Anders gaan hun haren door de war!quote:Op vrijdag 29 mei 2009 16:09 schreef Matty___ het volgende:
Mensen die met dit weer met het dak dicht rijden.
Waarom ga je anders zo een lelijke ding van een 206cc rijden als je toch het dak dicht laat.
ik snap het niet
Cabrio rijden is geen lolletje, althans niet op de snelweg - en al helemaal niet tegen de zon in.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 16:09 schreef Matty___ het volgende:
Mensen die met dit weer met het dak dicht rijden.
Waarom ga je anders zo een lelijke ding van een 206cc rijden als je toch het dak dicht laat.
ik snap het niet
dus eigenlijk zijn alle cabiorijders huiliesquote:Op vrijdag 29 mei 2009 16:12 schreef Poekieman het volgende:
[..]
Cabrio rijden is geen lolletje, althans niet op de snelweg - en al helemaal niet tegen de zon in.
En de airco werkt natuurlijk ook maar heel matigjes met het dak open, hoewel dat nu nog niet zo'n probleem is.
Kan je zelf een cabrio betalen?quote:Op vrijdag 29 mei 2009 16:15 schreef Matty___ het volgende:
[..]
dus eigenlijk zijn alle cabiorijdes huilies
nog nooit over na gedacht. ben bijna 2m en volgens mij zuigt het dan best wel om cabrio te rijden..quote:
moet j ook geen cabrio kopen....quote:Op vrijdag 29 mei 2009 16:12 schreef Poekieman het volgende:
[..]
Cabrio rijden is geen lolletje, althans niet op de snelweg - en al helemaal niet tegen de zon in.
En de airco werkt natuurlijk ook maar heel matigjes met het dak open, hoewel dat nu nog niet zo'n probleem is.
Iets met paranoia?quote:Op vrijdag 29 mei 2009 16:21 schreef B.E.D het volgende:
Een cabrio hoort dicht.
Anders gooit iemand z'n lege redbull blikje in je auto, als je door de straten paradeert![]()
Of een zatlap spring zo bij je in de auto als je door het centrum cruised![]()
Of je bent wel héél makkelijk uit je auto te sleuren als die brede kale dude op je af komt bij een verkeersruzie. Probeer dan maar eens binnen 3 seconden je dak dicht te doen en je deuren op slot![]()
maak me niet druk vind het alleen raarquote:Op vrijdag 29 mei 2009 16:39 schreef fathank het volgende:
Je druk maken om het beweegbare dak van auto's van anderen
heeft meer iets te maken met vrijdagmiddag op kantoor.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 16:41 schreef fathank het volgende:
En vervolgens neem je de moeite om er een topic over te openen.
Daar zijn topics voor.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 16:42 schreef Matty___ het volgende:
[..]
heeft meer iets te maken met vrijdagmiddag op kantoor.
je neemt anders ook wel de moeite om te reageren.![]()
zeur dan niet dat ik er eentje openquote:
zit wat inquote:Op vrijdag 29 mei 2009 16:48 schreef fathank het volgende:
Ik zeur niet. Ik constateer iets en trek daar mijn conclusie uit.
Jij bent hier de zeurpiet aangezien jij een topic opent in klaagbaak.
.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 17:05 schreef JJH het volgende:
Terechte klacht! Je koopt zo'n ding om zomers lekker open te kunnen rijden, doe dat dan ook.
Als je alleen maar dicht rijd had je net zo goed een dichte auto kunnen kopen. Had je ook nog een paar ruggen in je zak gehouden!quote:Op vrijdag 29 mei 2009 17:06 schreef fathank het volgende:
[..]
.
Ik bepaal zelf wel waarom ik een cabrio koop.
Als jij een dichte auto (af fabriek, dus niet een of ander sjonnieproject..) kent met de 2liter 240 pk sterke motor uit de Honda S2000 hou ik me aanbevolen.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 17:16 schreef JJH het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op vrijdag 29 mei 2009 17:06 schreef fathank het volgende:
[..]
.
Ik bepaal zelf wel waarom ik een cabrio koop.
[/quot]Als je alleen maar dicht rijd had je net zo goed een dichte auto kunnen kopen. Had je ook nog een paar ruggen in je zak gehouden!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |