I know, mijn ouders hebben niet zo goed werk afgeleverd blijkt.quote:Op donderdag 25 juni 2009 21:31 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Wat een spastische oren
Nee, hip ding hoor
Same herequote:Op donderdag 25 juni 2009 21:32 schreef rene90 het volgende:
[..]
I know, mijn ouders hebben niet zo goed werk afgeleverd blijkt.
Komt erop neer dat ik dus niet gewone oordopjes in kan, die vallen uit. Dus moet in ears of met oorbeugel bijv.
quote:Beste iBOOD'ers,
We hebben het prijsverschil gezien en komen straks met een reactie!
Team iBOOD
quote:BESTE IBOODerS
een MOD gaf hier zojuist heel duidelijk aan dat er veel bestellingen waren gemaakt van 4 stuks , en bij de concurrent waren ze al binnen 1 uur uitverkocht , met andere woorden ze hadden er niet veel in voorraad , oftwel ze moeten ze nog ergens anders komen , paar minuten later stond hij weer te koop (weer een lading binnen) .
kunnen jullie hier vanuit niks BEGRIJPEN !!!!!!!!
1 day fly koopt gewoon in bij ibood (staff die daar werkt) en lijdt wel 30 euro verlies , maar het heeft hierdoor een naam opgebouwd want jullie trapten er allemaal in , ik weet niet of jullie de discussies op 1 day fly volgen maar gisteren werd daar gezeikt over airco's en middernacht had Ibood ze te bieden , dus dit was gewoon een STEEK van 1 day fly .
Maar wel een slimme 1 want 1 day heeft op deze manier wel de aandacht getrokken met een product die ze NIET HEBBEN LooooLLLL
wees ruimdenken , 1 day fly heeft ingekocht bij IBOOD , en laat je niet misleiden door de levertjid want die komt 1 day nooit na en je zult heus niet zeuren als klant als hij pas na 10 dagen aankomt in plaats van 5 .
Groeten
Medmed
nog 2 posts volgens mij?quote:Op dinsdag 30 juni 2009 16:49 schreef Kankerkachelsverkopert het volgende:
Wanneer kan deze dicht? Ik heb een nieuwe startpost en topic klaar staan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |