Goede vergelijking, niet aan gedachtquote:Op donderdag 28 mei 2009 23:32 schreef Michellee het volgende:
Als ik het aanheb, betekend niet dat ik ook rascistisch ben. Ik vind het gewoon mooi.
Als ik een ajax shirt aanheb, betekend niet dat ik voor Ajax ben.... Ik vind het gewoon een mooi shirt!
een zwarte hoodie kun je ook gewoon kopen zonder een gigantische opdruk met Lonsdale hoorquote:Op donderdag 28 mei 2009 23:32 schreef Michellee het volgende:
Als ik het aanheb, betekend niet dat ik ook rascistisch ben. Ik vind het gewoon mooi.
Als ik een ajax shirt aanheb, betekend niet dat ik voor Ajax ben.... Ik vind het gewoon een mooi shirt!
hoort gewoon bij de gabber kledingstijl dat merk, die zogenaamde betekenis slaat ook nergens opquote:Op donderdag 28 mei 2009 23:32 schreef de_boswachter het volgende:
Iedereen draait ook Lonsdale in de groep want het betekent Laat Ons NederlanderS De ALlochtonen Executeren.. Ontzettend. Dat dit kan in Nederland!
Wat is er met het oude hakken gebeurt? Verkracht tot een soort van boksenquote:Op donderdag 28 mei 2009 23:31 schreef julian6 het volgende:
[..]
je kon duidelijk horen dat ze een beetje hadden geknipt en geplakt in het geluid.. in geen 1 hardcore nummer hoor je zo lang dezelfde loop
quote:Op donderdag 28 mei 2009 23:32 schreef Michellee het volgende:
Het was sarcastisch bedoeld....quote:Op donderdag 28 mei 2009 23:33 schreef Seam het volgende:
[..]
een zwarte hoodie kun je ook gewoon kopen zonder een gigantische opdruk met Lonsdale hoor
Gelukkigquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |