Moet je nog een keer terug komen ookquote:Op vrijdag 29 mei 2009 15:54 schreef Stephan1237 het volgende:
Ik en een paar anderen hadden hetzelfde probleem als mij . Wij mogen het onderdeel overnieuw maken
en de eerste opgave is 13 opdrachten![]()
Vinger opsteken?quote:Op vrijdag 29 mei 2009 15:57 schreef Stephan1237 het volgende:
Dus ik ben samen met 7 andere faalhazen??
Het is ook zo dat je helemaal niks mag zeggen tijdens die toets bij die docent, als je praat wordt je eruit gestuurd, wat je ook zegt :S
quote:
Hoe kan je dat nou weten dat het "klopt" als je het totaal aantal behaalbare punten niet weet?quote:Op vrijdag 29 mei 2009 16:01 schreef Stephan1237 het volgende:
Puntenaantal klopte wel bij opgave 2 en 3 . waren totaal 10 opdrachten en elke opdracht was 2 punten. 10x2 =20
Het leek makkelijk, 10 vragen , elke fout is 1 punt van je cijfer afquote:Op vrijdag 29 mei 2009 16:02 schreef Cybey het volgende:
[..]
Hoe kan je dat nou weten dat het "klopt" als je het totaal aantal behaalbare punten niet weet?
Nou weet ik het welquote:Op vrijdag 29 mei 2009 16:07 schreef kurk_droog het volgende:
Leuk altijd. Dan krijg je 5 opgaven maar bij elke vragen ze nog tot en met k
TS JE FAALT ZO KK HARD.. gewoon vragen droeftoeter
Je weet geloof ik niet helemaal hoe de KLB werkt...quote:Op vrijdag 29 mei 2009 16:08 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Nou weet ik het wel
Mods; Graag slotje op dit topic
Jezus! Had dat dan gezegd man! Fuck die vertrouwenspersoon, jij hebt slachtofferhulp nodig!quote:Op vrijdag 29 mei 2009 16:01 schreef Stephan1237 het volgende:
Puntenaantal klopte wel bij opgave 2 en 3 . waren totaal 10 opdrachten en elke opdracht was 2 punten. 10x2 =20
[..]
Stephan1237 steekt vinger op
Docent doet net of die het niet ziet
Stephan1237 probeert wat te zeggen
Docent snauwt gelijk af en zeg dat ik stil moet zijn
quote:Op vrijdag 29 mei 2009 15:57 schreef Schokbreker het volgende:
[..]
Het is een school voor leerlingen zonder armen?
Uitzetten die handel.quote:
als IKquote:Op vrijdag 29 mei 2009 15:54 schreef Stephan1237 het volgende:
Ik en een paar anderen hadden hetzelfde probleem als mij . Wij mogen het onderdeel overnieuw maken
en de eerste opgave is 13 opdrachten![]()
TS zit gewoon op de basisschool.quote:
Als ik daar in die klas had gestaan had ik die mongool toch even een paar tikken gegevenquote:Op vrijdag 29 mei 2009 17:02 schreef Toryu het volgende:
[..]
Hij blijft zijn leraar nog wel netjes met 'meneer' aanspreken...
En dan ontslagen worden, vervolgens nooit meer een baan als leraar kunnen krijgen.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 18:56 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Als ik daar in die klas had gestaan had ik die mongool toch even een paar tikken gegeven
Nee als leerling. Zou doodziek worden van dat soort gasten. Dat die leraar rustig blijft is logisch. Anders draaien ze het weer zo in nl dat hij de lul is.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 19:19 schreef Santello het volgende:
[..]
En dan ontslagen worden, vervolgens nooit meer een baan als leraar kunnen krijgen.
Zowiezo als leerling, opkomen voor je leraar levert je extra punten opquote:Op vrijdag 29 mei 2009 19:29 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Nee als leerling. Zou doodziek worden van dat soort gasten. Dat die leraar rustig blijft is logisch. Anders draaien ze het weer zo in nl dat hij de lul is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |