quote:Op maandag 1 juni 2009 00:31 schreef Joey101 het volgende:
Na veel gelezen te hebben toch maar eens in het Dealextreme Taobao/DP topic reageren
Ik heb 2 weken geleden een rolex SKU 21716 Goede kwaliteit en loopt nog steeds (ongeveer week in gebruik). Ook me D&G jas is binnen van taobao Goede kwaliteitHeb de Bose 2Th oordopen ook al gehad maar weer verkocht zit wel zeer goed geluid in voor namaak
![]()
Zal morgen vandaag nog wel even fotos maken.
Dit is gewoon echt Jack stylequote:
Pics pls.quote:Op maandag 1 juni 2009 00:31 schreef Joey101 het volgende:
Na veel gelezen te hebben toch maar eens in het Dealextreme Taobao/DP topic reageren
Ik heb 2 weken geleden een rolex SKU 21716 Goede kwaliteit en loopt nog steeds (ongeveer week in gebruik). Ook me D&G jas is binnen van taobao Goede kwaliteitHeb de Bose 2Th oordopen ook al gehad maar weer verkocht zit wel zeer goed geluid in voor namaak
![]()
Zal morgen vandaag nog wel even fotos maken.
Dan had je beter moeten lezen, het staat ook op hun website en het is hier meermaals gezegd.quote:Op maandag 1 juni 2009 10:27 schreef Paauwtje het volgende:
Hoi mensen,
Bij dealextreme en deal perfect al verschillende spullen besteld altijd zonder problemen,nu heb ik 15 dagen geleden om te proberen schoenen besteld bij TaobaoNow.
Ik heb toen gelijk 19,75 USD overgemaakt via paypal,dat was de prijs die ik toen doorkreeg en zover ik wist de totaal prijs.
Nu kreeg ik vandaag een email van ze of ik nog even 41,82 USD wil betalen en dan zouden ze het opsturen.
Nogmaals ik ging ervan uit dat 19,74 USD de totaal prijs was,hoe komen ze dan plots aan 19,74 + 41,82 = 61,56 USD?
Wie weet hoe dat zit?
http://item.taobao.com/au(...)0bf432d730c6a56fef64
lol en ook geen wildervankquote:Op zaterdag 30 mei 2009 22:18 schreef zlakto het volgende:
ze hebben ook geen BV Veendam.
Mijne ook.quote:Op maandag 1 juni 2009 11:45 schreef e-wok het volgende:
[..]
lol en ook geen wildervank
Mijn boxershorts zijn shipped, als ze er zijn post ik meer info
hoezo ? 60$ is een beetje veel hea de schoenen kosten 11$+2$ verzenden naar Jack + 5.50$ naar NL= 18.50$ en zou een prijs van +- 20$ normaal zijn en geen 60$ dat is bijna 450% winstquote:Op maandag 1 juni 2009 10:29 schreef Sneijder5 het volgende:
[..]
Dan had je beter moeten lezen, het staat ook op hun website en het is hier meermaals gezegd.
Dus de Ray Bans blijven gewoon. Mooi zo.quote:ik zeg:
is it true that the rayban sunglasses will have to be removed from dp?
theres a rumour spreading the government forces you to do so
DealPerfectcs02 zegt:
no..haha...
who says that?
ik zeg:
some dutch people on fok.nl
DealPerfectcs02 zegt:
it concerns about taobao supplier.
we can sell,
haha
Ik heb ook via TaoBaoNow besteld en de verzendkosten waren ook hoog. Hij zei eerst dat hij waarschijnlijk wel korting kon krijgen enzo. Toen hij de verzendkosten liet weten viel dat ook erg tegen, was ook iets van in de 60 dollar.quote:Op maandag 1 juni 2009 11:47 schreef timottjj het volgende:
[..]
hoezo ? 60$ is een beetje veel hea de schoenen kosten 11$+2$ verzenden naar Jack + 5.50$ naar NL= 18.50$ en zou een prijs van +- 20$ normaal zijn en geen 60$ dat is bijna 450% winst
quote:Op maandag 1 juni 2009 11:47 schreef timottjj het volgende:
[..]
hoezo ? 60$ is een beetje veel hea de schoenen kosten 11$+2$ verzenden naar Jack + 5.50$ naar NL= 18.50$ en zou een prijs van +- 20$ normaal zijn en geen 60$ dat is bijna 450% winst
Dan is het nog veel winst.quote:Op maandag 1 juni 2009 11:55 schreef Lolque het volgende:
[..]
![]()
China ligt aan de andere kant van de wereld he.
Een pakketje van onder de 5kg IN nederland zelf versturen kost al ¤6,20.
Voortaan FAQ lezen van TaobaoNow.com. Overigens:quote:
Is wel erg duur in vergelijking met FocalPrice en DealExtreme.quote:Op zondag 31 mei 2009 21:29 schreef Erasmo het volgende:
Hebben jullie deze variatie van het varkenslichtje al gezien? http://dealperfect.com/detail.dp/sku.21495
'Geslaagd businessmodel' noemen we datquote:Op zondag 31 mei 2009 23:37 schreef raaavi het volgende:
Jack is rijk aan het worden van onze centjes
Maar in China/Hong Kong rekenen ze per gram héquote:Op maandag 1 juni 2009 11:55 schreef Lolque het volgende:
[..]
![]()
China ligt aan de andere kant van de wereld he.
Een pakketje van onder de 5kg IN nederland zelf versturen kost al ¤6,20.
Nee hoor, kijk maar eens goedquote:Op maandag 1 juni 2009 12:36 schreef joepie91 het volgende:
[..]
Is wel erg duur in vergelijking met FocalPrice en DealExtreme.
[..]
'Geslaagd businessmodel' noemen we dat
[..]
Maar in China/Hong Kong rekenen ze per gram hé
Oke dan ben ik eruit,dan is het niet rendabel,die schoenen koop ik hier ook voor dat geldquote:Op maandag 1 juni 2009 12:37 schreef PIB het volgende:
Die gozer van TBN.com koopt eerst, met jou eerste geldtransfer, het product. Wanneer hij het product ontvangt van z'n supplier kan hij pas beoordelen hoe duur het is om te shippen naar NED. Dit in verband met afmetingen, gewicht en zo. Wanneer hij dat weet, stuurt hij jou een tweede betaalverzoek. Vandaar de twee betalingen.
Waarom zou niet niet kloppen?quote:Op maandag 1 juni 2009 12:40 schreef Paauwtje het volgende:
Dit is de eerste keer betaald gelijk na de bestelling:
Cost „95.00
10% Service Fee (Minimum „30) + „30.00
--------------------------------------------------------------------------------
Chinese Yuan „125.00
Your Currency US$ 19.75
En nu kreeg ik deze:
All items have arrived, packaged and ready to go.
Your package weighs 932g.
Shipping fee is calculated as follows:
HK Airmail to Netherlands is 2.2(10g) + 13 + 50
932g = RMB 2.2 x 94 = RMB 206.80
Registered with tracking = RMB 13
Service fee = 50
Total = RMB 206.80 + 13 + 50 = RMB 269.80 = USD 41.82
Klopt dit dan?
Ehhh... jawel?quote:
Kijk hier eens http://www.taobaonow.com/faq.html onder het kopje Q. Can you tell me the ordering process?quote:Op maandag 1 juni 2009 12:33 schreef Paauwtje het volgende:
Lijkt me idd overdreven,bij deal extreme en DP sturen ze voor ¤ 0,50 nog wel iets op.
Maar is het normaal dat je een bestelling bij TaobaoNow plaats,die gelijk betaald en dat je 2 weken later dan dus nog een bedrag moet betalen om te verzenden naar Nederland.
Ik kan daar zelf niets over vinden op de site , en ook op Fok lees(tenminste probeer ik) aardig mee.
Ik heb het over de varkentjesquote:Op maandag 1 juni 2009 12:46 schreef joepie91 het volgende:
[..]
Ehhh... jawel?
Ik heb zelf de DP calculator gemaakt....
-knip- uit programmeercode van calculator:
dpprice = ((originalprice + shipping + weight / 1000 * 90 + 1) * 1.039 + 2) * 1.025 * profitrate / 6.83
EDIT: Ik neem aan dat het over de shipping per gram ging?
Oke,begrijp het ...ben er helemaal uit.quote:Op maandag 1 juni 2009 12:49 schreef Grav1ty het volgende:
[..]
Kijk hier eens http://www.taobaonow.com/faq.html onder het kopje Q. Can you tell me the ordering process?
DP $2,78quote:
Je vergeet dat de varkentjes verschillende types zijn, die van DP is duurder omdat het een "knijpkat" ofzo is,quote:
Ah, zo.quote:
Waarom persé een trackingnumber? Je moet toch wachten, of heeft een nummer echt belangrijke voordelen?quote:Op maandag 1 juni 2009 15:10 schreef GuitarJJ het volgende:
Toch maar een zwarte Rayban met spiegelglazen besteld.. 12 dollar nog watdus nog maar die vage million-times aansteker toegevoegd en een cardreader om aan de 15 dollar, dus trackingnumber, te komen^^ Omgerekend maar 11 euries
Dan weet je wanneer ie ongeveer aan moet komen, maar dan ietsje preciezer dan zonder. En als ie kwijtraakt weet je waar je de postbode mag laten zoeken.quote:Op maandag 1 juni 2009 15:36 schreef Negentien het volgende:
[..]
Waarom persé een trackingnumber? Je moet toch wachten, of heeft een nummer echt belangrijke voordelen?
Inderdaad, gemiddeld 4/6 dagen nadat die uit hongkong geshipped is.quote:Op maandag 1 juni 2009 15:41 schreef djpdjpnl het volgende:
[..]
Dan weet je wanneer ie ongeveer aan moet komen, maar dan ietsje preciezer dan zonder. En als ie kwijtraakt weet je waar je de postbode mag laten zoeken.
quote:Ik zeg:
other chinese webshops offer the same Ray Ban sunglasses for almost half the price of you, to be honest.
stcjm88@yahoo.com zegt:
half price? i am sure the qaulity is not the same with us
Blijft commercie he. Dat het elders een euro goedkoper te vinden is zal altijd blijven en dat Jacques winst wil maken is zijn goed recht, daar heeft hij een winkeltje voor.quote:
Bij Jack is het goedkoper, was ook al aan het zoeken omdat er iets niet kloptequote:Op maandag 1 juni 2009 16:34 schreef djpdjpnl het volgende:
[..]
Blijft commercie he. Dat het elders een euro goedkoper te vinden is zal altijd blijven en dat Jacques winst wil maken is zijn goed recht, daar heeft hij een winkeltje voor.
Dan is het heel netjes van 'm.quote:Op maandag 1 juni 2009 16:39 schreef OddBehavior het volgende:
[..]
Bij Jack is het goedkoper, was ook al aan het zoeken omdat er iets niet klopte
Komt van www.shoppingkq.com
Die site is wel echt om te huilen! Vooral het ebay-designquote:Op maandag 1 juni 2009 16:39 schreef OddBehavior het volgende:
[..]
Bij Jack is het goedkoper, was ook al aan het zoeken omdat er iets niet klopte
Komt van www.shoppingkq.com
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |