Dat kunnen zij helemaal niet bepalen. De rechter is nog altijd onafhankelijk.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 16:33 schreef akbar het volgende:
En als ik deze boete niet voor 25 juni betaal moet ik bij de rechter komen die een hoegere boete zal geven staat in de brief.![]()
Alsof de milieupolitie wat met echte boeven te maken heeft.quote:Klacht: Rot alsjeblieft op met die stomme boetes en ga echte boeven vangen!
Hij verraadt ze toch niet ouwehoer.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 16:40 schreef Lastpost het volgende:
Wat ben jij voor NSBér zeg door dan ook maar die milieupolitie te bellen en de mensen te willen verraden waar je eigenlijk best sympathie voor hebt, aangezien je hetzelfde ook doet.
Kut klacht dus.
Het vervelende is dat het een regel is, en ze mogen je ervoor bekeuren. Ik ga even niet zoeken waar het beschreven staat, maar ik woon ook in Groningen, en ik begrijp heel goed dat het lastig is als je op die dag zelf er niet bent. Dan zal je het aan een buur moeten vragen. En als je 's ochtends om 5 uur je container of vuilniszak aan de weg parkeert, dan is de kans op een boete een stuk kleiner. Alleen die kutcontainers geven zo'n herrie bij het rijden...quote:Op vrijdag 29 mei 2009 16:38 schreef mighty_myte het volgende:
Wat een mongolen. Dat ze sterven met hun boete.
Ik zet het vuil buiten als de tijd er voor rijp is.
Misschien ben ik wel niet thuis 's nachts, of heb ik andere dingen aan mijn hoofd
ipv de container buiten zetten. Misschien heb ik wel een leven. Misschien de milieupolitie niet.
Dus...
Prachtige vergelijkingquote:Op vrijdag 29 mei 2009 16:44 schreef Siniti het volgende:
Dus als iedereen mensen vermoorde zou jij dat ook doen? Omdat iedereen het doet?
Beriek'n, dát moet Gronings zijn!quote:ze zei we waren wel te berieken
Het heet dan ook Milieupolitie, spatiebarbaar!quote:
Dat geeft niksquote:Op vrijdag 29 mei 2009 16:47 schreef Siniti het volgende:
Quote jezelf anders nog een keer akbar. Ik snap je punt nu nog niet echt.
Maar het argument dat iedereen het toch doet slaat natuurlijk nergens op. Voor de rest wel eens met klacht.quote:
Doordat iedereen dat doet wist ik niet eens dat het strafbaar was. Blijkt dus maar weer dat je het goede voorbeeld niet altijd in het collectief vindt.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 16:51 schreef Siniti het volgende:
[..]
Maar het argument dat iedereen het toch doet slaat natuurlijk nergens op. Voor de rest wel eens met klacht.
Ooh maar dat verandert de zaak.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 16:48 schreef ElectricEye het volgende:
[..]
Het heet dan ook Milieupolitie, spatiebarbaar!
ik denk dat je bij de rechter nog een aardige kans zou maken.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 16:59 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Milieupolitie. Even nuttig orgaan als de carepolice.
Wat een praktijken.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 01:24 schreef _Qmars_ het volgende:
TS heeft geluk met hoogte boete. Hier krijg je voor 5 minuten te vroeg of aan de verkeerde kant van de winkelstraat 190 euro boete. Leiden ftw. Ze gaan dan ook lekker door je vuilniszak heen om op zoek te gaan naar adresgegevens. Dus we hebben in ons huis een shredder gekocht![]()
Goed lezen.. ach ja.. het is laatquote:Op zaterdag 30 mei 2009 01:46 schreef Mirjam het volgende:
belachelkijk, je moet je vuil gewoon s'avonds laat aan de weg kunnen zetten, idiote regeling.
en TS, het siert je niet dat je steeds belt om andere mensen aan te geven
quote:Op zaterdag 30 mei 2009 01:24 schreef _Qmars_ het volgende:
TS heeft geluk met hoogte boete. Hier krijg je voor 5 minuten te vroeg of aan de verkeerde kant van de winkelstraat 190 euro boete. Leiden ftw. Ze gaan dan ook lekker door je vuilniszak heen om op zoek te gaan naar adresgegevens. Dus we hebben in ons huis een shredder gekocht![]()
Klaag dan bij de gemeenteraad, die volksvertegenwoordigers hebben die regel ingevoerd..quote:Op zaterdag 30 mei 2009 01:46 schreef Mirjam het volgende:
belachelkijk, je moet je vuil gewoon s'avonds laat aan de weg kunnen zetten, idiote regeling.
Wat een prachtalineaquote:Op vrijdag 29 mei 2009 16:33 schreef akbar het volgende:
ik zei toen maar gister waren jullie niet te bereiken, ze zei we waren wel te berieken, ik zei ja maar savonds niet, ze zei nee dat klopt savond niet. Ik zei dus hoe kan ik dan bellen als jullie niet te bereiken zijn, ze zei weer we waren wel te bereiken, ik zei ja maar savonds niet, toen zei ze weer: ja dat klopt savonds niet.![]()
LOLquote:Op zaterdag 30 mei 2009 01:24 schreef _Qmars_ het volgende:
Je hebt het niet goed gelezen. ik heb nooit iemand aangeven, wilde alleen weten hoe dat zat.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 01:46 schreef Mirjam het volgende:
Ja, maar als ik een mailtje naar peter verschuren stuur (ja we hebben hier een SP wethouder in de gemeenteraad) dan krijg ik een mailtje terug dat ze die regels noodzakelijk achten etc.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 01:57 schreef Peter het volgende:
[..]
Klaag dan bij de gemeenteraad, die volksvertegenwoordigers hebben die regel ingevoerd..
Ja, ik laat het gewoon hierbij, 60 euro in mindering op mijn vakantiegeld is wel triest kan ik leuke dingen mee doen maar ja heb geen zin om er nog energie in te stoppen met een zaak die ik toch niet win.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 17:23 schreef Feestkabouter het volgende:
[..]
ik denk dat je bij de rechter nog een aardige kans zou maken.
tussen 6 en 8 in de ochtend is niet voor iedereen mogelijk. in mijn ogen erg afwijkend.
in Utrecht is het: vanaf 21.30 de avond ervoor. daar kan iedereen in de praktijk wat mee!
enerzijds is het weliswaar de regel in jouw gemeente dat het pas vanaf 6 uur in de ochtend mag, maar de rechter zal ook meewegen of die regel wel redelijk is.
ik voldeed niet aan een regel uit de algemene voorwaarden van Vodafone, de rechter bepaalde dat de algemene voorwaarden niet klopten, ik kreeg gelijk.
(nou is dat wat anders dan een gemeentelijke regel, maar even als voorbeeld)
quote:Op vrijdag 29 mei 2009 16:33 schreef akbar het volgende:
En ze zeiden
Ze vertelde
ik zei
zei ze
Ik zei toen
ze zei
ik zei toen
ze zei
ik zei
ze zei
Ik zei dus
ze zei weer
ik zei
toen zei ze
waarop zij zei
Ik zei vervolgens
ze zei
Ik zei
waarop zei weer zei
waarop zij zei
en ik zei weer
en zij zei
Ze zei
Ik zei daarop
Ze zei
Ik zei
Wat zei je?quote:
quote:Op zaterdag 30 mei 2009 13:56 schreef 8D het volgende:
Ondergrondse afvalcontainers for the win! 24/7 gewoon je afval kunnen dumpen. En met 4 naast elkaar en 2x per week dat ze worden geleegd, zitten ze ook nooit vol
.
Maar wel eens met klacht verder.
Omdat het teringwerk is.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 14:16 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]Ondergrondse afvalcontainers
Ik snap niet dat ze die niet overal neerzetten
Dat is toch niet een reden voor een gemeente om het niet te willen? Alsof het ze uit maakt hoe rot het werk is voor diegene die ze ervoor inhuren.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 14:39 schreef cheqy het volgende:
[..]
Omdat het teringwerk is.![]()
Het bedrijf waar ik werk plaatst ze. We produceren zelfs de betonnen bakken waar de containers invallen.
Het raakt wel steeds meer in trek bij verschillende gemeentes. We zijn nu weer bezig in een stadsdeel in Amsterdam en een wijk in Utrecht.
Wat hij zegtquote:Op zaterdag 30 mei 2009 14:56 schreef fs180 het volgende:
Voor laten komen trouwens, wordt vrijspraak ivm andere die geen boete krijgen
Je doelt op het gelijkheidsbeginsel? Helaas dat ligt heel wat genuanceerder.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 14:56 schreef fs180 het volgende:
yeah right, volgens jouw filosofie kan ik dus elke boete zowat weg laten cijferen als ik er tegen in ga?quote:Op zaterdag 30 mei 2009 14:56 schreef fs180 het volgende:
Vertragen is een kunst dat ik beheers.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 14:54 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Dat is toch niet een reden voor een gemeente om het niet te willen? Alsof het ze uit maakt hoe rot het werk is voor diegene die ze ervoor inhuren..
Dat dus. Wat een zeikstuk om te lezen zeg. Het lijkt wel geschreven door een tienjarige..quote:
de overtreding zal geformuleerd zijn dat hij buiten de daarvoor bestemde uren zijn vuil op straat heeft gezet.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 15:53 schreef GizartFRL het volgende:
En je kunt altijd als excuus gebruiken dat je hem niet te vroeg, maar te laat bij de weg hebt gezet?
Ik ben al 12 hoor!quote:Op zaterdag 30 mei 2009 15:29 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Dat dus. Wat een zeikstuk om te lezen zeg. Het lijkt wel geschreven door een tienjarige..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |