Copycatquote:Op donderdag 28 mei 2009 19:40 schreef Manu82 het volgende:
WimpeyV schijnt in de gezondheidszorg te zitten, al is het niet geheel duidelijk of dit als patient of als verzorger is
Hij komt er wel vooruit in zijn sluitpost dus wat dat betreft toch weer kuddo's.quote:
omgquote:Op donderdag 28 mei 2009 19:43 schreef Stefan het volgende:
Hij komt er wel vooruit in zijn sluitpost dus wat dat betreft toch weer kuddo's.
FOK!beebie in maart 2010?
Ga niet zitten janken om een foutjequote:Op donderdag 28 mei 2009 19:37 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja daar ben ik niet zo goed in !! De inburgrinks kursus heb ik gevaalt !! Oh ja ook gezakt met dansles brons
quote:Op donderdag 28 mei 2009 19:47 schreef Stefan het volgende:
Maar goed, waarom maakt Iteejer bekend op FOK! dat Bart is ontslagen, was dat geen interne aangelegenheid van Bram? Ach, hij was zeker net zo laf bij Mariell, die durfde hij ook geen brief te sturen. Bij Bart heeft heeft Bram gewoon Ieetjer gebeld zo van: ik vertrouw die enge toneelspeler niet, roggel jij dat effe via FOK!.
Ik heb het opgegeven. Snap er geen bal meer van.quote:Op donderdag 28 mei 2009 19:47 schreef Stefan het volgende:
Maar goed, waarom maakt Iteejer bekend op FOK! dat Bart is ontslagen, was dat geen interne aangelegenheid van Bram? Ach, hij was zeker net zo laf bij Mariell, die durfde hij ook geen brief te sturen. Bij Bart heeft heeft Bram gewoon Ieetjer gebeld zo van: ik vertrouw die enge toneelspeler niet, roggel jij dat effe via FOK!.
WimpeyV Gate, de gate aller gates!quote:
quote:Op donderdag 28 mei 2009 19:51 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik heb het opgegeven. Snap er geen bal meer van.
Prachtig.quote:
Ik begrijp dat je moet lachen, maar eik is het om te janken.quote:
Dat het je lekker moge smaken.quote:Op donderdag 28 mei 2009 19:57 schreef Copycat het volgende:
[..]
Prachtig.
En dat van die Bart: dat was een FOK!crewlid. Niks met TBO van doen. En die werd, net als noekje Noek werd, van iets moeilijks een Bart. Qua username.
En nu ga ik eten.
quote:Op donderdag 28 mei 2009 19:47 schreef Stefan het volgende:
Dat is verplichtquote:Op donderdag 28 mei 2009 19:45 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ga niet zitten janken om een foutjeDenk aan "de rode draad" , die jankt ook niet en houdt stug vol
![]()
net als jij..hoewel hij het toch wel een beetje laat afweten nu![]()
Je vergeet kellyquote:Op donderdag 28 mei 2009 19:51 schreef versabommie het volgende:
[..]
WimpeyV Gate, de gate aller gates!
Danny is gewoon een hand-puppet, Bram doet wat Danny oreert, maar Wimpey is de grote regiseur op de achtergrond!
De moeder aller gates.quote:
Hoi lieve Bommie, fijn dat je weer thuis bent na zo'n dag hard werkenquote:
Volgens mij meer de spermabank aller gates... Eet smakelijk!quote:
Jaja, daar staat je pizza, wel even zelf opwarmen, ben drukquote:Op donderdag 28 mei 2009 20:08 schreef versabommie het volgende:
[..]
Hoi lieve Bommie, fijn dat je weer thuis bent na zo'n dag hard werken
"Laat ik maar even staan Kel, ik heb nou even zin in iets andersquote:Op donderdag 28 mei 2009 20:09 schreef yvonne het volgende:
[..]
Jaja, daar staat je pizza, wel even zelf opwarmen, ben druk
Tis geen SC hier !! Bloedserieusquote:Op donderdag 28 mei 2009 20:09 schreef yvonne het volgende:
[..]
Jaja, daar staat je pizza, wel even zelf opwarmen, ben druk
quote:Op donderdag 28 mei 2009 20:11 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
"Laat ik maar even staan Kel, ik heb nou even zin in iets anders"
Ik nam net een hap warme kaassouffléquote:Op donderdag 28 mei 2009 20:09 schreef versabommie het volgende:
Volgens mij meer de spermabank aller gates... Eet smakelijk!
Vinje het gek, ben met die veel te taaie kutpizza bezigquote:Op donderdag 28 mei 2009 20:14 schreef ruudpuntenel het volgende:
Veelzeggende stilte, bommie is Kelly aan het doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |