Tof! Wat voor één heb je? Ik ben ook op zoek naar een nieuwe/anderequote:Op vrijdag 29 mei 2009 17:46 schreef Jannuk het volgende:
Pfff heb ik eindelijk een flaptoppie, moetie eerst updateren enzo
Een mini asus-jequote:Op vrijdag 29 mei 2009 17:58 schreef automatic_ het volgende:
Tof! Wat voor één heb je? Ik ben ook op zoek naar een nieuwe/andere
Hij's liefquote:
En, wat gaat het worden...?quote:Op vrijdag 29 mei 2009 18:00 schreef Jannuk het volgende:
[..]
Hij's liefdenk dat ik hem maar een lief naampje ga geven
lekker, dank jequote:
Oh, sorry, ik zie het nu pas. Het is al opquote:
quote:Op vrijdag 29 mei 2009 18:05 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Oh, sorry, ik zie het nu pas. Het is al op
Ik zei toch sorry...quote:
quote:Op vrijdag 29 mei 2009 18:08 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ik zei toch sorry...
Ik ga de bus halen, doei mensen
dat is je straf voor het niet delen van je koekjesquote:Op vrijdag 29 mei 2009 18:12 schreef DR34M3R het volgende:
LOL
En dan sta je bij de deur, krijg je een sms.. of het een half uurtje later kan.. Nou ja, dan neem ik de bus over een kwartier wel. Kan ik jullie nog even verblijden met mijn aanwezigheid.
Weet ut nog niet, hij is wel allerliefst!quote:
Jij houdt MNR tegen?quote:Op vrijdag 29 mei 2009 18:14 schreef ArTiC het volgende:
[..]
dat is je straf voor het niet delen van je koekjes
met chocoladekoekjesquote:
Als je dan toch al chocoladekoekjes hebt.. waarom wilde je de mijne dan ook nog?quote:
ja...euh...kutquote:Op vrijdag 29 mei 2009 18:20 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Als je dan toch al chocoladekoekjes hebt.. waarom wilde je de mijne dan ook nog?
Ik heb voor 2. Moet je wel snel zijn.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 18:29 schreef Ajam het volgende:
Wat eten we vandaag?
Ik heb geen zin om te koken.. Wie kon hier ook weer zo goed koken? Snuit toch hè?
O snuihuuuiiiit....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |