
Jij verlaat dan wel heel vaak die toren van je.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |