Windows installeren hoefde niet, virus en spyware-scanner er overheen en de-installeren was genoeg.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 16:36 schreef wise het volgende:
dus nu kan je heel windows opnieuw installeren terwijl je lekker geniet van een cola en gevulde koek?
Knopjesquote:Op vrijdag 29 mei 2009 16:39 schreef Kolovrat het volgende:
Mensen die zulke vragen stellen hebben ook duidelijk niet van zulke pakketten nodig.
Het is echt achterlijk hoeveel mensen (en dan zelfs die als hobby fotografie hebben) het nodig vinden om photoshop te gebruiken ipv gratis programma's waar ze ook niet eens alle functionaliteit gebruiken.
Ik maak me er druk over dat mensen maar wat lopen rommelen met illigale zooi en dan nog klagen dat het niet werkt ook.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 16:37 schreef henkzijlstra het volgende:
lol waar jij je druk om maakt. of zijn dit ict nurt inside grappen?
Voor vrienden wat overdrevenquote:Op vrijdag 29 mei 2009 16:42 schreef xqlusivv het volgende:
niet zijken en netjes 65 per uur rekenen,, buiten werktijden 125.
en uiteraard koffie met koek.
als je wel zijkt en dit bovenstaande niet doet... ja dan ligt het gewoon aan jou
Nee, niet ook...quote:
Het probleem is dat dit juist altijd van die (oudere) mensen zijn die b.v. bevriend zijn met je ouders of familie en die ook altijd wel bereid zijn wat voor jou te doen (alleen heb ik nooit wat van hen nodig).quote:Op vrijdag 29 mei 2009 16:42 schreef xqlusivv het volgende:
niet zijken en netjes 65 per uur rekenen,, buiten werktijden 125.
en uiteraard koffie met koek.
als je wel zijkt en dit bovenstaande niet doet... ja dan ligt het gewoon aan jou
Nerd.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 16:41 schreef Ritmo het volgende:
[..]
En nee, ik ben gelukkig niet inside in de ICTmaar heb mezelf gewoon in de loop van de jaren wat dingen aangeleerd om m'n eigen voordeel mee te doen en heb veel muziek en software die ik nog wel eens uitdeel aan goede vrienden. Een beetje hun bron.
Helaas weten anderen dat ook.
voorbeeld?quote:Op vrijdag 29 mei 2009 16:54 schreef Ezechielk het volgende:
Terechte klacht. Doe het ook alleen nog op plekken waar ik direct voordeel van heb, of tegen betaling.
Zit ie nu al denk ik.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 16:47 schreef fathank het volgende:
Oplossing: Niet altijd op komen draven om de boel op te lossen. Laat ze het lekker zelf oplossen of naar een computerwinkel gaan. Voor je het weet zit je iedere verjaardag pc'tjes te fixen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |