Heb wel live gold, maar 2x gebruikt.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 14:59 schreef rival het volgende:
[..]
speel je online? welke spellen? dan kan ik je eens flink vernederen
Blijkbaar zij jou wel en willen haar vriendinnen foto's zienquote:Op vrijdag 29 mei 2009 14:59 schreef Feitosa het volgende:
Volgens mij is ze rond de 30 ofzo. Heb d,r nooit echt goed gezien.
Misschien moet ik vanavond maar ff aanbellen of ik ook een afdruk mag.![]()
quote:Op vrijdag 29 mei 2009 14:54 schreef KudFokker het volgende:
Hahaha zit zo'n gast hier ramen te lappen, hij zwaaide dus ik zwaaide terug...
Toen maakte ik mijn vorige post, en nadat ik het gepost had, had ik pas door dat ik op 5 hoog zit en ik waarschijnlijk doodsangsten zou uitstaan als ik die gast was
Dit maakt KF nou KFquote:Op vrijdag 29 mei 2009 14:58 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ja, maar kan me er met alles wel overheen zetten eigenlijk
Zou dat werk alleen nooit gaan doen
Heb wel gebungee jumped, geparasailed, op een hoge klimwand geklommen en dat soort dingen
feit!quote:Op vrijdag 29 mei 2009 14:55 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Ik kan hier al voor 1,50 een Bavariaatje drinken. Heineken is heiligschennis.
Ik had geen ideequote:Op vrijdag 29 mei 2009 14:58 schreef Murmeli het volgende:
[..]
wil je er wel de hoogtes bij vermelden? anders is het niet een KF post
Dakraam open en dichtdoen.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 14:53 schreef Feitosa het volgende:
Was gisteravond trouwens vaag; zat op de bank film te kijken en ineens vanuit het dakraam van de buurvrouw schuin tegenover een flits. Later keek ik weer en zag net d,r kop wegtrekken van het dakraam.
Heeft waarschijnlijk een foto van me gemaakt o.i.d., beetje vaag.
Waarom niet?quote:Op vrijdag 29 mei 2009 14:54 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik heb nooit echt op kamers gezeten.
jammer... ik doe alleen aan pes en gtaquote:Op vrijdag 29 mei 2009 15:00 schreef dawg het volgende:
[..]
Heb wel live gold, maar 2x gebruikt.
Fifa, SF4, en Burnout Paradise.
quote:
Als het pikdonker is zeker. Het was echt een flits en later was het raam niet dicht.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 15:02 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dakraam open en dichtdoen.
Had ik ook met mijn overburen in Deventer en die deden dan gewoon de balkondeur dicht.
Spiegeling vh raam.
Ik ging van bij mijn ouders wonen naar samenwonen met ex-ex-ex-miss-D_Kquote:
Ja, dat weet ik toch niet.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 15:04 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Als het pikdonker is zeker. Het was echt een flits en later was het raam niet dicht.
Wat, gewoon je grenzen opzoeken en ze dan passerenquote:
Oh damn! Dus nu woon je voor het eerst echt op jezelf?quote:Op vrijdag 29 mei 2009 15:05 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik ging van bij mijn ouders wonen naar samenwonen met ex-ex-ex-miss-D_K
Had ze me beter 7 jaar geleden kunnen stalken , zag ik er beter uit.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 15:06 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik toch niet.
Dan heb je dus een stalker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |