ben ik niet mee eens, want ook voor jouwquote:Op zaterdag 30 mei 2009 21:56 schreef Bredewout92 het volgende:
Wat is er toch veel haat in dit topic
Jij ook een K3 fan?quote:Op zaterdag 30 mei 2009 22:00 schreef badboynova het volgende:
[..]
ben ik niet mee eens, want ook voor jouw
kusje kusje, want het is kusjesdag
quote:Op zaterdag 30 mei 2009 22:00 schreef badboynova het volgende:
[..]
ben ik niet mee eens, want ook voor jouw
kusje kusje, want het is kusjesdag
Vond de SP van Halo 3 wel leuk,... vooral co-op mode, maar ben er wel echt klaar mee nu. Raak niet meer in een hype van die groene motorrijder begeleid door een cello.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 22:02 schreef AQuila360 het volgende:
Ik wil een snoeiharde 18+ HALO REACH
Gewoon net als het geweldige boek '' Halo Fall of Reach''
Want PP heeft wel gelijk als hij zegt dat je met paarse klodders op op rare alientjes schiet! Maar het kan zo veel bruter en mooier maar daar zullen ze wel niet aan willen
Ik voel je Chocobo want ik denk er ook zo over!quote:Op zaterdag 30 mei 2009 22:05 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Vond de SP van Halo 3 wel leuk,... vooral co-op mode, maar ben er wel echt klaar mee nu. Raak niet meer in een hype van die groene motorrijder begeleid door een cello.
En toch wil ik hetquote:
k3 nodig hebben om weer ontopic te komenquote:
quote:Op zaterdag 30 mei 2009 22:13 schreef badboynova het volgende:
[..]
k3 nodig hebben om weer ontopic te komen, en ik heb niet eens hoeven te dreigen om mensen toetevoegen aan me friendlist.
ondanks ze weg is houd kathleen ook van de xbox360, heb ze zelf gezegd tegen me voordat ze me een kusje gafquote:Op zaterdag 30 mei 2009 22:19 schreef christvs het volgende:
Dit topic zuigt.
Al die coole E3 geruchten en er wordt hier een beetje gebitched....
Je maakte een grapje ten koste van mij?quote:Op zaterdag 30 mei 2009 22:13 schreef badboynova het volgende:
[..]
k3 nodig hebben om weer ontopic te komen, en ik heb niet eens hoeven te dreigen om mensen toetevoegen aan me friendlist.
ook kathleen houd van jouw xboxquote:Op zaterdag 30 mei 2009 22:31 schreef SkyChat het volgende:
[..]
Je maakte een grapje ten koste van mij?
Hier kunnen we niks mee Ubi.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 22:31 schreef Wessiej het volgende:
http://www.insidegamer.nl(...)ns-Creed-lekken.html
!
Andere stem voor Sam Fisher = in the bin.quote:
quote:Op zaterdag 30 mei 2009 22:37 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Andere stem voor Sam Fisher = in the bin.
Alsnog I take it.
Bijna heel de E3 is trouwens gelekt, overal zijn filmpjes te vindenDie van Tekken 6 duurt te lang en te veel bullshit zit daarin zeg, godverdomme
quote:Op zondag 31 mei 2009 00:20 schreef AQuila360 het volgende:
De Gamekings zijn ook in LA aangekomen en rijden rond in 2 dikke Dodge Chargers
[ afbeelding ]
Bazen
Kreeg net een belletje, mijn neef is er ook ja, raak toch een beetje jaloers op hem, vuile leugenaar dat die isquote:Op zondag 31 mei 2009 00:20 schreef AQuila360 het volgende:
De Gamekings zijn ook in LA aangekomen en rijden rond in 2 dikke Dodge Chargers
[ afbeelding ]
Bazen
Tegenwoordig verzorgen we de PR zelf,... en Ubisoft weet dat als je begrijpt wat ik bedoel.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 22:31 schreef Wessiej het volgende:
http://www.insidegamer.nl(...)ns-Creed-lekken.html
!
Ik heb in mijn vriendin dr xdoos ook raak geschoten. 6 september wordt ik papa.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 22:48 schreef badboynova het volgende:
nou vriendjes ik zie jullie morgen weer, want ga een ander soort xdoos opzoeken(<----de vleeselijke) . houd het hier netjes, en schiet altijd raak. want het is altijd jammer als je mis schiet GAME OVER.
Leuke Kerstdagen geweest zekerquote:Op zondag 31 mei 2009 08:48 schreef J.Clarkson het volgende:
[..]
Ik heb in mijn vriendin dr xdoos ook raak geschoten. 6 september wordt ik papa.
Dus raak schieten is ook GAME OVER.
Tyf op met die kut tips.![]()
Er zat aardig wat snoepgoed in de zak van de Sint nudge, nudge, wink, wink....... En strooien maarrrr.quote:
quote:Op zondag 31 mei 2009 00:32 schreef SkyChat het volgende:
[..]
Emarwii is ook in LA aangekomen en is de weg kwijt
Baas
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 31 mei 2009 09:05 schreef J.Clarkson het volgende:
[..]
Er zat aardig wat snoepgoed in de zak van de Sint nudge, nudge, wink, wink....... En strooien maarrrr.
Idd tof Spanky!quote:Op zondag 31 mei 2009 12:59 schreef SpankmasterC het volgende:
Anyway: Forza 3Alan Wake
Halo 3: ODST
We weten nu wel wat jij hoopt.quote:Op zondag 31 mei 2009 13:56 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Idd tof Spanky!
Maar niet genoeg...
Ik hoop dat MS echt met een hele trits aan uber vette dingen komt![]()
![]()
gamespot , en ign , gametrailers ook did jaarquote:Op zondag 31 mei 2009 14:00 schreef AQuila360 het volgende:
Kun je die persconferentie's weer net als vorige jaar live kijken?
Waar kon dat ook al weer?
Danku!quote:Op zondag 31 mei 2009 14:09 schreef DJ_ het volgende:
[..]
gamespot , en ign , gametrailers ook did jaar
Same herequote:Op zondag 31 mei 2009 14:11 schreef Edwinuss het volgende:
Ik ga het zeker op Gametrailers volgen, op 1 of andere manier vertrouw ik die het meest.
Gamespot is maar een trage langzame site en IGN ook. Gametrailers loopt hier altijd soepel!quote:
Half 8, spek-takelquote:Op zondag 31 mei 2009 14:43 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Gamespot is maar een trage langzame site en IGN ook. Gametrailers loopt hier altijd soepel!
Hoe laat begint het spektakel eigenlijk?
Een varken in een lift, da's een spek takelquote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |