http://twitter.com/Rapid_Razor_Bob/status/2619770250quote:Op dinsdag 14 juli 2009 12:23 schreef YeahYeahYeah het volgende:
Waar lees je trouwens dat iets uit de VS moet zijn?
Misschien zijn ze pas gaan boeken toen Fall Out Boy weg viel? (ik was bijna vergeten dat die ooit aangekondigd warenquote:Op dinsdag 14 juli 2009 12:28 schreef YeahYeahYeah het volgende:
Ahja ik zie het.. Toch denk ik dat het qua "grootte" van die naam wel mee/tegen zal vallen. Als je een dikke maand voor je festival nog op groen licht zit te wachten denk ik niet dat je aan het onderhandelen was met de echt grote bands. Die plannen hun tour al ruim van tevoren in, die worden volgens mij meestal ook als eerste vastgelegd!
Dat hoop ik dan weer niet, echt nooit iets aan gevonden.. QOTSA zou op zich wel leuk zijn, maar ik hoop stiekem dat 'r nog iets echt verrassends/origineels komt (in dat opzicht zou Limp Bizkit eigenlijk wel okee zijn haha)quote:
Dan zou ik eerder 50cent gokken, die staat ook op Pukkelpop.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 11:36 schreef AMDB het volgende:
Blur aub!!
Edit: ik lees net dat het iets uit de VS moet zijn, en dat Snoop Dogg 24 augustus in Watt staat, misschien heeft hij nog wat plannen in het weekend ervoor?
volgens mij zijn er te weinig wannabe-gangsters om dat tot een succes te maken.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 15:55 schreef Maloney het volgende:
[..]
Dan zou ik eerder 50cent gokken, die staat ook op Pukkelpop.
Ben benieuwdquote:überhosselaar (en bovendien Gangsta rapper) Snoop Dogg op Lowlands! #LL092 minutes ago from TweetDeck
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |