Gaat je niet lukken. Als de bouwtekeningen aangeven dat de kast 2.36m is, dan moet je daar nog zo'n 10 cm aan weerszijden bij optellen.quote:Op donderdag 28 mei 2009 20:39 schreef Klussie het volgende:
Hallo,
Weet iemand of je een ikea kast van 2.36 kunt monteren in een kamer van 2.45 hoog? Het gaat om een pax kast met schuifdeuren. Heeft iemand verder nog suggesties/tips voor de montage?
quote:Op donderdag 28 mei 2009 20:43 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Gaat je niet lukken. Als de bouwtekeningen aangeven dat de kast 2.36m is, dan moet je daar nog zo'n 10 cm aan weerszijden bij optellen.
Je moet alleen de gebruiksaanwijzing niet volgen vrees ik, want dan ga je hem wss niet omhoog krijgen.quote:Op donderdag 28 mei 2009 20:39 schreef Klussie het volgende:
Hallo,
Weet iemand of je een ikea kast van 2.36 kunt monteren in een kamer van 2.45 hoog? Het gaat om een pax kast met schuifdeuren. Heeft iemand verder nog suggesties/tips voor de montage?
Ben je dom?quote:
Als dat zo is... in welk huis past het dan wel? Anders even Ikea bellen/ mailen/ langsgaan.quote:Op donderdag 28 mei 2009 20:43 schreef Klussie het volgende:
Nou, de reden waarom ik dit vraag is omdat ik gehoord heb dat dit ws. niet mogelijk is. De schuifdeuren zouden er van bovenaf in geschoven moeten worden of iets dergelijks....... Nu ik het zo typ, klinkt het eigenlijk wel heel erg raar....
Want? Ligt het aan mij of is iedereen zo dom om een kast liggend in elkaar te zetten en dan rechtop zetten ofzo? Ik heb ikea-kast waar 3 cm spelling bij zit en gewoon zoals altijd staand opgebouwd...quote:Op donderdag 28 mei 2009 20:45 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Je moet alleen de gebruiksaanwijzing niet volgen vrees ik, want dan ga je hem wss niet omhoog krijgen.
[..]
Ben je dom?
Ja sorry, domme vragen verdienen domme antwoorden.quote:
Weet je wat nog veel gekker is? Volgens hebben die pax kasten helemaal geen schuifdeuren.quote:Op donderdag 28 mei 2009 20:43 schreef Klussie het volgende:
Nou, de reden waarom ik dit vraag is omdat ik gehoord heb dat dit ws. niet mogelijk is. De schuifdeuren zouden er van bovenaf in geschoven moeten worden of iets dergelijks....... Nu ik het zo typ, klinkt het eigenlijk wel heel erg raar....
Hoe bedoel je? Je kunt allerlei deuren plaatsen op die pax kasten. Ik heb voor de aluminium met glas schuifdeuren gekozen.quote:Op donderdag 28 mei 2009 20:52 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Weet je wat nog veel gekker is? Volgens hebben die pax kasten helemaal geen schuifdeuren.
Dus dan zou je plafond op minimaal 4.72 meter +vloer moeten zitten.....?quote:Op donderdag 28 mei 2009 20:43 schreef Klussie het volgende:
Nou, de reden waarom ik dit vraag is omdat ik gehoord heb dat dit ws. niet mogelijk is. De schuifdeuren zouden er van bovenaf in geschoven moeten worden of iets dergelijks.......
Ze moeten VAN bovenaf in, maar aan de bovenkant....de rails zitten aan de bovenkant.quote:Op donderdag 28 mei 2009 20:43 schreef Klussie het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |