Via de webshop op ovchipkaart.nl heb ik 20 euro tegoed besteld. Dit kun je daar online doen. Leuk dat er even na het betalen via iDeal nog even wordt gemeldt dat je alsnog naar een oplaadpunt moet om je tegoed op te laden.
Afijn, Cyclinggirl naar het oplaadpunt, krijg ik de melding dat er geen bestelling klaar staat!

Super druk bij de klantenservice dus ik maar bellen.
Nou mevrouw Cyclinggirl dit moeten we even voor u uitzoeken we bellen u later op de dag terug. Nou een uur of 2 later werd ik dus gebeld. We kunnen niet zien waar het probleem ligt. U kunt de bestelling annuleren en dan krijgt u uw geld terug.
Dus ik de bestelling annuleren. En wat denk je. Krijg ik een mail dat ik binnen
30 dagen mijn geld een keer terug krijg!
Klacht: Online opwaarderen en dan alsnog naar een oplaadpunt moeten gaan.
Klacht 2: Online opwaarderen wat niet lukt.
Klacht 3: Klantenservice van de RET altijd mega druk.
Antieklacht: Van een lieve RET mijnheer een kaartje krijgen waarmee ik nog wel naar Rotterdam Centraal kon komen.