Zeggen zequote:Op maandag 1 juni 2009 21:58 schreef Butterfly91 het volgende:
[..]
Ik heb al wat gevonden. Nu een zwart blousje en die twee paar teenslippers in bestelling, begin juli wordt het geleverd.
Ik gok op 3 dagen na kerstquote:Op maandag 1 juni 2009 21:58 schreef Butterfly91 het volgende:
[..]
Ik heb al wat gevonden. Nu een zwart blousje en die twee paar teenslippers in bestelling, begin juli wordt het geleverd.
quote:Je bestelling is in behandeling
Die addicts hier hebben natuurlijk de sale alweer leeggekochtquote:Op dinsdag 2 juni 2009 09:23 schreef zoeperzazke het volgende:
menen jullie dat nou? Ik zat net in de sale te kijken en wilde 1 trui van 9,90 graag hebben maar kon niets leuks vinden om erbij te doen.....
Ach, ze zijn in staat om als je die korting gebruikt hem doodleuk weg te halen wegens onrechtmatig gebruikquote:Op dinsdag 2 juni 2009 13:28 schreef bladibladibla het volgende:
Heb dit weekend een kortingsbon t.w.v. ¤5 gekregen omdat mijn jurk elke keer geannuleerd werd. Toch netjes van ze!
Stomme is dan dat de jurk nog wel steeds op de website staat
Goed joh!!quote:
Ik!!!!!quote:Op dinsdag 2 juni 2009 13:36 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Goed joh!!Ik wou al zeggen; ben ik de enige die niets besteld heeft??
![]()
![]()
Ik ga ook echt even niks meer bestellen.. Heb nu alleen nog 2 shirtjes van die aids-campagne en een sjaalEn dan die bestelling van de fall in half juli
Ik ga het volhouden hoor![]()
Who's with me?
![]()
![]()
Ik doe ook mee alleen heb ik nog twee bestellingen staan plus die die onderweg isquote:
Me!!quote:Op dinsdag 2 juni 2009 13:36 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Goed joh!!Ik wou al zeggen; ben ik de enige die niets besteld heeft??
![]()
![]()
Ik ga ook echt even niks meer bestellen.. Heb nu alleen nog 2 shirtjes van die aids-campagne en een sjaalEn dan die bestelling van de fall in half juli
Ik ga het volhouden hoor![]()
Who's with me?
![]()
![]()
ik heb in november, december en maart in totaal 4 zakken aan het goede doel gegeven, ik moest dus wel veel aanschaffen MAAR ik doe mee, er is er nu 1 manco, en er komt er 1 half juni met jurkje, lange blouse, jurkje voor me moeder, spijkerbroek en shirtje, en dan nog idd ook wat van de fall collectie half juli, ik doe mee en ga niet meer bestellen tot eind augustus, steun mij steun mijquote:Op dinsdag 2 juni 2009 14:04 schreef Starlie het volgende:
[..]
Ik!!!!!![]()
Heb van het weekend mijn kast uitgemest... nou ja... alles in zo'n zak gestopt die je vacuüm kunt zuigen in de hoop dat ik meer plek zou krijgen... maar helaas.. ik moet denk ik nog 4 van die zakken halen!! Dus ik heb meer dan genoeg kleding...
Jaa, ze zijn net zo als op de foto, iets verfijnder misschien. Ik had geen zin om te passen, maar ze vallen wel normaal geloof ik. Ik had een 38 van een soortgelijke sandaal gepast en die was net ietsje te krap. Ik heb meestal 39, af en toe 38quote:Op dinsdag 2 juni 2009 15:38 schreef AllOfTheSameBlood het volgende:
Heeft iemand die sandaaltjes met die studs erop al in de winkel gezien? Wil ze in Keulen volgende week even passen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |