Als een politicus gilt dat hij nooit nadenkt, vind ik hem een clown. Gek hè?quote:Op vrijdag 29 mei 2009 10:23 schreef damian5700 het volgende:
[..]
Ik vind het beiden kleinburgerlijk gezever en dan is de term belangrijk hier volkomen misplaatst.
Maar dit vind ik helemaal een poppenkast omdat de mensen die Wilders een racist, een clown en Hitler vinden nu heel erg zelfgenoegzaam nog eens verkondigen (sowieso elke gelegenheid aangrijpen) dat zij Wilders een racist, een clown en Hitler vinden.
Wat een farce.
De enige reden waarom de PVV zo groot wordt, is omdat de oude politiek hen daarvoor de politieke ruimte geeft.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 10:22 schreef SCH het volgende:
[..]
Gelul van de bovenste plank. Het klimaat is harder dan ooit. Door het maar te blijven roepen is het nog niet waar.
Van die randdebielen klopt wel ja. Daarom wordt de PVV ook zo groot.
quote:Op vrijdag 29 mei 2009 10:25 schreef Matteüs het volgende:
[..]
Oke, je hebt dus het debat niet gezien. Je reageert enkel met onderbuik gevoelens en laag geschoold anti-Wilders niveau. Inhoudelijk mis je te veel.
Oh ja, je mag geen kritiek op Wilders hebben. Sorry. Als je niks zegt, zwijg je hem dood. Als je wel iets zegt, vind je hem een clown en een racist en had je je bek moeten houden. Helder.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 10:23 schreef damian5700 het volgende:
[..]
Ik vind het beiden kleinburgerlijk gezever en dan is de term belangrijk hier volkomen misplaatst.
Maar dit vind ik helemaal een poppenkast omdat de mensen die Wilders een racist, een clown en Hitler vinden nu heel erg zelfgenoegzaam nog eens verkondigen (sowieso elke gelegenheid aangrijpen) dat zij Wilders een racist, een clown en Hitler vinden.
Wat een farce.
Ze slaat zelf ook een slaatje uit haar zielige verhaal.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 10:25 schreef ErikT het volgende:
Het is een ontzettend kutverhaal. Alsof die journaliste een zachtere houding richting de Taliban heeft doordat de NL politiek zich zacht op zou stellen tegen de islam.
Conclusie: Wilders gebruikt het verhaal van een verkrachte vrouw om zijn punt te maken. Dit is behalve mislukt (zie hierboven) volkomen smakeloos. Vandaar de verontwaardiging. Die heeft helemaal niks met de inhoud te maken.
Al die cliches, man man manquote:Op vrijdag 29 mei 2009 10:27 schreef Perrin het volgende:
[..]
De enige reden waarom de PVV zo groot wordt, is omdat de oude politiek hen daarvoor de politieke ruimte geeft.
Als je als kiezer alleen uit soft criminelen-knuffelbeleid en pappen-en-nathouden kunt kiezen, dan is het een verademing als er een politicus is die het opneemt voor de brave, werkende burger.
Yep.. daarom is de gespeelde verontwaardiging van Femke ook zo misplaatst en slaat ze de plank mis. Helaas.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 10:28 schreef damian5700 het volgende:
[..]
Ze slaat zelf ook een slaatje uit haar zielige verhaal.
Uiteraard met opzet, ik zou zelf nooit PVV stemmen.quote:
Dat zegt niemand. Wilders grijpt het verhaal van de journaliste aan om een vergelijk te maken. Niemand, zelfs niet Wilders, zegt dat het een een gevolg van het nader is.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 10:25 schreef ErikT het volgende:
Het is een ontzettend kutverhaal. Alsof die journaliste een zachtere houding richting de Taliban heeft doordat de NL politiek zich zacht op zou stellen tegen de islam.
Ochja. Als dit niet gebeurd was, was die journaliste nog steeds een vrouw die een slaatje slaat uit haar verhaal waar ze ook nog eens 2 petten op zet.quote:Conclusie: Wilders gebruikt het verhaal van een verkrachte vrouw om zijn punt te maken. Dit is behalve mislukt (zie hierboven) volkomen smakeloos. Vandaar de verontwaardiging. Die heeft helemaal niks met de inhoud te maken.
Zeker. Ik heb ook weinig op met die mevrouw. Maar daarmee klopt het verhaal van Wilders nog niet.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 10:28 schreef damian5700 het volgende:
[..]
Ze slaat zelf ook een slaatje uit haar zielige verhaal.
Wat jij doet moet je zelf weten. Ik denk dat het reageren in topics met het thema Wilders voor jou vergelijkbaar is als seksuele ontlading.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 10:28 schreef SCH het volgende:
[..]
Oh ja, je mag geen kritiek op Wilders hebben. Sorry. Als je niks zegt, zwijg je hem dood. Als je wel iets zegt, vind je hem een clown en een racist en had je je bek moeten houden. Helder.
Klopt 100%quote:Op vrijdag 29 mei 2009 10:30 schreef SCH het volgende:
[..]
Zeker. Ik heb ook weinig op met die mevrouw. Maar daarmee klopt het verhaal van Wilders nog niet.
Lekker belangrijk wat jij vindt.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 10:27 schreef ErikT het volgende:
[..]
Als een politicus gilt dat hij nooit nadenkt, vind ik hem een clown. Gek hè?
Ik reageerde op de reactie van Erik T en dan met name over zijn conclusie, dus zo moet jij mijn reactie ook beschouwen.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 10:30 schreef SCH het volgende:
[..]
Zeker. Ik heb ook weinig op met die mevrouw. Maar daarmee klopt het verhaal van Wilders nog niet.
Inderdaad een grote poppenkast.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 10:29 schreef Perrin het volgende:
[..]
Yep.. daarom is de gespeelde verontwaardiging van Femke ook zo misplaatst en slaat ze de plank mis. Helaas.
Ze heeft niet anders gedaan nuquote:Op vrijdag 29 mei 2009 10:29 schreef Perrin het volgende:
[..]
Yep.. daarom is de gespeelde verontwaardiging van Femke ook zo misplaatst en slaat ze de plank mis. Helaas.
Ach, jij bent er meer te vinden dan ik. Dus hoe het dan met jouw seksleven zit. Boeiend.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 10:31 schreef damian5700 het volgende:
[..]
Wat jij doet moet je zelf weten. Ik denk dat het reageren in topics met het thema Wilders voor jou vergelijkbaar is als seksuele ontlading.
Zoveel passie en gedrevenheid jij dan tentoon spreidt.
Moet jij helemaal zelf weten.
Dat ik daarover en ook in algemene zin een mening heb moge duidelijk zijn. Dat jij daar kritiek op hebt moet je helemaal zelf weten.
Waarom gebruik je wij ?quote:Op vrijdag 29 mei 2009 12:12 schreef Ringo het volgende:
Conclusie: we zijn deze volksnationalist meer dan zat, net zo goed als het witte lompenproletariaat dat schuimbekkend achter 'm aanwaggelt. We kunnen dit volksdeel net zo goed missen als de kudde relmocro's waar het zo schijtbang voor is.
De Noordzee is groot genoeg.
Zeg je dat ook als Wilders steeds zegt: "De burger is het zat...", "Wij Nederlanders vinden dat...".quote:Op vrijdag 29 mei 2009 12:20 schreef qonmann het volgende:
[..]
Waarom gebruik je wij ?
Is iedereen met met je eens ofzo ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |