Word pas echt een interessant verhaal bij die massage denk ik zoquote:
Dat zien we dan wel weerquote:Op vrijdag 29 mei 2009 19:32 schreef mrbox het volgende:
Word pas echt een interessant verhaal bij die massage denk ik zo
Dat zit er niet echt aan te komen eigenlijkquote:Op vrijdag 29 mei 2009 19:31 schreef Duimelot het volgende:
[..]
troost je, een volgende keer zal t weer mee zitten
Wat was er 1,5 jaar geleden?quote:Op vrijdag 29 mei 2009 19:34 schreef kingmob het volgende:
[..]
Dat zit er niet echt aan te komen eigenlijk
Ik heb 1,5 jaar hard geknokt om weer wat van m'n leven te maken, maar als ik de balans nu op maak bekruipt me een beetje het gevoel van meh.
Ja, zou een qua eerste indruk leuk duits meisje voor in de plaats komen, maar die kwam ineens 2 maanden later. Op zoek naar een nieuwe kandidaat dus...quote:Op vrijdag 29 mei 2009 19:31 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Balen man.![]()
Al opzoek naar een nieuwe huisgenoot?
Dat gevoel ken ik.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 19:34 schreef kingmob het volgende:
[..]
Ik heb 1,5 jaar hard geknokt om weer wat van m'n leven te maken, maar als ik de balans nu op maak bekruipt me een beetje het gevoel van meh.
Plaats een oproep op FOK! zou ik zeggen.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 19:35 schreef kingmob het volgende:
[..]
Ja, zou een qua eerste indruk leuk duits meisje voor in de plaats komen, maar die kwam ineens 2 maanden later. Op zoek naar een nieuwe kandidaat dus...
Bonsoir Duimelotje.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 19:30 schreef Duimelot het volgende:
[..]
en jij moet die stilte weer verpesten
ohhhh
* ignore dawg
hey een (of 2) tegenslagen wil niet meteen zeggen dat t allemaal weer bergafwaars gaat kan ook gewoon een klein heuveltje zijn, nu ff flink je best doen om dat heuveltje weer op te komenquote:Op vrijdag 29 mei 2009 19:34 schreef kingmob het volgende:
[..]
Oeh dat is wel kut ja maar na regen komt altijd wel weer zonneschijnquote:Op vrijdag 29 mei 2009 19:30 schreef kingmob het volgende:
Hoi
Ik ben verdrietig, ik heb net m'n beste vriend+huisgenoot naar z'n prachtige nieuwe huisje verhuisd. Hij in een prachtig huis met z'n vriendin, ik zonder huisgenoot
En m'n nieuwe baan gaat dus waarschijnlijk niet door, geen verhuizing naar Keulen voor mij
Af en toe kan het echt tegenzitten...
Kleine omwenteling in mijn zorgeloze leventje. Verloor de baan die ik heel graag wilde hebben door geldgebrek en in diezelfde week maakte mijn ex waar ik 6 jaar een relatie mee had en 4 jaar samenwoonde het uit. En bleek het zo geregeld te hebben dat ik het huis uit moestquote:
Kijk dan naar het feit dat je geknokt hebt, en niet zonder resultaat. Zie het positieve.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 19:34 schreef kingmob het volgende:
[..]
hoe verlies je een baan door geldgebrek?quote:Op vrijdag 29 mei 2009 19:37 schreef kingmob het volgende:
[..]
Kleine omwenteling in mijn zorgeloze leventje. Verloor de baan die ik heel graag wilde hebben door geldgebrek en in diezelfde week maakte mijn ex waar ik 6 jaar een relatie mee had en 4 jaar samenwoonde het uit. En bleek het zo geregeld te hebben dat ik het huis uit moest
Ik was ineens blut, zonder huis, baan en vriendin. Was even wennen om het zacht uit te drukken.
Dat heeft me idd de afgelopen maanden veel kracht gegeven, maar nu wil ik wel wat meerquote:Op vrijdag 29 mei 2009 19:38 schreef dawg het volgende:
[..]
Kijk dan naar het feit dat je geknokt hebt, en niet zonder resultaat. Zie het positieve.
Dat is niet niets! Maar je hebt het nu allemaal toch weer redelijk goed voor elkaar?quote:Op vrijdag 29 mei 2009 19:37 schreef kingmob het volgende:
[..]
Kleine omwenteling in mijn zorgeloze leventje. Verloor de baan die ik heel graag wilde hebben door geldgebrek en in diezelfde week maakte mijn ex waar ik 6 jaar een relatie mee had en 4 jaar samenwoonde het uit. En bleek het zo geregeld te hebben dat ik het huis uit moest
Ik was ineens blut, zonder huis, baan en vriendin. Was even wennen om het zacht uit te drukken.
hoe hoeeeeeee HOE moet ik jou nu blijven negeren, positiief zijnquote:Op vrijdag 29 mei 2009 19:38 schreef dawg het volgende:
[..]
Kijk dan naar het feit dat je geknokt hebt, en niet zonder resultaat. Zie het positieve.
Wow dat is heftig.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 19:37 schreef kingmob het volgende:
[..]
Die kracht is er dus, wat je ermee doet is aan jou.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 19:39 schreef kingmob het volgende:
[..]
Dat heeft me idd de afgelopen maanden veel kracht gegeven, maar nu wil ik wel wat meer
dan ga voor meer, hupsakee niet zo negatief alles kan als je t maar wilquote:Op vrijdag 29 mei 2009 19:39 schreef kingmob het volgende:
[..]
Dat heeft me idd de afgelopen maanden veel kracht gegeven, maar nu wil ik wel wat meer
Geldgebrek bij de werkgever. In de ruimtevaart was er een flinke terugslag, oa door herinvesteringen van de amerikanen. Daardoor vielen orders weg en dus ook mijn (toekomstige) baan. Waarvoor ik het contract dus al had getekend en me al op zat te verheugen...quote:Op vrijdag 29 mei 2009 19:39 schreef Duimelot het volgende:
[..]
hoe verlies je een baan door geldgebrek?
ach zie t positief, iemand die je zo behandeld ben je liever kwijt dan rijk en het gaf je gewoon opeens allemaal nieuwe kansen
Jij bent dawg ook aan het negeren?quote:Op vrijdag 29 mei 2009 19:39 schreef Duimelot het volgende:
[..]
hoe hoeeeeeee HOE moet ik jou nu blijven negeren, positiief zijn
quote:Op vrijdag 29 mei 2009 19:40 schreef kingmob het volgende:
[..]
Geldgebrek bij de werkgever. In de ruimtevaart was er een flinke terugslag, oa door herinvesteringen van de amerikanen. Daardoor vielen orders weg en dus ook mijn (toekomstige) baan. Waarvoor ik het contract dus al had getekend en me al op zat te verheugen...
Ik zou voor TNO optische systemen ontwerpen voor de ruimtevaart. M'n eerste klus zou een laser worden voor op een mars-autootje. Maw, super vet en precies waarin ik was afgestudeerd.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 19:39 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Dat is niet niets! Maar je hebt het nu allemaal toch weer redelijk goed voor elkaar?![]()
Wat voor baan had je trouwens voor gesolliciteerd?
Ja er zijn banen genoeg. Ook al is het onder je niveau of iets heel anders.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 19:41 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ohhhhhhhhhhhhh ik zat al te denken, sja das wel heel jammer, maar banen genoeg natuurlijk
Houston we have a problem.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 19:43 schreef kingmob het volgende:
[..]
Ik zou voor TNO optische systemen ontwerpen voor de ruimtevaart. M'n eerste klus zou een laser worden voor op een mars-autootje. Maw, super vet en precies waarin ik was afgestudeerd.
Dit soort werk ligt niet voor eht oprapen, daarom werk ik nu dan ook in de IT en via een omweg utieindelijk toch voor de ESA.
Maar pech komt gewoon nooit alleen, dat heb ik allang geleerd.
Ik negeer hem alleen wanneer hij een compleet zinloze opmerking maakt. Zoals deze:quote:Op vrijdag 29 mei 2009 19:42 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik deed mn best, toch best lang volgehouden, soort van
jij ook? waarom jij?
Of een of andere vage seksistische, bedoelt om te provoceren.quote:
gewoon op een slachterij ofzo gaan werkenquote:Op vrijdag 29 mei 2009 19:43 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja er zijn banen genoeg. Ook al is het onder je niveau of iets heel anders.
Uhu.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 19:42 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik deed mn best, toch best lang volgehouden, soort van
jij ook? waarom jij?
Haha, ik ben voor allen gegaan en geen enkele lukt dus. Met name meer baan en meer geld zat op me te wachten, maar ik heb dus vorige week het bericht gehad dat het waarschijnlijk niet doorgaat. Ik had wel behoefte aan wat avontuur. Ander land, nieuwe baan, veel meer geld, ik zag het wel zittenquote:Op vrijdag 29 mei 2009 19:40 schreef Duimelot het volgende:
[..]
dan ga voor meer, hupsakee niet zo negatief alles kan als je t maar wil
wat wil je meer? meer geld, meer baan, meer sex, meer liefde? ga ervoor!
oh dan negeer je m om volkomen andere redenen dan ikquote:Op vrijdag 29 mei 2009 19:44 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Ik negeer hem alleen wanneer hij een compleet zinloze opmerking maakt. Zoals deze:
[..]
Of een of andere vage seksistische, bedoelt om te provoceren.
quote:Op vrijdag 29 mei 2009 19:44 schreef Duimelot het volgende:
[..]
gewoon op een slachterij ofzo gaan werken
Waarvoor ben je afgestudeerd ?quote:Op vrijdag 29 mei 2009 19:43 schreef kingmob het volgende:
[..]
Ik zou voor TNO optische systemen ontwerpen voor de ruimtevaart. M'n eerste klus zou een laser worden voor op een mars-autootje. Maw, super vet en precies waarin ik was afgestudeerd.
Dit soort werk ligt niet voor eht oprapen, daarom werk ik nu dan ook in de IT en via een omweg utieindelijk toch voor de ESA.
Balen van die baan! En nu? Toch blijven waar je nu zit en hopen op iets anders leuks.....?quote:Op vrijdag 29 mei 2009 19:30 schreef kingmob het volgende:
Hoi
Ik ben verdrietig, ik heb net m'n beste vriend+huisgenoot naar z'n prachtige nieuwe huisje verhuisd. Hij in een prachtig huis met z'n vriendin, ik zonder huisgenoot
En m'n nieuwe baan gaat dus waarschijnlijk niet door, geen verhuizing naar Keulen voor mij
Af en toe kan het echt tegenzitten...
Zit je weer naakt achter je computer?quote:
dan zoek t avontuur op, zeg je huidige baan op, huis opzeggen hoef je meteen niet opzoek naar een huisgenootquote:Op vrijdag 29 mei 2009 19:44 schreef kingmob het volgende:
[..]
Haha, ik ben voor allen gegaan en geen enkele lukt dus. Met name meer baan en meer geld zat op me te wachten, maar ik heb dus vorige week het bericht gehad dat het waarschijnlijk niet doorgaat. Ik had wel behoefte aan wat avontuur. Ander land, nieuwe baan, veel meer geld, ik zag het wel zitten
Oh, inderdaad vet!quote:Op vrijdag 29 mei 2009 19:43 schreef kingmob het volgende:
[..]
Dit gaat een wat stinkende post worden, maar een baan onder mijn niveau is killing, en dat maak ik nu dus mee. Mijn werkgever weet wel welk aanbod ik nu heb gehad en ze weten hoe gigantisch het verschil is. Ik heb nu dus iig een bewijs dat ik (veel) meer verdien. Eerst bleef het bij vage beloftes, daar moet nu wellicht wat meer uit te slepen zijn.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 19:43 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja er zijn banen genoeg. Ook al is het onder je niveau of iets heel anders.
Alles wat ik zeg zal er verkeerd uitkomen.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 19:44 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Ik negeer hem alleen wanneer hij een compleet zinloze opmerking maakt. Zoals deze:
[..]
Of een of andere vage seksistische, bedoelt om te provoceren.
En jij?
Hij heeft mijn nummer niet.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 19:45 schreef Duimelot het volgende:
[..]
oh dan negeer je m om volkomen andere redenen dan ik
ik negeer m omdat ie me altijd laat happen en das gewoon gemeen
is ie jou ook steeds aan t bellen en smsen en aan t smeken om m niet meer te negeren!?!?
Succesquote:Op vrijdag 29 mei 2009 19:48 schreef kingmob het volgende:
[..]
Dit gaat een wat stinkende post worden, maar een baan onder mijn niveau is killing, en dat maak ik nu dus mee. Mijn werkgever weet wel welk aanbod ik nu heb gehad en ze weten hoe gigantisch het verschil is. Ik heb nu dus iig een bewijs dat ik (veel) meer verdien. Eerst bleef het bij vage beloftes, daar moet nu wellicht wat meer uit te slepen zijn.
Nietusquote:Op vrijdag 29 mei 2009 19:47 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Oh, inderdaad vet!
En nu ben je aan het overdrijven.'t is dat je ver uit de buurt woont. Anders was ik langsgekomen met een fles drank.
zoveel mensen verdienen meer dan ze krijgenquote:Op vrijdag 29 mei 2009 19:48 schreef kingmob het volgende:
[..]
Dit gaat een wat stinkende post worden, maar een baan onder mijn niveau is killing, en dat maak ik nu dus mee. Mijn werkgever weet wel welk aanbod ik nu heb gehad en ze weten hoe gigantisch het verschil is. Ik heb nu dus iig een bewijs dat ik (veel) meer verdien. Eerst bleef het bij vage beloftes, daar moet nu wellicht wat meer uit te slepen zijn.
Zoals ik bijvoorbeeldquote:Op vrijdag 29 mei 2009 19:50 schreef Duimelot het volgende:
[..]
zoveel mensen verdienen meer dan ze krijgen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |