Hij's liefquote:
En, wat gaat het worden...?quote:Op vrijdag 29 mei 2009 18:00 schreef Jannuk het volgende:
[..]
Hij's liefdenk dat ik hem maar een lief naampje ga geven
lekker, dank jequote:
Oh, sorry, ik zie het nu pas. Het is al opquote:
quote:Op vrijdag 29 mei 2009 18:05 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Oh, sorry, ik zie het nu pas. Het is al op
Ik zei toch sorry...quote:
quote:Op vrijdag 29 mei 2009 18:08 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ik zei toch sorry...
Ik ga de bus halen, doei mensen
dat is je straf voor het niet delen van je koekjesquote:Op vrijdag 29 mei 2009 18:12 schreef DR34M3R het volgende:
LOL
En dan sta je bij de deur, krijg je een sms.. of het een half uurtje later kan.. Nou ja, dan neem ik de bus over een kwartier wel. Kan ik jullie nog even verblijden met mijn aanwezigheid.
Weet ut nog niet, hij is wel allerliefst!quote:
Jij houdt MNR tegen?quote:Op vrijdag 29 mei 2009 18:14 schreef ArTiC het volgende:
[..]
dat is je straf voor het niet delen van je koekjes
met chocoladekoekjesquote:
Als je dan toch al chocoladekoekjes hebt.. waarom wilde je de mijne dan ook nog?quote:
ja...euh...kutquote:Op vrijdag 29 mei 2009 18:20 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Als je dan toch al chocoladekoekjes hebt.. waarom wilde je de mijne dan ook nog?
Ik heb voor 2. Moet je wel snel zijn.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 18:29 schreef Ajam het volgende:
Wat eten we vandaag?
Ik heb geen zin om te koken.. Wie kon hier ook weer zo goed koken? Snuit toch hè?
O snuihuuuiiiit....
kom maar, kun je meteen bewijzen geen kloon te zijnquote:Op vrijdag 29 mei 2009 18:29 schreef Ajam het volgende:
Wat eten we vandaag?
Ik heb geen zin om te koken.. Wie kon hier ook weer zo goed koken? Snuit toch hè?
O snuihuuuiiiit....
quote:Op vrijdag 29 mei 2009 18:31 schreef ArTiC het volgende:
[..]
kom maar, kun je meteen bewijzen geen kloon te zijn
maak je maar weer verdacht jaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 29 mei 2009 18:38 schreef Ajam het volgende:
* Ajam loopt zingend de deur uit.
niemand weet.. niemand weet...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Today is the greatest day I've ever known
Can't live for tomorrow, tomorrow's much too long
Gewoon gezellig.. eigenlijk hetzelfde als toen met de borrel.quote:
Hahhahaquote:Op vrijdag 29 mei 2009 18:55 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Gewoon gezellig.. eigenlijk hetzelfde als toen met de borrel.
Maar toen ik zei dat mijn massage (die ik vanaovnd zou krijgen) niet doorgaat, heeft hij wel aangeboden dat een keer te willen doen. Met natuurlijk de notie.. het hoeft niet en gewoon als gezellig (nee .. niet heeel gezellig)
nergens heen.. gewoon gezellig zoals we dat noemenquote:Op vrijdag 29 mei 2009 19:00 schreef mrbox het volgende:
[..]
Hahhahavraag me af waar dit toe gaat leiden
quote:Op vrijdag 29 mei 2009 18:38 schreef Ajam het volgende:
* Ajam loopt zingend de deur uit.
niemand weet.. niemand weet...Je zingt een beetje vals.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Leuk meid! Loopt er toch nog iets leuks rond op je werk.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 19:02 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
nergens heen.. gewoon gezellig zoals we dat noemen
misschien een keer filmpje pakken enzo.
Waarom moeilijk doen als het opzich wel klikt.
haha iddquote:Op vrijdag 29 mei 2009 19:09 schreef Ofresca het volgende:
Leuk meid! Loopt er toch nog iets leuks rond op je werk.
Wat lief! Gewoon vriendjes dus. Klinkt trouwens wel alsof hij al een tijdje geen aandacht van vrouwen heeft gehad.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 19:10 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
haha idd![]()
belt ie net op.. of ik het niet raar vond dat ie die massage aanbood.
Aan zijn verhalen te horen geniet hij wel van het levenquote:Op vrijdag 29 mei 2009 19:11 schreef Ofresca het volgende:
Wat lief! Gewoon vriendjes dus. Klinkt trouwens wel alsof hij al een tijdje geen aandacht van vrouwen heeft gehad.
Ooh! Hij wilde je dus gewoon geen verkeerd beeld geven. Voelde je je niet heel jong bij hem trouwens?quote:Op vrijdag 29 mei 2009 19:13 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Aan zijn verhalen te horen geniet hij wel van het levenDus ook incl vrouwen en af en toe een avondje gezelligheid.
Nee viel wel mee. Natuurlijk als hij over z'n 15 jarige zoon heeft, dan is het wel vreemd. En toen ik het over mijn ouders had, dacht ik ook wel van ' jij bent maar 6 jaar jonger ofzo' ... maar verder totaal geen last van gehad eigenlijkquote:Op vrijdag 29 mei 2009 19:16 schreef Ofresca het volgende:
Ooh! Hij wilde je dus gewoon geen verkeerd beeld geven. Voelde je je niet heel jong bij hem trouwens?
Nou mooi dan.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 19:19 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Nee viel wel mee. Natuurlijk als hij over z'n 15 jarige zoon heeft, dan is het wel vreemd. En toen ik het over mijn ouders had, dacht ik ook wel van ' jij bent maar 6 jaar jonger ofzo' ... maar verder totaal geen last van gehad eigenlijk
en terechtquote:
Ja ik ben compleet sprakenloosquote:
Diat gok ik wel jaquote:Op vrijdag 29 mei 2009 19:29 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Nou mooi dan.volgende x naar de bios?
troost je, een volgende keer zal t weer mee zittenquote:Op vrijdag 29 mei 2009 19:30 schreef kingmob het volgende:
Hoi
Ik ben verdrietig, ik heb net m'n beste vriend+huisgenoot naar z'n prachtige nieuwe huisje verhuisd. Hij in een prachtig huis met z'n vriendin, ik zonder huisgenoot
En m'n nieuwe baan gaat dus waarschijnlijk niet door, geen verhuizing naar Keulen voor mij
Af en toe kan het echt tegenzitten...
quote:Op vrijdag 29 mei 2009 19:30 schreef kingmob het volgende:
Hoi
Ik ben verdrietig, ik heb net m'n beste vriend+huisgenoot naar z'n prachtige nieuwe huisje verhuisd. Hij in een prachtig huis met z'n vriendin, ik zonder huisgenoot
En m'n nieuwe baan gaat dus waarschijnlijk niet door, geen verhuizing naar Keulen voor mij
Balen man.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 19:30 schreef kingmob het volgende:
Hoi
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |