Oh jij izt ook bij die mafkees. Komen we er nu pas achter dat we die nooit meer moeten kiezenquote:
Ach, hij staat pas 2-0 in sets achterquote:Op vrijdag 29 mei 2009 16:40 schreef Szura het volgende:
[..]
Oh jij izt ook bij die mafkees. Komen we er nu pas achter dat we die nooit meer moeten kiezen
En een break in de 3equote:Op vrijdag 29 mei 2009 16:44 schreef Vector_SLD het volgende:
[..]
Ach, hij staat pas 2-0 in sets achter
quote:
Goed om te weten dat Simon niet de enige is die faalt vandaagquote:Op vrijdag 29 mei 2009 20:07 schreef -Vaduz- het volgende:
Die kleine dwerg eist weer 4 slachtoffers.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
quote:Op zaterdag 30 mei 2009 17:13 schreef Appeltjesmoes het volgende:
Morgen de hele dag niet online, dus maar vast een gokje:
Pick7: Cilic (mits Robredo wint)
Oh la la...quote:Dag 7: Murray
Hmmm.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 17:08 schreef TheVulture het volgende:
Dag 6: Tsonga
Dag 7: Cilic
Dag 8: Robredo
Dag 9: Djokovic
Ben naar Pinkpop vanaf morgen dus ik hoop dat ik er dinsdag nog in zit
lulligquote:Op zondag 31 mei 2009 08:45 schreef kleinzusje het volgende:
Dag 7: Nadal
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
quote:Op zondag 31 mei 2009 18:05 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Dat vind ik nou wel weer lullig, eigenlijk. Safeste pick ooit en dan verliezen..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Brahimov: Mathieu, Kohlschreiber, Soderling, Melzer, F. Gonzalez, Tsonga, Verdasco
Bruce117: Mathieu, Kohlschreiber, Soderling, Melzer, F. Gonzalez, Tsonga, Verdasco
Huh ?quote:Op zondag 31 mei 2009 22:59 schreef -Vaduz- het volgende:
Dikke kloon dat je bent. Of is Bruce dat?
Kijk s wie we daar hebbenquote:
Nou, in dat geval zou ik het toch anders gespeeld hebben.quote:Op zondag 31 mei 2009 23:44 schreef -Vaduz- het volgende:
Beetje met 2 accounts de tennisgame onveilig maken.
Wat raaskal je?quote:Op zondag 31 mei 2009 23:44 schreef -Vaduz- het volgende:
Beetje met 2 accounts de tennisgame onveilig maken.
Weet hij goed te verbergen danquote:Op maandag 1 juni 2009 11:19 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Hij maakt een grap, Hij is niet serieus.
quote:Op maandag 1 juni 2009 11:19 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Hij maakt een grap, Hij is niet serieus.
Nog 3 dus. kwartfinale, halve finale en finale.quote:Op maandag 1 juni 2009 15:14 schreef jojomen4 het volgende:
Als we vandaag al dag/pick 8 hebben. en morgen pick 9 (of woensdag kwartfinale), dan vrijdag halve finale (pick 10), hoeveel picks moeten we dan uiteindelijk maken?
In de OP staat 10 picks voor de GS.quote:Op maandag 1 juni 2009 15:42 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Nog 3 dus. kwartfinale, halve finale en finale.
Als je bij 0 begint en dan tot 10 telt kom ik op 11 uitquote:
Idd, maar zo tel ik niet.quote:Op maandag 1 juni 2009 16:40 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Als je bij 0 begint en dan tot 10 telt kom ik op 11 uit
Worden de kwart- en halve finales op dezelfde dag gespeeld?quote:Op maandag 1 juni 2009 18:00 schreef -Vaduz- het volgende:
Als je dan maar wel rekening houdt met nog 3 picks.
Op Betfair staat Del Potro - Robredo voor woensdag op het programma, dan kunnen we nu dus uit 2 dagen kiezen?quote:Op maandag 1 juni 2009 19:25 schreef -Vaduz- het volgende:
De kwart meen ik niet, de halve wel. Maar dat moet de echte kenner hier maar even bevestigen.
Ja, je moet 1 kwartfinalepartij kiezen.quote:Op maandag 1 juni 2009 19:30 schreef APK het volgende:
[..]
Op Betfair staat Del Potro - Robredo voor woensdag op het programma, dan kunnen we nu dus uit 2 dagen kiezen?
Winst van Soderling en Gonzalez was nog net genialer inderdaad.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 12:26 schreef -Vaduz- het volgende:
Dat lukt bij voorbaat al niet.
Na mijn finaleplaats van vorig jaar zou dat mooi zijn. Maar dan moet ik wel de wedstrijd Soderling - Gonzalez goed hebben... Dat wordt een lastige. En Delpo moet morgen natuurlijk nog winnen.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 20:06 schreef InTrePidIvity het volgende:
Dat gaat hard zo
Alleen TheGeneral zou 'm nog uit kunnen spelen.
Respect!quote:Op vrijdag 5 juni 2009 12:42 schreef TheGeneral het volgende:
Dag 10: Soderling... Gonzo heb ik al gekozen..
Dag 11: Federer
Ik gok het er op!
Hoe vaak krijg je de kans een GS uit te spelen toch? Heeft iemand dat al gedaan? Geloof het niet he.quote:
Precies, ik had het ook zo gedaan.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 13:00 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Hoe vaak krijg je de kans een GS uit te spelen toch? Heeft iemand dat al gedaan? Geloof het niet he.
Netjes.quote:
quote:Op zondag 7 juni 2009 11:25 schreef XL het volgende:
Niet alleen gun ik het Federer, ik gun het jou ook TheGeneral. Goed gespeeld
quote:Op zondag 7 juni 2009 17:36 schreef TheGeneral het volgende:Uitgespeeld
![]()
Met dank aan Roger natuurlijk
Waarom krijg ik geen punten?quote:Op zondag 7 juni 2009 17:18 schreef InTrePidIvity het volgende:
* De 2009-ranking na Roland Garros:
13. APK 810
Merci.quote:Op zondag 7 juni 2009 18:14 schreef InTrePidIvity het volgende:
Excuseer, aangepast.
De top-5 staat binnen 90 punten van elkaar!
Gefeliciteerdquote:Op zondag 7 juni 2009 17:36 schreef TheGeneral het volgende:
Uitgespeeld
![]()
Met dank aan Roger natuurlijk
Zou je een voorbeeld kunnen geven?quote:Op zondag 7 juni 2009 19:03 schreef wimderon het volgende:
Leuk, die nieuwe stand, maar volgens mij hebben er een hoop punten voor een ronde teveel gekregen.
Het viel mij op dankzij de punten die APK er later bijkreeg. Die vloog er bij pick 9 uit, na 8 goede picks, 2 minder dus dan ik er zelf had. Ik heb er 400 punten bij (klopt dus), APK heeft er 325 bij, waar dat er volgens mij 250 hadden moeten zijn (8 picks goed).quote:
quote:
Klopt helemaal. Intel heeft er een beetje een puinhoop van gemaakt.quote:Op zondag 7 juni 2009 20:32 schreef wimderon het volgende:
[..]
Het viel mij op dankzij de punten die APK er later bijkreeg. Die vloog er bij pick 9 uit, na 8 goede picks, 2 minder dus dan ik er zelf had. Ik heb er 400 punten bij (klopt dus), APK heeft er 325 bij, waar dat er volgens mij 250 hadden moeten zijn (8 picks goed).
Ander willekeurig voorbeeldje:
dndiek: 5 picks goed, volgens het schema goed voor 100 punten, maar heeft er 150 bijgekregen.
Ja, OOP:quote:Op zondag 7 juni 2009 21:15 schreef Clesar03 het volgende:
Is voor morgen niet ook al de eerste pick voor Queens?
Feliquote:Op zondag 7 juni 2009 19:39 schreef TheGeneral het volgende:
Leuk, Roland Garros uitgespeeld zonder Nadal te gebruiken![]()
Dat verwacht je van tevoren niet.
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 16:52 schreef Chriz2k het volgende:
Gefeliciteerd TheGeneral, waarschijnlijk de eerste Grand Slam uitspeler.
Mijn enige fout is geweest dat ik Del Potro te vroeg heb gespeeld, Söderling was natuurlijk niet te voorspellen.
quote:Op zondag 7 juni 2009 11:25 schreef XL het volgende:
Niet alleen gun ik het Federer, ik gun het jou ook TheGeneral. Goed gespeeld
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
Dank allen,quote:
jupsquote:Op maandag 8 juni 2009 12:38 schreef de_boswachter het volgende:
Volgende week ook nog Rosmalen trouwens he ?
Druk schema.... !
daarom staat hij op mijn blacklistquote:Op maandag 8 juni 2009 15:33 schreef Clesar03 het volgende:
Seppi
scheelde niet veel of ik was alweer klaar geweest
is al begonnenquote:Op maandag 8 juni 2009 16:25 schreef tennisboy het volgende:
Pick 1: M. Baghdatis
Dank jequote:Op maandag 8 juni 2009 16:30 schreef BliksemSchigt het volgende:
Malisse - Andujar, Mathieu - Pavel, Tipsarevic - Mahut, Golubev - Reynolds.
Tipsy - Mahutquote:
Stimmt, nu wel alleen nog de 4 die ik zei. Ik was een uurtje te vroegquote:Op maandag 8 juni 2009 16:32 schreef Szura het volgende:
[..]
Tipsy - Mahut
Dimitrov - Navarro
Malisse - Andujar
Mathieu - Pavel
Youzhny - Hernandez
Goloebev - Reynolds
Gil - GimenoTraver
Dit is het volledige overzicht trouwens, in tegenstelling tot dat van BS
Toen ik keek stond hij nog niet op scorebordquote:
Deze zou nog net kunnenquote:Op maandag 8 juni 2009 17:18 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Stimmt, nu wel alleen nog de 4 die ik zei. Ik was een uurtje te vroeg.
Dan ben je volgens mij echt net op tijd met Navarroquote:Op maandag 8 juni 2009 17:19 schreef tennisboy het volgende:
[..]
Toen ik keek stond hij nog niet op scorebord.
telt mijn overwinning van Bangdatis?
Mocht hij niet tellen dan kies ik voor Navarro
Dan ga je naar Navarro. De gespeelde tijd op het scoreboard kwam uit voor de tijd dat je gepost hebt, dus Baghdatis valt af.quote:Op maandag 8 juni 2009 17:19 schreef tennisboy het volgende:
[..]
Toen ik keek stond hij nog niet op scorebord.
telt mijn overwinning van Bangdatis?
Mocht hij niet tellen dan kies ik voor Navarro
Wacht nog maar even op Navarro en vooral Reynoldsquote:Op maandag 8 juni 2009 18:38 schreef de_boswachter het volgende:
Ziet er naar uit dat iedereen dag1 overleeft.
quote:Op maandag 8 juni 2009 18:43 schreef de_boswachter het volgende:
Ik mis sowieso nog pick van TheGeneral: PHM in het lijstje van Intel. Toch?
Was Intel's tennisgame daar niet voor bedoeld ?quote:
Ach, voor je gemiddelde maakt het niet zo gek veel verschilquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |