No way dat ik ooit nog eens naar Emmen ga... wat een vreselijk dood dorp is datquote:Op zondag 31 mei 2009 15:20 schreef ManAtWork het volgende:
[..]
Ga Emmen even lopen promoten,... komen al die vakantiegangers deze kan op, hebben we hier straks ook nog last van file.![]()
Ik ben niet voor niks in het oosten des lands gebleven.
'T is een klant van me, dus ik moest welquote:Op zondag 31 mei 2009 15:25 schreef ManAtWork het volgende:
[..]
Fijn.JJ wordt bedankt voor haar promo-post.
BBQ ze.quote:Op zondag 31 mei 2009 15:27 schreef sanger het volgende:
En nu ga ik aan de bier een braadworst![]()
(om mijn god, zo klink ik als een Duitser)
Tsja, sinds ik verhuisd ben, is Emmen nooit meer hetzelfde geworden.quote:Op zondag 31 mei 2009 15:28 schreef Sjeen het volgende:
[..]
No way dat ik ooit nog eens naar Emmen ga... wat een vreselijk dood dorp is dat
Goed bezig!!quote:Hier staan de kozijnen van de onderverdieping alweer bijna helemaal in de verf, hebben we de markt in Aubel weer zo'n beetje leeggekocht en gaan we dadelijk lekker bbq-en
Tussen moeten en willen zit een verschil, schat.quote:Op zondag 31 mei 2009 15:28 schreef JumpingJacky het volgende:
[..]
'T is een klant van me, dus ik moest wel
Overigens, ik weet niet waar je woont, dus ik kon er ook geen rekening mee houden (als ik dat al had gewild)
Meningsverschil is al gestopt. Tenzij het hier verder gaat.quote:Op zondag 31 mei 2009 16:44 schreef JumpingJacky het volgende:
Ga jij maar weer lekker bakkeleien over al dan niet dubbele belasting, dan stuur ik ondertussen de halve Randstad wel naar Emmen e.o.
Er zijn wel meer verschillen tussen dubbel en meer.quote:Overigens ben ik ook van mening dat er dubbel of meer belast wordt. Het enige verschil is dat het me niet echt boeit.
Geen zorgen, ik zeg er niets meer over.quote:Op zondag 31 mei 2009 17:37 schreef ManAtWork het volgende:
[..]
Meningsverschil is al gestopt. Tenzij het hier verder gaat.
[..]
Nederlandse taal is niet je sterkste punt, he?quote:Er zijn wel meer verschillen tussen dubbel en meer.
Dat heb ik inderdaad, maar als er een [centraal]topic komt dan liever zonder mijn naam. Waarschijnlijk wordt ik anders meerdere keren per dag gePMt met doodsverwensingen door zwakbegaafde WIlders-napratersquote:Op zondag 31 mei 2009 15:23 schreef ManAtWork het volgende:
Is er al ergens een (centraal) topic waarin staat uitgelegd dat de vermogensrendementsheffing, successierecht, schenkingsrecht e.d. geen dubbele belastingen zijn?
Ik kan me herinneren dat DJ hier als eens uitgebreid over heeft gepost maar die post kan ik zo snel niet terugvinden.
Ik proat allent moar plat. Normoal nederlands proat'n kan 'k nie. He'k nooit echt leer't.quote:Op zondag 31 mei 2009 17:53 schreef JumpingJacky het volgende:
[..]
Geen zorgen, ik zeg er niets meer over.![]()
[..]
Nederlandse taal is niet je sterkste punt, he?
Vanzelfsprekendheden hoef je niet te vermelden.quote:Op zondag 31 mei 2009 18:20 schreef DonJames het volgende:
Dat heb ik inderdaad, maar als er een [centraal]topic komt dan liever zonder mijn naam. Waarschijnlijk wordt ik anders meerdere keren per dag gePMt met doodsverwensingen door zwakbegaafde WIlders-napraters
Zo noem jij het ja. Het is het alleen nietquote:Op zondag 31 mei 2009 18:35 schreef JumpingJacky het volgende:
Ja maar, ja maar....
Als ik nou 5000 euro bruto verdien...
- Dan betaal ik eerst 40% inkomstenbelasting en hou ik 3000 euro over
- Dat geld hou ik een jaar apart en dan moet ik er nog 1,2 % verm.r.heffing over betalen, hou ik nog 2964 euro over
- Dan koop ik er een auto voor, dan moet ik 19% btw betalen, dus mijn auto is maar 2490 euro waard.
Dan is die 5000 euro al 3x belast. Dat noem ik zelfs driedubbele belasting.
I know, I know...quote:Op zondag 31 mei 2009 18:40 schreef DonJames het volgende:
[..]
Zo noem jij het ja. Het is het alleen niet
Zoals Sjeen zou zeggen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |