je wordt gefouilleerd, dus smokkelen!quote:Op vrijdag 29 mei 2009 18:11 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Een praktisch vraagje: kan je je eigen eten/drinken het terrein opnemen?
Geen blik/glas/petflessen. Voor de rest hangt het ook een beetje af wie je controleert. Er mag iig vrij weinig mee naar binnen.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 18:11 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Thanks, dus wel pakjes en eten?quote:Op vrijdag 29 mei 2009 18:13 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
Geen blik/glas/petflessen. Voor de rest hangt het ook een beetje af wie je controleert. Er mag iig vrij weinig mee naar binnen.
festivalterrein had ik het overquote:
het mag niet, het kan wel.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 18:11 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Yw.quote:
BS, niks mag, alleen smokkelen kan. broodjes mogen niet, want daar kan spacecake opzittenquote:Op vrijdag 29 mei 2009 18:18 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
Yw.
Sommige controleurs willen zelfs moeilijk doen over pakjes, maar dan moet je gewoon praatjes hebben en dan mag het mee. Je broodjes mogen wel mee ja.
'quote:Op vrijdag 29 mei 2009 18:21 schreef Byte_Me het volgende:
[..]
BS, niks mag, alleen smokkelen kan. broodjes mogen niet, want daar kan spacecake opzitten![]()
vraag maar aan jan smeets
je mag nog geen appel of mars meenemen. smeets moet ook elk jaar een nieuwe auto hebben he, dat snap je wel.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 18:28 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
'
Awhh fuch hey, is het echt al zó erg?!
Het is een vuige commerciele shitzooi geworden, dat hele pinkpop![]()
Ik háát Smeets
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |