Om 11 uur al an het bier? Wat voor boek dan? Ik hou niet zo van langdradige boeken.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 10:51 schreef PWSteal.Ldpinch.D het volgende:
Je spreekt jezelf tegen. Buiten is de zon, dus er is wel wat te doen. Ga relaxen in de zon! Biertje erbij, leuk boek of zo, en klaar!
Je hoeft niet per se een boek te hebben. Het kan wel.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 10:51 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Om 11 uur al an het bier? Wat voor boek dan? Ik hou niet zo van langdradige boeken.
Anders open jij even een topicquote:Op vrijdag 29 mei 2009 10:52 schreef dagdag het volgende:
echte mannen analyseren een topic door met een hypersoniclaser het scherm aan te raken
Anders ga je egwoon even lekker rellen met MrCooper zodat wij wat te lezen hebben. En niet laf er onderuit proberen te komen door te zeggen dat je geen potentie in de discussie ziet. Het is hier FOK geen Pauw & Witteman!quote:
heb er de kracht niet vorquote:
nee, maar ooit komt mijn ware identiteit naar bovenquote:
Ik heb me voor genomen om niet meer te reageren op mensen die ik niet interessant vind. Daarbij ga jullie maar is een rell maken, het lijkt wel alsof ik hier de gangmaker benquote:Op vrijdag 29 mei 2009 10:54 schreef Cybey het volgende:
[..]
Anders ga je egwoon even lekker rellen met MrCooper zodat wij wat te lezen hebben. En niet laf er onderuit proberen te komen door te zeggen dat je geen potentie in de discussie ziet. Het is hier FOK geen Pauw & Witteman!
Maar ik vind MrCooper een baasquote:Op vrijdag 29 mei 2009 10:59 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik heb me voor genomen om niet meer te reageren op mensen die ik niet interessant vind. Daarbij ga jullie maar is een rell maken, het lijkt wel alsof ik hier de gangmaker ben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |