dat had ik ook! alleen niet bij Sebquote:Op vrijdag 29 mei 2009 09:41 schreef Kleurdoos het volgende:
dat had ik gisteren.. zo van 'huh:? waar komen die vetkwabjes nou opeens vandaan':D
quote:foto Op vrijdag 29 mei 2009 09:54 schreef Estrys het volgende:
[..]
dat had ik ook! alleen niet bij Seb![]()
Zijn kale plek begint ook te begroeien
Nou opvatten dat de thuissituatie minder oed is dan gewenst of zoiets, en daardoor evt. verhoogd risico voor problemen ofzow? Nou ja ik draaf door, hopelijkquote:Op vrijdag 29 mei 2009 12:53 schreef Jore het volgende:
Goed gegroeid Hannah! En die prikjes blijven stom
Maar wat zouden ze met jouw informatie moeten doen dan? Alleen maar opschrijven, verder niks toch?
dat krullen zeg maar, deed ik ook idd. dan ging ik met mijn knieen opgetrokken op mijn zij liggen, zodat hij niet naar beneden kon. of met mijn gezicht naast zijn gezichtje gaan liggen, en mijn arm tegen zijn voetjes, vond hij ook heerlijk slapenquote:foto Op vrijdag 29 mei 2009 13:38 schreef owlet het volgende:
Het is wel bewezen zo dat moeders die naast hun kind slapen automatisch om de baby heenkrullen met de knieën onder de baby waardoor de baby al minder makkelijk weg kan zakken. Daarnaast bleek uit slaaponderzoek dat moeder die naast hun kind slapen op een andere manier slapen. Ze reageren al slapend op hun kind door het even aan te raken, recht te leggen, aan te leggen, etc. Negen van de tien keer werden ze daar niet eens wakker voorJe bent alerter dan je denkt als je met je kinderen samen slaapt, daarom is het ook ineens wel gevaarlijk als je gedronken hebt, medicijnen hebt gebruikt of echt héél erg moe bent.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop