Groningen,quote:Op zondag 31 mei 2009 23:35 schreef Renesite het volgende:
[..]
Waar je in Groningen gaat wonen. Groningen rocks.
Ik ben Bootje nietquote:Op zondag 31 mei 2009 23:33 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Joah, ik ga volgend jaar International business & management studeren in Groningen. En ik ben nu aan het hopen dat ik geslaagd ben voor mn vwo!
Wil je nog meer weten?
Bootje heeft die rar vast wel gezien hoorquote:Op zondag 31 mei 2009 23:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik ben Bootje niet, maar gewoon wie ben je, waarom ga je die studie volgen, hoe jong ben je, heb je een vriend... en dat soort info. En Bootje wil ook altijd een foto van je zien.
ik heb de tijd.lquote:Op zondag 31 mei 2009 23:36 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Groningen,!!!!!!!!!!!!!
Kutstad.
Lang verhaal.
passen we perfect bij elkaar. geen hete vakantie voor onsquote:
Maar ik nietquote:Op zondag 31 mei 2009 23:37 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Bootje heeft die rar vast wel gezien hoor.
Ik heb de tijd voor je uitlegquote:Op zondag 31 mei 2009 23:38 schreef Californium het volgende:
Groningen
Nijmegen
* is nog nooit in groningen geweest, maar vind Nijmegen gewoon![]()
Nooit echt in Nijmegen geweest (wel doorheen geredenquote:Op zondag 31 mei 2009 23:38 schreef Californium het volgende:
Groningen
Nijmegen
Ik kan wachten. PM me tzt.quote:Op zondag 31 mei 2009 23:38 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Maar ik geen zin om een lang verhaal te typen.
quote:Op zondag 31 mei 2009 23:37 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
passen we perfect bij elkaar. geen hete vakantie voor ons![]()
![]()
* Ook nog nooit in Grunn geweest, ook niet in Nijmegen volgens mijquote:Op zondag 31 mei 2009 23:38 schreef Californium het volgende:
Groningen
Nijmegen
Het lijkt me wel gezellig, dus ik sluit het niet uit dat ik nog eens terug komquote:Op zondag 31 mei 2009 23:34 schreef Californium het volgende:
[..]
wilde je hier alleen spammen of was je van plan te blijven hangen ?
Waar moet ik gaan wonen, you tell me?quote:Op zondag 31 mei 2009 23:35 schreef Renesite het volgende:
[..]
Waar je in Groningen gaat wonen. Groningen rocks.
Oooh, het rijden in Groningen.quote:Op zondag 31 mei 2009 23:39 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Nooit echt in Nijmegen geweest (wel doorheen gereden), maar erger dan groningen kan 't iig niet zijn.
Begin jij nou maar eerst eens met waarom Groningen zo geweldig is, want dat is 't namelijk heul nietquote:
Ik ga volgend jaar weer naarquote:Op zondag 31 mei 2009 23:39 schreef Californium het volgende:
[..]
dat zeker niet nee
wat dan weer verschrikkelijk kut is... want landen zoals australie en landen in afrika zou ik graag nog eens bezoeken
Nijmegen heeft veel leuke studenten... de leukste kroegen en de Nijmeegse vierdaagse feestenquote:
Ik ben Ilse, ik ben 17 (bijna 18), ik ben zo vrijgezel als het maar kan, en ik ga geen foto postenquote:Op zondag 31 mei 2009 23:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik ben Bootje niet, maar gewoon wie ben je, waarom ga je die studie volgen, hoe jong ben je, heb je een vriend... en dat soort info. En Bootje wil ook altijd een foto van je zien.
Het is wel vaker iets drukker (geweest) Blijf vooral plakken!quote:Op zondag 31 mei 2009 23:39 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Het lijkt me wel gezellig, dus ik sluit het niet uit dat ik nog eens terug komis het hier altijd zo druk?
[..]
Waar moet ik gaan wonen, you tell me?
Nee, alleen als mensen plaatjes van knaagdieren posten.quote:Op zondag 31 mei 2009 23:39 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Het lijkt me wel gezellig, dus ik sluit het niet uit dat ik nog eens terug komis het hier altijd zo druk?
Brabantquote:[..]
's nachts en in het weekend is het meestal vrij stilletjes. Doordeweeks, als ik er niet benquote:Op zondag 31 mei 2009 23:39 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
tis zondag avondquote:Op zondag 31 mei 2009 23:39 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
[..]
Studenten, heuleboel.quote:Op zondag 31 mei 2009 23:39 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Begin jij nou maar eerst eens met waarom Groningen zo geweldig is, want dat is 't namelijk heul niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |