Ja maar met een date kan dat ook zo leuk zijn + klik geven (beetje avontuur)quote:Op donderdag 28 mei 2009 23:04 schreef Tegan het volgende:
[..]
Hoezo hoe doe je het? Gewoon niet. Het komt wel op mijn pad, ik heb iig nu niemand die ik leuk genoeg vind, en dat denk ik meestal ook van nieuwe mensen. Maar ik heb soms wel een klik, het gevoel, gehad, en daar wacht ik nu weer op. Ben niet zo van het 'uitproberen', het moet gewoon meteen goed voelen.
ik kan veul drinken....maar dan ben ik ook ineens van de wereldquote:Op donderdag 28 mei 2009 23:08 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Hahaha, Je komt uit Helmond! Tuurlijk drink je meer!
Ik zou verliezen, dus ik doe niet meequote:
ik kots pas de volgende dag als ik moet kotsen...op de avond zelf kan ik drinken tot ik bewusteloos neerval...en ja, dat is me 1x geluktquote:
quote:Op donderdag 28 mei 2009 23:11 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik kots pas de volgende dag als ik moet kotsen...op de avond zelf kan ik drinken tot ik bewusteloos neerval...en ja, dat is me 1x gelukt
Slaap lekkerquote:
Slaap zachtquote:
De enige x dat ik gekotst heb was ook de volgende dag. Heel plan bedacht om uit mijn hoogslaper te komen.quote:Op donderdag 28 mei 2009 23:11 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik kots pas de volgende dag als ik moet kotsen...op de avond zelf kan ik drinken tot ik bewusteloos neerval...en ja, dat is me 1x gelukt
Slaap ze.quote:
heb je de snelle route of de veilige route genomen?quote:Op donderdag 28 mei 2009 23:13 schreef Ofresca het volgende:
[..]
De enige x dat ik gekotst heb was ook de volgende dag. Heel plan bedacht om uit mijn hoogslaper te komen.
seks na alcoholquote:Op donderdag 28 mei 2009 23:14 schreef Tegan het volgende:
Vroeger, toen je zo'n Cu2-profiel had met de vraag Seks of Alcohol? Waarvan het antwoord altijd een beetje beschamend was ofzo, want he, je had beide nog nooit gehad/gedaan ofzo. Maar nu, is het toch zo overduidelijk 200% seks
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Coma zuipen oef slecht voor den hersensquote:Op donderdag 28 mei 2009 23:11 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Dat kan ik echt niet.quote:Op donderdag 28 mei 2009 23:11 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Oh god, dat is lang geleden!quote:Op donderdag 28 mei 2009 23:14 schreef Tegan het volgende:
Vroeger, toen je zo'n Cu2-profiel had met de vraag Seks of Alcohol? Waarvan het antwoord altijd een beetje beschamend was ofzo, want he, je had beide nog nooit gehad/gedaan ofzo. Maar nu, is het toch zo overduidelijk 200% seks
.
De veilige en snelle. Was wel lastig.quote:Op donderdag 28 mei 2009 23:15 schreef ArTiC het volgende:
[..]
heb je de snelle route of de veilige route genomen?
Je suggereert dat Artic nog hersenen heeft?quote:Op donderdag 28 mei 2009 23:16 schreef mrbox het volgende:
[..]
Coma zuipen oef slecht voor den hersens
quote:Op donderdag 28 mei 2009 23:14 schreef Tegan het volgende:
.
Slechte bui vandaag, Ofresca?quote:Op donderdag 28 mei 2009 23:18 schreef Ofresca het volgende:
Je suggereert dat Artic nog hersenen heeft?
Dat zeg je zo wel. Maar het viel mij vies tegen. Drank is vooral een sociaal gebeuren, en het is nog best lastig om dan steeds nee te moeten zeggen!quote:Op donderdag 28 mei 2009 23:17 schreef Tegan het volgende:
Ik zou zo vanaf nu nooit meer kunnen drinken zonder problemen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |