Windows installeren hoefde niet, virus en spyware-scanner er overheen en de-installeren was genoeg.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 16:36 schreef wise het volgende:
dus nu kan je heel windows opnieuw installeren terwijl je lekker geniet van een cola en gevulde koek?
Knopjesquote:Op vrijdag 29 mei 2009 16:39 schreef Kolovrat het volgende:
Mensen die zulke vragen stellen hebben ook duidelijk niet van zulke pakketten nodig.
Het is echt achterlijk hoeveel mensen (en dan zelfs die als hobby fotografie hebben) het nodig vinden om photoshop te gebruiken ipv gratis programma's waar ze ook niet eens alle functionaliteit gebruiken.
Ik maak me er druk over dat mensen maar wat lopen rommelen met illigale zooi en dan nog klagen dat het niet werkt ook.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 16:37 schreef henkzijlstra het volgende:
lol waar jij je druk om maakt. of zijn dit ict nurt inside grappen?
Voor vrienden wat overdrevenquote:Op vrijdag 29 mei 2009 16:42 schreef xqlusivv het volgende:
niet zijken en netjes 65 per uur rekenen,, buiten werktijden 125.
en uiteraard koffie met koek.
als je wel zijkt en dit bovenstaande niet doet... ja dan ligt het gewoon aan jou
Nee, niet ook...quote:
Het probleem is dat dit juist altijd van die (oudere) mensen zijn die b.v. bevriend zijn met je ouders of familie en die ook altijd wel bereid zijn wat voor jou te doen (alleen heb ik nooit wat van hen nodig).quote:Op vrijdag 29 mei 2009 16:42 schreef xqlusivv het volgende:
niet zijken en netjes 65 per uur rekenen,, buiten werktijden 125.
en uiteraard koffie met koek.
als je wel zijkt en dit bovenstaande niet doet... ja dan ligt het gewoon aan jou
Nerd.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 16:41 schreef Ritmo het volgende:
[..]
En nee, ik ben gelukkig niet inside in de ICTmaar heb mezelf gewoon in de loop van de jaren wat dingen aangeleerd om m'n eigen voordeel mee te doen en heb veel muziek en software die ik nog wel eens uitdeel aan goede vrienden. Een beetje hun bron.
Helaas weten anderen dat ook.
voorbeeld?quote:Op vrijdag 29 mei 2009 16:54 schreef Ezechielk het volgende:
Terechte klacht. Doe het ook alleen nog op plekken waar ik direct voordeel van heb, of tegen betaling.
Zit ie nu al denk ik.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 16:47 schreef fathank het volgende:
Oplossing: Niet altijd op komen draven om de boel op te lossen. Laat ze het lekker zelf oplossen of naar een computerwinkel gaan. Voor je het weet zit je iedere verjaardag pc'tjes te fixen.
Nerd.quote:
Toen ik hem binnen kreeg heb ik hem nooit aangedaanquote:Op vrijdag 29 mei 2009 17:00 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Zijn er serieus mensen die zo'n ding aandurven?
KOPEN KOPENquote:
Maar even serieus TS :quote:Op vrijdag 29 mei 2009 16:32 schreef Ritmo het volgende:
Kennis: "Zeg ik heb Photoshop van een vriend op DVD gekregen, maar dat ene nummer wat erbij zit werkt niet. Weet jij hoe dat kan?"
Ik: "het serie-nummer bedoel je? "
Kennis: "Ja zoiets".
Ik: "Zit er verder nog een mapje bij dat 'crack' of iets dergelijks heet?"
Kennis: "Ja geen idee, wat is dat? en hoe zoek ik dat op?"
Ik: "Beetje lastig aan de telefoon zo, ik kom maandag wel even langs, neem ik voor de zekerheid nog even m'n eigen CD enzo mee."
Kennis: "Ok bedankt, ik probeer het zelf intussen ook nog wel even".
3 uur later
Kennis: "Ja ik heb een ander serienummer ingevoerd en dat bestandje 'crack' gevonden en geopend maar toen kreeg ik een melding van m'n virusccanner en nu krijg ik ook allemaal foutmeldingen in Windows. Weet jij hoe ik dit oplos?"
En nadat je het eindelijk opgelost hebt krijg je na een week weer de vraag: "ik had vroeger versie 6 hiervan en daar had je een functie die er nu niet meer is. Kan die functie er alsnog weer op?"
En dit soort gezeur heb ik dus zo vaak, met name van oudere kennissen.![]()
Klacht: als je niets software weet en het allemaal zo makkelijk wil, koop dan lekker het origineel maar ga anderen niet lastig vallen met je gezeur.
En anders lees je eerst even het topic door voor je in post #37 hetzelfde plaatje plakt als in post #23 staat.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 17:23 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Maar even serieus TS :
dit is dus de leeftijd waarop je beslist dat je voortaan een uur-tarief gaat rekenen, ja, OOK voor tantes, kennisen van je ouders en de buren. En dan hebben we het niet over een kinder-tarief maar gewoon over een extra laag familie-tarief, 50 euro per uur.
Dat vinden ze niet leuk, maar als je ze vraagt of zij een dag gratis willen werken voor jou zullen ze het wel begrijpen.
En voor de moeilijke situaties zoals verjaardagen waar altijd wel weer iemand aanwezig is met computerproblemen ?
Daar draag je dit :
[ afbeelding ]
Dat heb ik nooit geschreven, je plaatst dit alleen maar omdat je de 2e persoon wilt zijn die onder mij postquote:Op vrijdag 29 mei 2009 17:25 schreef sinadO het volgende:
[..]
En anders lees je eerst even het topic door voor je in post #37 hetzelfde plaatje plakt als in post #23 staat.
Ja, want je bent cool. Mag ik je neersteken aanraken?quote:Op vrijdag 29 mei 2009 17:28 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Dat heb ik nooit geschreven, je plaatst dit alleen maar omdat je de 2e persoon wilt zijn die onder mij post
Ik kwam toch langs het huis van diegene die middag. En met de goede serial/crack ben ik zo klaar. Maar niet als ze zelf dingen gaan lopen doen waar ze geen fuck van snappen...quote:Op vrijdag 29 mei 2009 17:36 schreef mafkees01 het volgende:
Ik: "Beetje lastig aan de telefoon zo, ik kom maandag wel even langs, neem ik voor de zekerheid nog even m'n eigen CD enzo mee."
Wat zit je nou te klagen arie? Je doet het toch zelf?
Zeer ongegronde klacht. Eerst zelf zeggen dat je langskomt, en dan later klagen?
ze test je hoor en jij heb het niet door, kniepertquote:Op vrijdag 29 mei 2009 17:48 schreef Xebber het volgende:
Zó herkenbaar. De meest rare dingen kom je ook tegen. Laatst ook nog, schoonmoeder haar PC was traag. Schoonmoeder hé, dus puntjes scoren, en gewoon op komen draven.
Ik even kijken, en wat blijkt? Ze heeft én NOD32 én Norton Antivirus én McAffee geinstalleerd. Daarnaast nog een stuk of 2 firewalls náást de windows firewall.
Ik vraag aan haar: "Waarom heb je zoveel beveiligingsprogramma's geinstalleerd?" "Ja, dan ben ik béter beveiligd, toch!?"
""
Boel in een half uurtje gefixt, niks voor gekregen, maar over geld praat ik nooit met mijn schoonmoeder. Zie om de zoveel tijd wel wat poen op mijn rekening staan. Voor dat half uurtje heb ik bijvoorbeeld 50 euro bijgeschreven gekregen.
Helemaal niet. Je gaat pas maandag. Dat zet je toch zelf in je OP?quote:Op vrijdag 29 mei 2009 17:48 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Ik kwam toch langs het huis van diegene die middag. En met de goede serial/crack ben ik zo klaar. Maar niet als ze zelf dingen gaan lopen doen waar ze geen fuck van snappen...
Ja, die middag kwam ik erlangs ja.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 17:50 schreef mafkees01 het volgende:
[..]
Helemaal niet. Je gaat pas maandag. Dat zet je toch zelf in je OP?
"[Insert naam] had dat laatst ook al, ik ben er twee uur mee bezig geweest, maar uiteindelijk is hij toch maar terug naar de winkel gegaan."quote:Op vrijdag 29 mei 2009 17:48 schreef Ritmo het volgende:
[..]
"Ja misschien kun je er even naar kijken? Denk dat je het wel weet als je het ziet."
En je vond het nodig een topic te maken in de verleden tijd? Je verhaal suggereert dat dit vandaag heeft plaatsgevonden.quote:
Ik heb het ook geregeld en het is zwaar irritantquote:Op vrijdag 29 mei 2009 16:37 schreef henkzijlstra het volgende:
lol waar jij je druk om maakt. of zijn dit ict nurt inside grappen?
1.Kennis belt gisteren.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 17:59 schreef mafkees01 het volgende:
[..]
En je vond het nodig een topic te maken in de verleden tijd? Je verhaal suggereert dat dit vandaag heeft plaatsgevonden.
Nou welquote:Op vrijdag 29 mei 2009 18:04 schreef Ritmo het volgende:
[..]
1.Kennis belt gisteren.
2.Ik zeg: ik kom a.s. maandag wel even langs.
3.Kennis gaat intussen zelf kloten.
4.Kennis belt me vandaag weer opnieuw.
Duidelijk?
Maar goed, iets dergelijks is me wel vaker gebeurd, vandaar het topic.
quote:Op vrijdag 29 mei 2009 19:28 schreef Mr.Cooper het volgende:
Ik ben een trotse bezitter van een legale Photoshop CS2.![]()
![]()
Oe, mag ik je aanraken?quote:Op vrijdag 29 mei 2009 19:28 schreef Mr.Cooper het volgende:
Ik ben een trotse bezitter van een legale Photoshop CS2.![]()
![]()
Tweakerquote:Op vrijdag 29 mei 2009 16:32 schreef Ritmo het volgende:
Kennis: "Zeg ik heb Photoshop van een vriend op DVD gekregen, maar dat ene nummer wat erbij zit werkt niet. Weet jij hoe dat kan?"
Ik: "het serie-nummer bedoel je? "
Kennis: "Ja zoiets".
Ik: "Zit er verder nog een mapje bij dat 'crack' of iets dergelijks heet?"
Kennis: "Ja geen idee, wat is dat? en hoe zoek ik dat op?"
Kennis: "Ok bedankt, ik probeer het zelf intussen ook nog wel even".
3 uur later
Kennis: "Ja ik heb een ander serienummer ingevoerd en dat bestandje 'crack' gevonden en geopend maar toen kreeg ik een melding van m'n virusccanner en nu krijg ik ook allemaal foutmeldingen in Windows. Weet jij hoe ik dit oplos?"
En nadat je het eindelijk opgelost hebt krijg je na een week weer de vraag: "ik had vroeger versie 6 hiervan en daar had je een functie die er nu niet meer is. Kan die functie er alsnog weer op?"
En dit soort gezeur heb ik dus zo vaak, met name van oudere kennissen.![]()
Klacht: als je niets software weet en het allemaal zo makkelijk wil, koop dan lekker het origineel maar ga anderen niet lastig vallen met je gezeur.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |