My thoughts exactlyquote:Op woensdag 26 augustus 2009 11:48 schreef Notorious_Roy het volgende:
Beetje jammer ook dat we niets hebben gehoord verder.
En hoe moeten de reviews ingeleverd worden?quote:Op woensdag 26 augustus 2009 15:51 schreef senesta het volgende:
Ik ben even driftig aan het uitzoeken geweest en ik ben bang dat de fout gewoon bij mij ligt![]()
Allemaal mijn welgemeende excuses![]()
De sponsor wachtte op mijn seintje voor het verzenden van de DVD boxen en dat heb ik niet zo begrepen. We zaten dus op elkaar te wachtenZe worden morgenl verzonden en komen dan zo snel mogelijk naar jullie toe.
Nogmaals mijn excuses.
Jullie mogen ze zelf posten in REVquote:Op donderdag 27 augustus 2009 19:23 schreef beelz het volgende:
[..]
En hoe moeten de reviews ingeleverd worden?
Ik kijk er naar uitquote:Op dinsdag 1 september 2009 22:35 schreef miss_bleu het volgende:
dvd's zijn binnen en gaan morgen in een mega lading post mee naar het postkantoor. Als alles goed gaat hebben jullie ze voor het weekend nog binnen
QFTquote:
Oeps was mijn handschrift toch na tig pakjes wat slechter geworden. Sowwyquote:Op vrijdag 4 september 2009 13:47 schreef Hoogstaande het volgende:
Ik heb m binnen, ga er zo snel mogelijk aan beginnen
Hij was op 24 bezorgd ipv 27 omdat de postbode de 7 als een 4 las
heb je ook een keer post van mij gehadquote:Op vrijdag 4 september 2009 18:38 schreef Notorious_Roy het volgende:
Wat een lief meisjeshandschrift heb je Bleu
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |