quote:01-06-2009
SC Cambuur - Roda JC op woensdag 3 juni om 20:45 uur
Het kassaplein wordt opengesteld voor seizoenkaarthouders op maandag 1 juni van 12 tot 17:00 uur. Per seizoenkaart, 1 toegangsbewijs mogelijk voor hetzelfde vak als de seizoenkaart.
Op dinsdag 2 juni start de vrije verkoop van 9 tot 17 uur en eventueel op woensdag van 9 tot start wedstrijd.
Gezien de enorme belangstelling voor kaarten, verzoekt SC Cambuur u om tijdig een toegangsbewijs aan te schaffen.
Let op : Op het kassaplein kan alleen contant betaald worden, houdt u daar rekening mee!
Ik kom woensdag idd. weer naar Leeuwarden.quote:Op maandag 1 juni 2009 11:35 schreef justmattie het volgende:
@DS, jij komt ook weer deze kant op? Welke tribune zat je gister?
Was wel leuk, in die hoek naast ons zaten 2 dames waarop een maatje van me begon te roepen.Daar moet een piemel in, en vervolgens 400 man mee zongen en naar hun wezen![]()
![]()
Ze waren not amused![]()
Ik heb jullie aan onze kant amper tot niet gehoord. Al was het wel te zien dat jullie niet stil warenquote:Op maandag 1 juni 2009 11:44 schreef justmattie het volgende:
Er waren verscheidene mensen (ik ook) die smsjes kregen van de thuisblijvers voor de TV, dat wij beter en harder te horen waren dan jullie.
Ik denk dat het nu voller zit dan afgelopen donderdagquote:Op maandag 1 juni 2009 11:45 schreef justmattie het volgende:
Oja, en respect dat jij wel gaat, ik denk dat er niet meer dan 150 man van jullie komen...
Is bij ons ook zo. Zat donderdag op de andere kant (woensdag zit ik gewoon weer ''naast'' julliequote:Op maandag 1 juni 2009 11:49 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Ik heb jullie aan onze kant amper tot niet gehoord. Al was het wel te zien dat jullie niet stil waren
Maar dat is bekend in ons stadion, dat je de overkant niet snel hoort. Na de 1-1 was het trouwens echt dood bij ons...
Leuk idee van de hoofdsponsor.quote:Hoofdsponsor AEVITAE neemt Roda JC supporters mee naar Leeuwarden. maandag 01 juni 2009 11:58 uur
Aevitae nodigt de Roda JC supporters uit om samen met hen naar Cambuur Leeuwarden - Roda JC te gaan. De hoofdsponsor van Roda JC heeft alle kaarten voor het uitvak opgekocht voor de derde en beslissende wedstrijd in de derde ronde van de play-offs promotie/degradatie. Aevitae stelt de uitvak kaarten en het busvervoer gratis ter beschikking aan Roda-supporters
Iedereen moet wachten in ons stadion. Heb je die "afscheiding" gezien buitenquote:Op maandag 1 juni 2009 11:55 schreef justmattie het volgende:
[..]
Is bij ons ook zo. Zat donderdag op de andere kant (woensdag zit ik gewoon weer ''naast'' jullie) en daar was onze eigen sfeervak ook niet supergoed te horen.
Weet je ook waarom wij na de wedstrijd nog 15 min moesten wachten in het uitvak?
Heb niet eens meegekregen dat er iets gebeurt is gisteren.quote:Op maandag 1 juni 2009 12:06 schreef justmattie het volgende:
Was gister ook nog toen we langs Olle reden 2 ramen van onze bus er half uit gegooid. 1 zijraam maar omdat het dubbel glas is was de binnenste nog gewoon heel. En het voorraam zat een barst in.
Dat was 10 jaar geleden, dat duel was ik zelf niet bij. Weet wel dat de grote groep stenengooiers toen op de loop moest voor een paar Rodafansquote:Ach was te verwachten nadat ze hier weg zijn gegaan met een paar bussen ZONDER ramen
Nu je het zegt. Dat heb je als je Zwolle Olle gaat noemen, lees je er nog wel eens overheen.quote:Op maandag 1 juni 2009 13:03 schreef TN-FR het volgende:
volgens mij heeft hij het over zwollesupporters die 'wraak' hebben genomen van de ruiten die tijdens de 2e ronde zijn ingegooid
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |