15,- per avond, 3 a 4 keer in de week.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 14:40 schreef KudFokker het volgende:
Hoeveel geven jullie uit tijdens een avond uitgaan (bedragen van wanneer je wel en niet voordrinkt) en hoe vaak ga je uit per week?!
Ik steeds minder uitquote:Op vrijdag 29 mei 2009 14:40 schreef KudFokker het volgende:
Hoeveel geven jullie uit tijdens een avond uitgaan (bedragen van wanneer je wel en niet voordrinkt) en hoe vaak ga je uit per week?!
Variabel van 10 tot 150 euro. Ligt eraan waar ik naartoe ga, hoe gezellig etc. etc. maar soms kan het wel hard gaan, zeker als je vroeg begint en ook nog samen eetquote:Op vrijdag 29 mei 2009 14:40 schreef KudFokker het volgende:
Ik ga zelden meer uit. Maar er gaat toch wel 100 euro op denk ik, inclusief taxi enzo. Maar ja ik en mijn vrienden gaan dan ook tot het gaatje hehe. Vandaar ook maar zelden stappen.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 14:40 schreef KudFokker het volgende:
Dat is toch juist wat ik zei?quote:Op vrijdag 29 mei 2009 14:36 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Dat is omdat die debiele kippetjes in die film zich veelste afhankelijk opstelde
Dat probeerde ze te laten zien
leuk dan heb je net een busje besteld naar je uitgaansgelegenheid hier voor mij is het dus een stuk duurderquote:Op vrijdag 29 mei 2009 14:42 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
15,- per avond, 3 a 4 keer in de week.
Maximaal 20 ¤, meestal rond de 15. Zo'n 2 a 3 avonden in de week.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 14:40 schreef KudFokker het volgende:
Die ken ik ook een paar!quote:Op vrijdag 29 mei 2009 14:43 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Dat is toch juist wat ik zei?![]()
Maar ik kan echt niet tegen vrouwen die zichzelf helemaal wegcijferen vanwege een date of relatie. Van dat: "ik kan dan, dan en dan, kies maar!" gedoe. Als hij wacht op een tweede moeder woonde hij nog wel thuis! Wat ook meteen mijn afschuw naar mannen die zeggen: "Ik vind het wel prima thuis, lekker makkelijk!" verklaart.
ALS ik uitga, dan is het einde zoek.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 14:40 schreef KudFokker het volgende:
Sjesses 150 euro werkelijkquote:Op vrijdag 29 mei 2009 14:42 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Variabel van 10 tot 150 euro. Ligt eraan waar ik naartoe ga, hoe gezellig etc. etc. maar soms kan het wel hard gaan, zeker als je vroeg begint en ook nog samen eet
Ga je uit in Apeldoorn? Dan zie ik je misschien wel ene keerquote:Op vrijdag 29 mei 2009 14:44 schreef Kluts het volgende:
[..]
ALS ik uitga, dan is het einde zoek.
Ik doe niet aan indrinken want ik ben geen 14 meer, maar denk ergens tussen de 50 en 100 euro per avond.
Maar ik ga dan ook als ik uitga naar een feestje meestal. Soms naar de kroeg, en dat is dan een paar uur drinken natuurlijk.
plantsoenendienstquote:
Aan de andere kant, geef ze eens ongelijk.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 14:43 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Dat is toch juist wat ik zei?![]()
Maar ik kan echt niet tegen vrouwen die zichzelf helemaal wegcijferen vanwege een date of relatie. Van dat: "ik kan dan, dan en dan, kies maar!" gedoe. Als hij wacht op een tweede moeder woonde hij nog wel thuis! Wat ook meteen mijn afschuw naar mannen die zeggen: "Ik vind het wel prima thuis, lekker makkelijk!" verklaart.
Nja niet 'voordrinken', maar bedoel meer als je voordat je met elkaar zit nog even een paar biertjes doetquote:Op vrijdag 29 mei 2009 14:44 schreef Kluts het volgende:
[..]
ALS ik uitga, dan is het einde zoek.
Ik doe niet aan indrinken want ik ben geen 14 meer, maar denk ergens tussen de 50 en 100 euro per avond.
Maar ik ga dan ook als ik uitga naar een feestje meestal. Soms naar de kroeg, en dat is dan een paar uur drinken natuurlijk.
Tja, de coke is ook niet zo goedkoop meerquote:
Kan ik zo slecht tegen... Vind het heerlijk dat ik nu onafhankelijk ben en zelf moet bedenken hoe en wat ik ga eten, wanneer mijn kleren gewassen moeten worden en mijn bed moet verschonen.quote:
Heel soms. Vanavond is daar Jazz in the Woods, dus vanavond ga ik voor het eerst sinds tijden weer kroegen. Maar anders ga ik wel eens naar de Gigant.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 14:45 schreef kweli het volgende:
[..]
Ga je uit in Apeldoorn? Dan zie ik je misschien wel ene keer
Aah ja als je dat er ook bij teltquote:Op vrijdag 29 mei 2009 14:46 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Tja, de coke is ook niet zo goedkoop meer![]()
quote:Op vrijdag 29 mei 2009 14:46 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ja, bevestig het ook nog evenquote:
Zeker pas net op kamers?quote:Op vrijdag 29 mei 2009 14:47 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Kan ik zo slecht tegen... Vind het heerlijk dat ik nu onafhankelijk ben en zelf moet bedenken hoe en wat ik ga eten, wanneer mijn kleren gewassen moeten worden en mijn bed moet verschonen.
Dat, en cocktails, flessen bubbels etc. Soms kan het er ruig aan toe gaan, maar zulke avonden heb ik echt niet vaker dan 1x per maand hooguit.. ga wel bijna iedere week een avondje weg, gister ook weer 40 euro uitgegeven.. komend weekend ook nog 3 avonden.. gaat duur wordenquote:Op vrijdag 29 mei 2009 14:46 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
quote:
Geef mij maar mijn onafhankelijkheid.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 14:46 schreef Kluts het volgende:
[..]
Aan de andere kant, geef ze eens ongelijk.
Maar ik snap je punt.
Rode draad in het verhaal van het boek iig is dat vrouwen signalen dat mannen ze niet leuk vinden zo weten te draaien dat het in hun straatje past. Terwijl ze daarmee zichzelf voor de gek houden.
Ga je niet lachen als ik het zeg?quote:Op vrijdag 29 mei 2009 14:47 schreef Kluts het volgende:
[..]
Heel soms. Vanavond is daar Jazz in the Woods, dus vanavond ga ik voor het eerst sinds tijden weer kroegen. Maar anders ga ik wel eens naar de Gigant.
Waar woon jij dan?
dat dus...quote:Op vrijdag 29 mei 2009 14:42 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Variabel van 10 tot 150 euro. Ligt eraan waar ik naartoe ga, hoe gezellig etc. etc. maar soms kan het wel hard gaan, zeker als je vroeg begint en ook nog samen eet
Wat drink je op festivals danquote:Op vrijdag 29 mei 2009 14:48 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Dat, en cocktails, flessen bubbels etc. Soms kan het er ruig aan toe gaan, maar zulke avonden heb ik echt niet vaker dan 1x per maand hooguit.. ga wel bijna iedere week een avondje weg, gister ook weer 40 euro uitgegeven.. komend weekend ook nog 3 avonden.. gaat duur worden
Dat zijn er 10quote:Op vrijdag 29 mei 2009 14:49 schreef Feitosa het volgende:
Tegenwoordig ben ik na 25 euro aan bier wel vertrokken denk ik zo.
Ligt aan de bierprijs Oppenheimer.quote:
My thought exactly. Maar soms ben ik wel eens jaloers geweest op mensen die gewoon lekker thuis woonden en hun gang konden gaan.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 14:48 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Geef mij maar mijn onafhankelijkheid.![]()
Ja precies, en dat vind ik een vreemd motto. Ben meer van het je niet zo gruwelijk afhankelijk opstellen, maar juist gewoon lekker je eigen ding blijven doen!
quote:Op vrijdag 29 mei 2009 14:50 schreef rival het volgende:
Als jij onzin loopt te verkondigen doe ik gezellig mee
Op festivals, dan drink ik fusten weg. Nee, dan heb je ook al snel een biertje of 20 te pakken, en ligt het ook al op 50 euro.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 14:49 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Wat drink je op festivals dan?
Toch geen champagne lijkt me?
1,40 voor een fluitjequote:
Maar dan is er nog een verschil tussen op jezelf en op kamersquote:Op vrijdag 29 mei 2009 14:51 schreef Kluts het volgende:
[..]
My thought exactly. Maar soms ben ik wel eens jaloers geweest op mensen die gewoon lekker thuis woonden en hun gang konden gaan.
Ik heb nooit echt op kamers gezeten.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 14:49 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Een jaar nu inderdaad. Je herinnert je die gouwe ouwe tijd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |