Nou weet ik niet zeker of ik jou wel wil ophalen morgen hoorquote:Op vrijdag 29 mei 2009 08:13 schreef Cuegirllie het volgende:
* Cuegirllie las alleen koude douche en dacht aan een heel andere reden
durf je daardoor al niet meerquote:Op vrijdag 29 mei 2009 08:23 schreef djayzz het volgende:
Nou weet ik niet zeker of ik jou wel wil ophalen morgen hoor
Nou ja, het maakt het ook wel weer spannend natuurlijkquote:
Zo spannend is die emmer met koud water niet hoorquote:Op vrijdag 29 mei 2009 08:26 schreef djayzz het volgende:
[..]
Nou ja, het maakt het ook wel weer spannend natuurlijk
Maar de gedachte erachter wel tochquote:Op vrijdag 29 mei 2009 08:27 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Zo spannend is die emmer met koud water niet hoor
KZquote:Op vrijdag 29 mei 2009 08:28 schreef Knuffelzacht het volgende:
goedemorgen deze morgenvanaf mijn mini laptop op het werk
Dat ligt maar net aan je gedachtes die je erbij zetquote:
Goedemorgenquote:Op vrijdag 29 mei 2009 08:28 schreef Knuffelzacht het volgende:
goedemorgen deze morgenvanaf mijn mini laptop op het werk
ik kwam tot de ontdekking dat ik maandag moet werken...quote:
Ja dat is ook waar...quote:Op vrijdag 29 mei 2009 08:29 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dat ligt maar net aan je gedachtes die je erbij zet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vroegah, toen we voor een loempia nog naar Vietnam moesten.
Ow, dat zien we maandag dan welquote:Op vrijdag 29 mei 2009 08:30 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
ik kwam tot de ontdekking dat ik maandag moet werken...weet alleen nog niet of het tot 12uur of langer is, als het tot 12 is kunnen jullie me hier om 12:30 oppikken (hier is schiphol)
quote:Op vrijdag 29 mei 2009 08:31 schreef djayzz het volgende:
[..]
Ja dat is ook waar...Dat ligt eraan wat je lekker vindtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En of ik nog naar de supermarkt ga.. want ik zit tot zaterdagmorgen zonder fiets
Cue, het komkommermeisje!
Het moet niet mooi zijn, het moet functioneel zijn!
Verliefdheid is een uitvinding voor mensen zonder geld zodat ze gratis seks kunnen hebben..
het is dragelijk met de pijnstillers.... alleen waren ze vanmorgen dus uitgewerkt en dan heb ik echt veeel auwie... kan dan echt niet zitten of liggen zonder pijnquote:Op vrijdag 29 mei 2009 08:31 schreef djayzz het volgende:
[..]
Ow, dat zien we maandag dan wel
Nog veel last van je rug?
Anders halen we samen wel wat.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 08:32 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dat ligt eraan wat je lekker vindt
En of ik nog naar de supermarkt ga.. want ik zit tot zaterdagmorgen zonder fiets
quote:Op vrijdag 29 mei 2009 08:33 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
het is dragelijk met de pijnstillers.... alleen waren ze vanmorgen dus uitgewerkt en dan heb ik echt veeel auwie... kan dan echt niet zitten of liggen zonder pijn
Tot ziens meis.. succes met je rugquote:Op vrijdag 29 mei 2009 08:35 schreef Knuffelzacht het volgende:
dank
denk dat ik maar weer offline ga... mensen kijken me raar aan hier
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |