abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 3 januari 2000 @ 17:06:00 #1
1696 mimi
Miem voor intimie
pi_240581
inleiding lijkt me niet meer nodig. Hier verder.

Ik ga even kijken of ik in de keuken kan helpen, we moeten toch weer eten met z'n allen straks.

pi_240582
Wordt mijn wens voor een poes(teef)naast mijn eigen kater (hond) nog ingewilligd?
Lees goed na je geen woorden vergeten bent.
  † In Memoriam † maandag 3 januari 2000 @ 17:14:00 #3
1221 otaku-san
Fok!memberu
pi_240583
Omdat dit heel belangrijke bericht verloren dreigde te gaan bij de topic wissleing nog even een herhaling :

Buzzer, Voyeur/Phileine, Jewel,Moor en andere penthouse bewoners.
Het wordt tijd voor een bewoners overleg.
Onze kostbare penthouses worden overspoeld door intrekkende /vertrekkende en intrekkende, bijtrekkende bewoners.
There goes the neighbourhood.
Iemand heeft zelfs de euvele moed gehad zonder overleg, zelfs na waarschuwing een hond kat hier te laten intrekken die volgens zeer betrouwbare bronnen een kip heeft verorbert.
Vanavond overleg voor het bureau van Juul. Zij is uiteindelijk die de maatregelen moet uitvoeren.

vrgr Uw toegenegen * otaku-san .

The future is after you
pi_240584
Ik zal mijn wens nog 1 keer duidelijk formuleren:

Kunnen we niet nog een kat krijgen, alleen dan een poes en dan kunnen Hond en zij (Teef) jonkies (puppie 1, puppie 2 en puppie 3) krijgen, dat zou leuk zijn. Dan mogen ze wel bij mij op de kamer natuurlijk...

† In Memoriam † maandag 3 januari 2000 @ 17:21:00 #5
1221 otaku-san
Fok!memberu
pi_240585
De regels van Bart = the winner zijn:
1. Geen katten.

Inducted rule :
wie een kat wil wordt genomineerd.

The future is after you
pi_240586
MissX,

Aangezien jouw penthouse het enige is met kabel (hou je er rekening mee dat Canal+ niet wordt vergoedt door je ziektenkostenverzekeraar?) kan de weekopdracht alleen vanuit jouw penthouse worden uitgevoerd. Als je problemen hebt met deze onveranderlijke beslissing, dan kan ik je de mogelijkheid bieden om te verhuizen naar de bezemkast in het hoofdgebouw die zeer onlangs is vrijgekomen.

Diesel, helaas, een kat zit er niet in, we zitten nog met de kater van de opgegeten kip.

Met vriendelijke groet,

HiZ a(w)io

pi_240587
TE KOOP:

Uniek gelegen tussenappartement met zicht over het geweldige polderlandschap en met tuin op het zuiden.
Een werkelijk unieke kans! In het hoofdgebouw van de BB-Reham kliniek gelegen nieuwbouw appartement met alle voorzieningen op loopafstand!
Voorzien van vele extra's waaronder: isolerende beglazing, hardhouten kozijnen, rolluiken, plavuizen vloer en recentelijk geplaatste half-open inbouwkeuken.
Uitgebreide documentatie en informatie verkrijgbaar op ons kantoor.

Beslist een bezichtiging waard!

Koopsom Fl. 495.000,-- k.k.

pi_240588
Ok, maar dan wil ik hond wel houden... En staat er al WHISKAS in de Voorraadkamer???
  maandag 3 januari 2000 @ 17:34:00 #9
1394 Tazz
Vakmanschap is... *hips*
pi_240589
AAAAAAAAAAAAAAAAAAARRRRRRRRRRRRRRRRRGGGGGGGGGGGGHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH.....
* Tazz houdt het niet meer uit...

Al 5 dagen geen BB, geen streamverslagen, niet kijken hoe vervelend en saai TV kan zijn, niet meer een Ruud die roept "ff knuffele", niet meer een karin, die moeder over je speelt, niet meer een Willem, die voor je kookt, niet meer.........

HHHHHHEEEEEEEELLLLLLLLLLLLUUUUUUUPPPPPPPPP

* Tazz is rijp voor opname in de Rehab-kliniek.

please helpme.... :') :')
Tazz

"ooit geweten wat je allemaal met de beugel van een Grolsch flesje kan doen???"
pi_240590
Heb ik al een plekkie of kan ik m'n molton over de DBK-stoel gooien voor vannacht??

Owja, en de biefstukken zijn ontdooid, wie gaat ze bereiden??

En stel nou dat ik mag blijven (pls pls pls pls pls!!!) en stel dan dat de DBK mijn permanente plek wordt, welke vroegopper wil dan ruilen met mij (langslaper)? Om zes uur staan de eerste patienten al te kloppen op de deur omdat ze met iemand MOETEN praten en dat is mij toch net iets te vroeg!!

Heeft iemand pepersaus voor bij de biefstukken?

Waarom makkelijk doen als het moeilijk kan?

pi_240591
He Babs, je mag wel voor een nachtje bij mij slapen, maar dan wil ik wel die biefstukken hebben (voor mijn kat, hond). Ik woon naast MissX en Digger. Zij hebben Canal+ en als je je oor tegen de muur houdt en met een spiegeltje uit het raam hun tv bekijkt is het net alsof (soms zie je wel eens wat meer dan alleen de "nep" op Canal+) je erbij bent.
  maandag 3 januari 2000 @ 18:13:00 #12
1696 mimi
Miem voor intimie
pi_240592
quote:
op 01-03-2000 om 05:14 PM schreef otaku-san het volgende:
Omdat dit heel belangrijke bericht verloren dreigde te gaan bij de topic wissleing nog even een herhaling :

Buzzer, Voyeur/Phileine, Jewel,Moor en andere penthouse bewoners.
Het wordt tijd voor een bewoners overleg.
Onze kostbare penthouses worden overspoeld door intrekkende /vertrekkende en intrekkende, bijtrekkende bewoners.
There goes the neighbourhood.
Iemand heeft zelfs de euvele moed gehad zonder overleg, zelfs na waarschuwing een hond kat hier te laten intrekken die volgens zeer betrouwbare bronnen een kip heeft verorbert.
Vanavond overleg voor het bureau van Juul. Zij is uiteindelijk die de maatregelen moet uitvoeren.

vrgr Uw toegenegen * mimi .

Sorry,sorry,sorry,
was niet mijn bedoeling om je bericht verloren te laten gaan.

maandag 3 januari 2000 @ 18:18:00 #13
1696 mimi
Miem voor intimie
pi_240593
Zeg, blauwe M&M het is je toch hoop ik wel opgevallen in de kleine lettertjes van het contract dat je je appartement absoluut niet met winst door mag verkopen he. Dit is het anti-speculanten beding
zie art.3 § 8 sub.4.
pi_240594
Mimi,

Je activiteiten in de kliniek zijn me opgevallen, zou je interesse hebben in de functie van assistent-receptionist/kashouder/psycholoog in opleiding ?

maandag 3 januari 2000 @ 18:34:00 #15
1696 mimi
Miem voor intimie
pi_240595
O, HiZ ik voel me zeer vereerd, maar ik moet wel een kleine kanttekening plaatsen.

Kan het ook een deeltijdbaan zijn samen met een andere kandidaat ? In dat geval zeer graag.

pi_240596
quote:
op 01-03-2000 om 06:18 PM schreef mimi het volgende:
Zeg, blauwe M&M het is je toch hoop ik wel opgevallen in de kleine lettertjes van het contract dat je je appartement absoluut niet met winst door mag verkopen he. Dit is het anti-speculanten beding
zie art.3 § 8 sub.4.

Blauwe heeft heeft ff gekeken en inderdaad.... damn!

TE KOOP:

Appartement, Koopsom 1 gulden k.k.

pi_240597
Mimi,

Een deeltijdbaan kan helaas niet, de kliniek kan zich belastingtechnisch niet veroorloven meer werknemers te hebben dan we nu al hebben, maar we kunnen je inhuren als zelfstandig werkende, en als je dan je eigen vervanger in dienst neemt om het werk daadwerkelijk uit te laten voeren, dan valt daarover te praten.

HiZ

quote:
op 01-03-2000 om 06:34 PM schreef mimi het volgende:
O, HiZ ik voel me zeer vereerd, maar ik moet wel een kleine kanttekening plaatsen.

Kan het ook een deeltijdbaan zijn samen met een andere kandidaat ? In dat geval zeer graag.

pi_240598
* phileine wordt net wakker en treft de chaos aan.

hebben jullie nou ECHT Bolletje en Tazz de hele dag voor de deur laten staan? Schandalig! Laat ze gelijk binnen (zolang het maar niet in de penthouse is)!
Hoe kan ik nou rustig genezen in al dit rumoer. Trouwens, ik moet ook nog even iets goedmaken met Voyeur geloof ik, want die heeft er lol in om al mijn opmerkingen expres verkeerd te begrijpen.
Hiz, wanneer heb je de module relatie-therapie afgerond?

mooi he, alles
  maandag 3 januari 2000 @ 18:53:00 #19
1696 mimi
Miem voor intimie
pi_240599
Nou okee, dat lijkt me ook wel wat.
pi_240600
Ik zie het alweer, ben ik effe een dagje elders en het wordt meteen een zootje. Waar is die jarige receptioniste??? Nou ja, who cares, ik neem het wel even van haar over...

De kamer-indeling:
(klik hier voor plattegrond (met dank aan Eli))

HOOFDGEBOUW (kamers 001 t/m 010 en 101 t/m 110)
001 - Bonzai
002 - Ayla1 & opa
003 - just me
004 - BwennieBren
005 - Re
006 - Alkyone
007 - SunChaser
008 - Jewel
009 - Charisma
010 - misterDre
101 - CURIO
102 - dutchie
103 - blauwe m&m
104 - Ayla
105 - Rainbow
106 - wisegirl
107 - Fokke
108 - Hawkwind
109 - bolletje
110 - Kierewiet

EXTRA VLEUGEL (kamers 011 t/m 020 en 111 t/m 120)
011 -
012 -
013 - Naf
014 - juffrouwJannie
015 - Jane
016 - mimi
017 - Dodo
018 - tina
019 - Liejannuh
020 - jooltje
111 - Kozzmic
112 - Barbie
113 - Diesel
114 - Babs
115 - Merel
116 - Tazz
117 - TARAraboemdijee
118 - Fannetje
119 - Guus Muisarm
120 - Jesper

PENTHOUSES
201 - Buzzer + familie
202 - Phileine & Voyeur
203 - Hunter (out of the closet!)
204 - Otaku-san
205 -
206 - MissX / DIGGER

Penthouse 205 staat na het vertrek van Eli leeg; Charisma en Diesel (inclusief kat) zijn kandidaat. Een ballotage-commissie bestaande uit Juul, Otaku-san, MissX en Dr Bogus zal hier op korte termijn uitspraak over doen!

TUIN
kippenhok: Beppie
naast kippenhok: Bor
tent 01: --
tent 02: --
størvatt: Moor, Ghaven

PERSONEELSGEBOUW
Dr Bogus, Juul, HiZ, Schanulleke

Zuster sataN is volgens de laatste geruchten ontslagen wegens het al 3 dagen niet op haar werk verschijnen. Mocht er een nieuwe vacature komen dan zal daar mededeling van worden gedaan.

Nog iemand vergeten of iemand geplaatst die er helemaal niet in wil? Voorlopig staan er nog 5 kamers en een tent vrij. Opa, een tent bovenop de penthouses zal helaas niet gaan.... Dus of een "gewone" kamer of de vrijstaande tent in de tuin!
Exit zijn overigens Oliebol2000, Quenda, Eli en Sunshine, maar we hopen ze zo af en toe nog eens terug te zien

[Dit bericht is gewijzigd door Kozzmic (Datum 03 Januari 2000).]

maandag 3 januari 2000 @ 19:24:00 #21
331 Merel
Be here now.
pi_240601
Ik ben het hartstikke eens met die indeling, in ieder geval zit ík wel gezellig! En die kamer ziet er nog redelijk groot uit ook

Merel

"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_240602
Ik dacht dat ik al in de penthouse zat

Naja, we zullen zien

pi_240603
quote:
op 01-03-2000 om 07:32 PM schreef Diesel het volgende:
Ik dacht dat ik al in de penthouse zat

Het feit dat jij katten houdt is niet met groot enthousiasme door jouw eventuele nieuwe buren ontvangen. Verder bedelt Charisma al zo'n 24 uur om een penthouse, maar misschien is Hunter of Otaku-san zo gastvrij om een kamer te delen. Dan kan jij in ieder geval in 205, moeten we alleen het houden van katten nog even bespreken...

[Dit bericht is gewijzigd door Kozzmic (Datum 03 Januari 2000).]

maandag 3 januari 2000 @ 19:38:00 #24
1696 mimi
Miem voor intimie
pi_240604
Niet zo ontevreden kijken hoor Dieseltje, in de Penthouse worden helaas geen katten toegestaan, je hebt best wel een mooie kamer hoor.
  maandag 3 januari 2000 @ 19:40:00 #25
959 opa
De man met de witte shawl
pi_240605
OK, Ok Kozzmic. Het was toch al hardstikke koud daar boven op het dak van het penthouse. Ik heb m'm tentje al in de container gedonderd.

Ik ga naar kamer 002. Ik trek bij Ayla1 in. In het hoofdgebouw.

Met en bij het allerliefste Aardkind van de hele wereld weer met de benen op de begane grond.

Hup; opa gaat omlaag.

Wees er van overtuigd, dat ik absoluut niet ga SNURKEN.

WOW

Grtz. opa

Hee, Grufti ! Ab! in die Urne !!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')