Bekend gevoelquote:Op vrijdag 29 mei 2009 09:45 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Officieel sinds oktober, hoewel de relatie die toen uit ging al een behoorlijke tijd afgekoeld was enzo
[..]
Niks, ik heb gewoon al dagen zin om gewoon even tegen iemand aan te kruipen enzo...
Nja het was wel grappig op dat moment, en ik was 16quote:Op vrijdag 29 mei 2009 09:45 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ook lekker slim KF, dat soort "experimenten" uitvoeren op je eigen lichaam.
Whehequote:Op vrijdag 29 mei 2009 09:47 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Oké..Ongeveer evenlang als ik dus. Alleen is mijn officiële periode langer dan mijn onofficiële periode
Ik wil gewoon iemand die me even een knuffel geeft, tegen wie ik vanavond aan kan kruipen en mn verhaal aan kwijt kan enzoquote:[..]
Ja dat heb ik ook al een tijdje
Ach het is nog lang niet zo erg als mijn "experimenten" toen ik min of meer die leeftijd had.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 09:48 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Nja het was wel grappig op dat moment, en ik was 16![]()
We deden dat met zijn 3en en ik had er nog wel het minst last van
Je mag best wel even tegen mij aankruipen hoorquote:Op vrijdag 29 mei 2009 09:45 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Officieel sinds oktober, hoewel de relatie die toen uit ging al een behoorlijke tijd afgekoeld was enzo
[..]
Niks, ik heb gewoon al dagen zin om gewoon even tegen iemand aan te kruipen enzo...
Experimenten met alcoholquote:Op vrijdag 29 mei 2009 09:49 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ach het is nog lang niet zo erg als mijn "experimenten" toen ik min of meer die leeftijd had.
Logi! Querida! Tudo bom? Um grande beijo!quote:Op vrijdag 29 mei 2009 09:50 schreef Logician het volgende:
[..]
Je mag best wel even tegen mij aankruipen hoor
Met van alles, waaronder alcoholquote:
haha Pien heeft meteen je FoBo gechecked zie ikquote:Op vrijdag 29 mei 2009 09:50 schreef Logician het volgende:
[..]
Kan nietquote:Op vrijdag 29 mei 2009 09:50 schreef Logician het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 29 mei 2009 09:51 schreef Jannuk het volgende:
Wij gingen knikkers inslikken... gaf zulke leuke knallen als je naar de wc ging
Ik heb mijn relatie in december 2007 beëindigt, maar pas in augustus 2008 écht mee gekapt.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 09:49 schreef Pien85 het volgende:
WheheTja, mijn ex en ik hadden al sinds begin september niet écht meer een relatie, zeg maar. We woonde nog samen, maar echt genegenheid en liefde enzo was er niet meer
Ik snap, heb exact hetzelfde..quote:Ik wil gewoon iemand die me even een knuffel geeft, tegen wie ik vanavond aan kan kruipen en mn verhaal aan kwijt kan enzo
Gatver!quote:Op vrijdag 29 mei 2009 09:51 schreef Jannuk het volgende:
Gisteren alquote:Op vrijdag 29 mei 2009 09:51 schreef KudFokker het volgende:
[..]
haha Pien heeft meteen je FoBo gechecked zie ik
Maar bekend gevoel Piensterkte
Misschien ga je je minder eenzaam voelen als je iets met vrienden gaat doen?
Dat werkt bij mij meestal wel, even onder de mensen zijn
Nee, dat meen je niet serieus, tochquote:Op vrijdag 29 mei 2009 09:51 schreef Jannuk het volgende:
Ola querido!quote:Op vrijdag 29 mei 2009 09:51 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Logi! Querida! Tudo bom? Um grande beijo!
Stiekem is het misschien ook wel een beetje heimwee, hoewel ik dat gewoon niet toe ga gevenquote:Op vrijdag 29 mei 2009 09:52 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik heb mijn relatie in december 2007 beëindigt, maar pas in augustus 2008 écht mee gekapt.![]()
[..]
Ik snap, heb exact hetzelfde..
quote:Op vrijdag 29 mei 2009 09:52 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Gatver!
[..]
Gisteren alHad het met Q. over dr
Ooh dat heb ik dan weer absoluut nietquote:Op vrijdag 29 mei 2009 09:53 schreef Pien85 het volgende:
Stiekem is het misschien ook wel een beetje heimwee, hoewel ik dat gewoon niet toe ga geven
Over de katten enzoquote:Op vrijdag 29 mei 2009 09:54 schreef Logician het volgende:
[..]![]()
/snel terug onder steen (douche) kruip
Ja alles goed hierquote:Op vrijdag 29 mei 2009 09:53 schreef Logician het volgende:
[..]
Ola querido!Bem, muito bem! Alles goed?
(ff snel douchen)
Ate Vista!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |