* vind het opeens niet eens meer zo heel erg dattie niet gaat.. *quote:Op vrijdag 29 mei 2009 18:33 schreef Byte_Me het volgende:
[..]
je mag nog geen appel of mars meenemen. smeets moet ook elk jaar een nieuwe auto hebben he, dat snap je wel.
Liever dat dan Krezip.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 18:44 schreef candygirl het volgende:
hoorde net dat Jan Smit aankomende zondag verblijft in het snowword hotel naast pinkpop!!!!
dus de vervangende act word...................
Eensch, nog liever drétje hazes dan Krezipquote:
Is dat het enige? Geen All-American Rejects of zo?quote:Op vrijdag 29 mei 2009 18:24 schreef Joesse het volgende:
Voor de thuisblijvers: een aantal nummers van Springsteen (waaronder Born To Run) komt zondag op tv.
Dat zal toch niet waar zijnquote:Op vrijdag 29 mei 2009 18:44 schreef candygirl het volgende:
hoorde net dat Jan Smit aankomende zondag verblijft in het snowword hotel naast pinkpop!!!!
dus de vervangende act word...................
Ergens is het wel logisch natuurlijk. Je verkoopt als organisatie een concessie aan een frietkraam met de toezegging dat het exclusief is. Dan moet je natuurlijk niet mensen binnen laten met een patatje met in hun handen.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 18:47 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
* vind het opeens niet eens meer zo heel erg dattie niet gaat.. *
Ben jaren naar toe gegaan, vanaf de eerste op mega-land gene meer gemist. Maar toen eerst de bierstraat voor de ingang verdween, en ik daarna mijn koelbox vol met stickers van diverse festivals, vanaf zeg '90, niet meer mee mocht nemen, ben ik niet meer geweest.
Doe mij maar lekker Werchter en Bospop en zulke festivals. Daar gebeurt en mag je tenminste nog wat.
Shit wat is die Smeets een zakkenvuller. Zul je zien dat hij dus ook daadwerkelijk met Kane op de proppen zal komen tov Depeche Mode. Scheelt 'm wel een paar ton, de vetklep.
Hoedanook wens ik alle pinkpoppers een heerlijk aantal dagen toe!!
dus je mag geen appel of sultana of zo meenemenquote:Op vrijdag 29 mei 2009 19:12 schreef LangeTabbetje het volgende:
[..]
Ergens is het wel logisch natuurlijk. Je verkoopt als organisatie een concessie aan een frietkraam met de toezegging dat het exclusief is. Dan moet je natuurlijk niet mensen binnen laten met een patatje met in hun handen.
nee dr komt nog meer! Maar Springsteen was eerst nog onzeker.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 19:05 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Is dat het enige? Geen All-American Rejects of zo?
quote:Natuurlijk zijn er al wel voor sommige concerten toestemming, zoals Amy McDonald, The Killers, Keane, Kyteman en Rowwen Hèze.
nee maar kom op, een broodje en een appel..quote:Op vrijdag 29 mei 2009 19:12 schreef LangeTabbetje het volgende:
[..]
Ergens is het wel logisch natuurlijk. Je verkoopt als organisatie een concessie aan een frietkraam met de toezegging dat het exclusief is. Dan moet je natuurlijk niet mensen binnen laten met een patatje met in hun handen.
Ik heb een blauwe hoed zou ik die nog wel op mogen omdat ze roze hoedjes daar verkopenquote:Op vrijdag 29 mei 2009 19:17 schreef Byte_Me het volgende:
[..]
dus je mag geen appel of sultana of zo meenemen
ik snap het wel, het is gewoon winstmaximalisatie. maar ik denk dat je beter wat soepeler kunt zijn, waardoor iedereen er meer zin in heeft. ik geef op lowlands altijd een stuk meer uit, terwijl ik veel meer mee mag nemen, de camping op, en het festival op.
Kijk, een appel of een sultana verbieden gaat me wel wat ver ja. Wat mij betreft zou ik een pakje bammetjes ook goed vinden. Maar goed, waar ligt de grens. Persoonlijk zou ik de camping min of meer "vrij" geven, maar op het festival wat strikter, maar goed, das persoonlijk.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 19:17 schreef Byte_Me het volgende:
[..]
dus je mag geen appel of sultana of zo meenemen
ik snap het wel, het is gewoon winstmaximalisatie. maar ik denk dat je beter wat soepeler kunt zijn, waardoor iedereen er meer zin in heeft. ik geef op lowlands altijd een stuk meer uit, terwijl ik veel meer mee mag nemen, de camping op, en het festival op.
Dan krijg je die toestanden zoals bij het voetbal gebeurde. Kwam je met een Heineken hoed het stadion niet in, omdat het gekaapt was door Grolsch (of een collega bierbrouwer).quote:Op vrijdag 29 mei 2009 19:20 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Ik heb een blauwe hoed zou ik die nog wel op mogen omdat ze roze hoedjes daar verkopen
Als krezip dus komt mogen wel op zondag dus onze broodjes meenemenquote:Op vrijdag 29 mei 2009 19:31 schreef LENUS het volgende:
Kijk, de bands kosten veel geld, dus dat moet ergens vandaan komen. Red hot chilly peppers paar jaar terug waren geweldig, maar koste een miljoen dacht ik. Ik heb het er graag voor over en speel dan het spel mee. Zo zijn de regels nu eenmaal, zonder deze regels zit je de hele avond naar jantje smit te kijken of.........KREZIP
Heb je een goed punt mbt Werchter. Ze moeten pinkpop gewoon dichter bij het festivalseizoen plannen. Kunnen ze gezamelijk inkopen. Dit heeft geen nut idd.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 19:37 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Als krezip dus komt mogen wel op zondag dus onze broodjes meenemen![]()
Bands kosten inderdaad flink wat geld, maar als je ziet hoeveel grote namen altijd op werchter staan dat ongeveer hetzelfde kost 4 dagen duurt en waarbij men niet zo paranoide is op een meegebrachte boterham en appel vraag ik me toch af hoe hun dan de financienen zouden moeten rond krijgen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |