Ik ben ook wel benieuwd naar je D&G jasquote:Op maandag 1 juni 2009 23:02 schreef Joey101 het volgende:
Maar iedere cent is er een.![]()
Sorry het is vandaag niet gelukt om foto's te maken van me D&G jas.
Morgen komen hoogstwaarschijnlijk me Nike Air Max binnen.
Moet het niet Dior zijn?quote:Op dinsdag 2 juni 2009 11:05 schreef OddBehavior het volgende:
[..]
Ik ben ook wel benieuwd naar je D&G jas
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 2 juni 2009 12:03 schreef Slein83 het volgende:
[..]
Moet het niet Dior zijn?
[ afbeelding ]
Heeft wel wat weg van:
Nee het moet niet Dior zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb er maar één besteld hèquote:
Ik had je die ene foto toegestuurd.. Wat wil je nog meer zien?quote:Op dinsdag 2 juni 2009 12:07 schreef mstr het volgende:
Drummerdude, heb je nog foto's van dat horloge?
Gewoon even het horloge om en paar foto's van het horlogequote:Op dinsdag 2 juni 2009 12:22 schreef drummerdude het volgende:
[..]
Ik had je die ene foto toegestuurd.. Wat wil je nog meer zien?
(Antwoord mag ook via PM)
*pakt zijn mobiel, en een kabeltjequote:Op dinsdag 2 juni 2009 12:24 schreef mstr het volgende:
[..]
Gewoon even het horloge om en paar foto's van het horloge
quote:Op dinsdag 2 juni 2009 12:03 schreef Slein83 het volgende:
[..]
Moet het niet Dior zijn?
[ afbeelding ]
Heeft wel wat weg van:
Vond het een toffe broek maar nu heb ik mijn bedenkingen... Maar had hem toch niet gekocht, ik heb een linker broekzak nodig. Ben een roker!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[IMG]http://www.dealperfect.com/images/adpic/nei-ku2.gif[/IMG]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |