Ah, ok.quote:
Tijd voor een goede beurt danquote:
quote:
quote:
in een doosje stoppen en bewaren voor laterquote:Op donderdag 28 mei 2009 23:27 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Nou die heb je nu. De vraag is, wat ga je ermee doen?
Ik zag ze. Poesjesquote:Op donderdag 28 mei 2009 23:28 schreef Logician het volgende:
[..]![]()
gelukkig heb ik 6 poesjes om me nog mee te vermaken..
aniewaais uitleg later, nu eerst andere dingen doen..
tot tieps
En meteen weer die hokjes geest.quote:Op donderdag 28 mei 2009 23:28 schreef ArTiC het volgende:
[..]
in een doosje stoppen en bewaren voor later
vraag 1: wat voor whisky?quote:Op donderdag 28 mei 2009 23:28 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
vandaag even niet hou bij een glaasje whiskey met sigaartje er bij
onder het labeltje: aandacht van Ofrescaquote:Op donderdag 28 mei 2009 23:29 schreef Ofresca het volgende:
[..]
En meteen weer die hokjes geest.Onder welk labeltje?
Heb je ook nog alleen gegeten?quote:Op donderdag 28 mei 2009 23:31 schreef halfbearad het volgende:
Rose met broccoli gehaktschotel was niet zo'n super idee.
antwoord 1 : glenfiddichquote:
Toyboy ben ik al een tijdje niet meer hoorquote:Op donderdag 28 mei 2009 23:28 schreef Tegan het volgende:
[..]
Tijd voor een goede beurt dan. Dacht dat het bij jou juist zo spannend zou zijn, toyboy zijnde enzo
![]()
.
vraag 2: met ijs? mix? of puur?quote:Op donderdag 28 mei 2009 23:32 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
antwoord 1 : glenfiddich
I know. Maar die reputatie gaat je voor de rest van je leven achtervolgenquote:Op donderdag 28 mei 2009 23:32 schreef mrbox het volgende:
[..]
Toyboy ben ik al een tijdje niet meer hoor![]()
Heb jij dat ook niet?quote:Op donderdag 28 mei 2009 23:33 schreef Tegan het volgende:
[..]
I know. Maar die reputatie gaat je voor de rest van je leven achtervolgen.
Oh, nee hoor. Maatje van me at gretig mee en hij vond het lekker. Kennelijk valt mijn koken best mee.quote:
Wat voor reputatie had zij dan ook weer ?quote:
Zolang het maar gratis is.quote:Op donderdag 28 mei 2009 23:34 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Oh, nee hoor. Maatje van me at gretig mee en hij vond het lekker. Kennelijk valt mijn koken best mee.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |